FL studio 10
-
FL studio 10
Zdravím všechny ve vytváření elektronické hudby jsem absolutní amatér tak jsem se nemohl rozhodnout který program koupit
kámoš mi doporučil FL studio jaký vy na to máte názor který program bych si měl podle vás koupit???
kámoš mi doporučil FL studio jaký vy na to máte názor který program bych si měl podle vás koupit???
Re: FL studio 10
Žádný. Stáhni si demo - FL, Reason, Ableton, Cubase. Reaper, ..... a koukni se, jak který program vypadá a jak se v něm pracuje. To tě zaměstná na dostatečně dlouhou dobu; mezitím sám uzraješ a rozhodneš se
ono taky záleží i na tom, jakému stylu muziky se hodláš věnovat, protože někde je lehčí pracovat s patterny a někde je zase výrazně lepší podpora pro nahrávání živých nástrojů...
P.

P.
-
Demo FL studia už jsem stáhnutý měl a musím říct že mi vyhovoval. Zdál se mi přehlednější než například Ableton
a chtěl bych dělat House music tak jak si podle tebe v tomhle stojí FL studio ??
a chtěl bych dělat House music tak jak si podle tebe v tomhle stojí FL studio ??
No vzhledem k tomu, že se v tom moc neorientuju, tak spíš počkej na někoho jinýho. Ale house je dost pravidelný rytmus, ergo patternový sekvencer by byl asi nejideálnější (čili FL například).
P.
P.
FL je urcite dobry zaklad, najma na elektroniku ( vratane house ) a existuje nemale mnozstvo producentov, ktori ho maju ako hlavny/jediny daw. Sam som ho pouzival niekolko rokov k uplnej spokojnosti. K odchodu ma donutil az jeho zarputily odpor k 64-bit architekture ( u niektorych projektov dosla pamat ) a tak som kupil Reaper ( a s laskou spominam na automation clip-y, piano roll, pracu s fx parametrami atd... ). Myslim, ze aj so zakladnou sadou pluginov sa da nejaku dobu vydrzat, najma ak len zacinas...
-
Dík za rady
už jsem se rozhodl bude to FL

Heled to mas tezky :c)) vem si to, co ti vyhovuje.. tim se nejde ridit.
Tak treba napriklad:
Avicii - dela ve Fruity Studiu
Arty - Fruity Studio
Hardwell - Cubase