Pro mě je pořádné auto - tiché, pohodlné, s velikým kufrem, s maximálními hi tech vymoženostmi a vychytávkami a automatizovanými procesy, se super bezpečnostními opatřeními (v tomhle je XC90 mezi ostatními auty asi na úplném vrcholu), rychlé, silné. Nechodím se před autem umělecky ukájet jeho vzhledem, originálním designem atd. Auto je pro mě plechový přesunovač z místa A na místo B (co nejbezpečněji, nejbezbolestněji a nejpohodlněji), defacto spotřební materiál ...
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Co je to "pořádné auto" ?
Nepraktický manuál s vintage designem, karburátorem, řvoucím motorem atd ?
Pro mě je pořádné auto - tiché, pohodlné, s velikým kufrem, s maximálními hi tech vymoženostmi a vychytávkami a automatizovanými procesy, se super bezpečnostními opatřeními (v tomhle je XC90 mezi ostatními auty asi na úplném vrcholu), rychlé, silné. Nechodím se před autem umělecky ukájet jeho vzhledem, originálním designem atd. Auto je pro mě plechový přesunovač z místa A na místo B (co nejbezpečněji, nejbezbolestněji a nejpohodlněji), defacto spotřební materiál ...
Pro mě je pořádné auto - tiché, pohodlné, s velikým kufrem, s maximálními hi tech vymoženostmi a vychytávkami a automatizovanými procesy, se super bezpečnostními opatřeními (v tomhle je XC90 mezi ostatními auty asi na úplném vrcholu), rychlé, silné. Nechodím se před autem umělecky ukájet jeho vzhledem, originálním designem atd. Auto je pro mě plechový přesunovač z místa A na místo B (co nejbezpečněji, nejbezbolestněji a nejpohodlněji), defacto spotřební materiál ...
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
ja ked sa na tie fotky divam .. mne sa proste stara XC90 (ktorych tu mame na ulici niekolko) paci viac ..
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Auto přece není o vzhledu plechové krabice, ale především o těch všech jiných věcech ? A stará XC90 je proti nové po úplně všech stránkách horší a zaostalá 
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Ivo : jasne .. ja hodnotim momentalne len vzhlad .. to ze nove je po vsetkych ostatnych strankach omnoho lepsie , povazujem za samozrejmost .. Inak ked si pisal o tom parkovacom asistente .. tak ja ho mam v citroene .. a nemozem suhlasit s tebou .. tak dobre ako zaparkuje on , ja nikdy nezaparkujem .. a on vojde aj tam , kde by som ja uz nesiel , lebo sa mi zda , ze sa nezmestim ..
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Já jsem si jistý že ty parkovací asistenti jsou super, ale jenom jsem říkal, že během těch pár minut co jsem to zkoušel, jsem ještě přesně nepřišel na to jak to přesně funguje
Ale zítra to budu zkoušet znovu, tak se nechám instruovat
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
ivo: poradne auto je podle me prave to, co neni konzumnim zbozim. ale to se tedy asi miji s tvymi potrebami a ocekavanimi. ja mam rad auta, ktera clovek nemusi co dva roky menit. samozrejme problem je, ze neco takoveho se uz dneska vlastne ani nedela. a podobne jako to pise pytkin, popuzuje me u toho volva zejmena esteticka stranka - ta preplacanost a nesourodost, ktera uz podle me zrcadli to, ze volvo uz neni tim starym svedskym volvem.
osobne mi v teto kategorii pripada v soucasnosti originalni a sympaticke vicemene jen to, co produkuje landrover (nehodnotim auto jako celek, ale jen tu krabici). mozna bych se jeste dokazal koukat na mazdu cx9, i kdyz mam u ni taky vyhrady, narozdil treba od mazdy 6. mozna bych se taky jeste nakonec nasral a koupil sequoiu
od toyoty se mi libi i venza, i kdyz je to o neco mensi (male auto to rozhodne neni).
osobne mi v teto kategorii pripada v soucasnosti originalni a sympaticke vicemene jen to, co produkuje landrover (nehodnotim auto jako celek, ale jen tu krabici). mozna bych se jeste dokazal koukat na mazdu cx9, i kdyz mam u ni taky vyhrady, narozdil treba od mazdy 6. mozna bych se taky jeste nakonec nasral a koupil sequoiu
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
ale neprehanajbiscuit píše:ja mam rad auta, ktera clovek nemusi co dva roky menit. samozrejme problem je, ze neco takoveho se uz dneska vlastne ani nedela.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
nechci tady rozfoukavat "konspiracni moto teorie", ale kam se svet za poslednich tricet let posunul, ve smyslu pohledu na kvalitu a ocekavanou trvanlivost vyrobku, snad netreba pitvat. to by nevidel jen. ale asi je zbytecne nad tim plakat, ma to i pozitiva (i kdyz hlavne ta, ktera me osobne nepripadaji prioritni. ovsem ruka trhu to vidi jinak.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Co 2 roky měnit ? Má předchozí V70 měla 8 let (já jsem s ní jezdil 5 let) a bez jakéhokoliv problému. A reporty nového majitele jsou též pozitivní. U solidních značek tyto věci vůbec neřešíš, máš několikaletou záruku výrobce a veškeré asistenční služby atd.
A řešit u auta v vážně nějaký "originální umělecký vzhled" ?
Pokud to nevypadá nějak úplně nesmyslně, jde přece o to jak to funguje a jak to jezdí a ne aby se člověk "kochal" nějakým artefaktem moderního umění ... (když už zminuješ Land Rover - tak to je ta nejobyčejnější hranatá krabice
A když už bych osobně vnímal "vzhled" , tak třeba tohle mi přijde proti XC90 vysloveně škaredé
takové neforemné "popelářské" auto - jen můj dojem 

A řešit u auta v vážně nějaký "originální umělecký vzhled" ?

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
krabice, jasny




Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
To je pěknější, ale hodně vzadu spláclé a nic se do toho nevejde 
Já tam potřebuju naložit tohle všechno a ještě víc (kromě toho klavíru

Já tam potřebuju naložit tohle všechno a ještě víc (kromě toho klavíru

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
ja ti rozumim a v tomhle te vnimam taky jako jednoho z mala lidi, kteri ten prostor uvnitr auta opravdu potrebuji na neco jineho, nez na jednu debilni dovolenou v chorvatsku... osobne bych na tvym miste volil van, ale opet je mi jasny, ze je to mimo tvuj preferovany styl. ja to mam nastaveny proste uplne jinak. neber to, jako ze ti podsouvam svoje moudra, moudra to nejsou a nepovazuju je za to. jen "nahlas" premejslim v ramci vlastnich preferenci a predstav.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Van neee
Za prvé potřebuju AWD (lokální sibiř) a za druhé z 90% to používám jako běžné auto ... Kromě toho žádný van nemá všechny ty úžasné hi end ptákoviny
a příznávám bez mučení že tyhle vymoženosti mě moc baví
Jezdit v Peugotu Boxer - to by nebylo moc sofistikované ... nemluvě o 1000 km cestách do svycarska atd (jen na podzim mě čekají 3). A ploužit se po těch dálnicích nějakým prdícím poskakujícím vanem, tak to asi nemusím 
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Moja nova mazda 3 G120 atmobenzin priemerka 6.0L
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Ivo, ako je na tom ta nova XC90 z pohladu hlucnosti motoru v kabine a odfiltrovanie nerovnosti na ceste?
Ked sme vyberali auto pre manzelku bolo vo vybere aj Volvo XC60 a bolo to pre mna z toho pohladu velke sklamanie.
Trosku mi to pripomenulo Skodu 1203, ktoru nasi kedysi mali a motor to malo medzi prednymi sedadlami (prehanam samozrejme
)
Ked sme vyberali auto pre manzelku bolo vo vybere aj Volvo XC60 a bolo to pre mna z toho pohladu velke sklamanie.
Trosku mi to pripomenulo Skodu 1203, ktoru nasi kedysi mali a motor to malo medzi prednymi sedadlami (prehanam samozrejme





