vlado, on je dost rozdil, kdyz to das na novy lak, ktery byl udelan perfektne v tovarne a neni nijak povrchove narusen. tam to muze do urcity miry fungovat i jako ochrana laku (i kdyz stejne si myslim, ze je to dost divny a vhodny spis pro kolotocare - kvalitni lak je daleko hodnotnejsi povrch nez nejaka folie). tam kde se ale folie davaj prevazne - tzn. na auta, kde je majitel setrilek, pod lakem uz je kitovano, kvete to... vime, jak to u nas chodi ne?

tak tam to podle me prinese vic problemu, nez radosti. sundat pak s folii i kusem blatniku, prahu nebo dveri pak bude celkem bezna vec, si myslim
dendy: on i ten lak bejva nekdy docela problem - bohuzel je u nas spousta firem, ktery delaj tu svou praci tak nejak na hovno... najit dobrou lakovnu za rozumnou cenu, je orisek. prvnim pruserem bejva, kdyz je lakyrnik linej odstrojit poradne auto - to bych doporucil utikat tam odtud (bavime-li se o celolaku) bohuzel mluvim z vlastni zkusenosti.