Zkušenosti s reklamací v Německu??

Co se nevešlo do definovaných kategorií a souvisí s tvorbou hudby
Odpovědět
alpac
Příspěvky: 5
Registrován: 13 čer 2005 11:06

Zkušenosti s reklamací v Německu??

Příspěvek od alpac » 24 srp 2006 22:04

Rád bych věděl jestli máte někdo zkušenost s reklamováním gearu v Německu.Nedávno jsem si přes on line shop Musik-Schmidt koupil kontroler BCR 2000, a bohužel přes vyzkoušení různých možností zjistil že je vadný (vysílá samovolně MIDI zprávy aniž bych se ho dotýkal..).
Komunikace ze strany prodejce uplně vázne, a informace jak postupovat v takovém případě jsem na jeho stránkách v angličtině nenašel.Chtěl bych vědět zda už jste někdo musel něco takhle reklamovat ,a případně jak to provést co nejspolehlivěji a nejefektivněji..Díky

Uživatelský avatar
Merlin
Příspěvky: 352
Registrován: 06 pro 2002 14:45

Příspěvek od Merlin » 24 srp 2006 22:47

U Schmidtu jsem nakupoval mnohokrat (osobne) a 2x vyuzival zaruku k provedeni zarucni opravy, pricemz jsem tam byl o5 osobne a vse probehlo bez jakychkoli problemu - gear si vzali, udelali kopii uctenky a pak jsem jen cekal na telefonat, kdy si mam pro to prijet (tehdy jsem zil nedaleko Frankfurtu, takze to slo v pohode). Nejlepsi je tam zavolat, hosi vladnou anglictinou v pohode. Pripadne to tam poslat s kopii uctenky v dobe, kdy gear berou bez reci z5, coz byva zpravidla do 14-30 dnu od koupe. Nemusim pripominat, ze balik musi byt pojisteny atd.

Paklize si jazykove netroufas, tak to muze byt problem; kdyz tak zkus nekoho kdo je jazykove zdatnejsi, aby ti tam zavolal a domluvil to.

Pro priste se spis obracej na www.musicstore.de ci na www.thomann.de , protoze ti jsou na cizince zvykli (treba MusicStore ma pres 100 000 registrovanych zakazniku) a vraceni gearu je to nejjednodussi (do 14 dnu od koupe tam zavolas ci mejlnes, nechas si poslat samolepici etiketu na balik a mily gear posles z5, nacez ti vrati penize.
...so many knobs, so little time... (autor neznamy)

Odpovědět