Reason a mašinky jedu pořád, ale k tomu jsem se loni v březnu začal učit na trubku a musím říct, že je to velká škola. Nejen pro hudební teorii a hru samotnou, ale i pro výrazně citlivější ucho. A to jak co se týče ladění, tak barvy zvuku nebo třeba víc a víc řeším díky tomu v sekvenceru, jak má být která notička dlouhá, s jakou velocity, jakým výrazem zahraná - byť je to třeba nasekaný v sampleru, nachopovaný a pak hnaný přes MIDI třeba z MPC padů.
Navíc v době, kdy se dere dopředu AI a všechna ta elektrifikace hodně zaplňuje hudební prostor je IMHO akustickej čistě mechanickej nástroj úplnou živou vodou v tom digitálním bahně. Myslel jsem, že nic jinýho než studiová produkce mi takovou tu kreativní radost neudělá. Ale prd, mám z toho hraní hroznou radost, byť jsem po necelym roce stále na začátku. Neumí to moc, žádnej multitimbrál ale 1 tón a šmitec, přesto si to umí člověka povodit. Snad se bude líbit malá ukázka toho, kam se dá dostat zhruba za 10 měsíců v ZUŠce aneb cesta od DAWu k trumpetě. Btw, tak jak jsem vždycky preferoval ambient, triphop, nujazzový downtempo věci, tak poslední rok poslouchám skoro pořád jazz a občas i dechovku, na kterou jsem jako teenager nadával (blbec jsem byl). Holt s věkem se mění chuť i sluch asi
