Odšoupnutí více kanálů s notami ve FL Studio

Trackery, Reason, FL Studio...
Odpovědět
Jindy2
Příspěvky: 2037
Registrován: 26 bře 2007 21:26

Odšoupnutí více kanálů s notami ve FL Studio

Příspěvek od Jindy2 »

Poslední dobou jsem si zvyknul cpát všechny nástroje i s notami do jednoho patternu. Je to asi dost blbost, ale já takhle vidím všechny noty u všech paternů naráz a to se mi líbí. Jde to asi určitě dělat i jinak a lépe, ale tady už to takhle prostě mám...

A problém nastane v případě, že se rozhodnu dodatečně někam přidat pár taktů dalších not (to chci právě teď). Existuje způsob, jak posunout z určitého místa noty všech kanálů třeba o pár taktů dál, aby tam vzniknul volný prostor?

Obrázek

Tam, kde je na obrázku ta červená vyblitá čára, bych to v tomto případě chtěl kousek odsunout a to u všech pěti nástrojů naráz. Jde to nějak?
Pochybuji, že to půjde, ale třeba ano, já nevím jak, zatím jsem to vždycky dělal ručně a to je STRAŠNÁ piplačka.

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik »

naco? ved proste nove noty pis do dalsieho patternu a na timeline si ich davaj ako clipy... vtedy budes mat rovnaky prehlad

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik »

btw, ze sa cely obsah piano rollu posuva shift+sipky, to vies?

Jindy2
Příspěvky: 2037
Registrován: 26 bře 2007 21:26

Příspěvek od Jindy2 »

jo takhle, to jsem nikdy nezkoušel, já se toho okna pod playlistem vždycky nějak bál :) tak jsem to nezkoumal...to, že tam jsou dát nějaké samply jsem věděl, ale ty patterny mi unikly, vypadá to přehlednějc, díky kexíku :)

jj, shift+šipky znám...

a prosímtě, nekouknul by ses mi na ten manuál k tomu cme, včera jsem ti ho tam postnul do toho threadu ohledně tlačítek sekvenceru...prostě jsem to tam nenašel, ještě dneska jsem to pročítal...

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik »

ten manual som zbehol, zda sa ze cudliky na cme vobec nejde priradovat na ine CC#, takze vobec nerozumiem, preco je ten UF preset vo fruity urobeny tak ze reaguje na CC...

wire
Příspěvky: 367
Registrován: 30 čer 2007 17:41

Příspěvek od wire »

ja delam vsecky svoje projekty pouze v tom okne pod playlistem:)

uplne nahore si skladam do jednoho radku paterny jak jdou za sebou(tam mam vice-mene jen beaty)

a pod to davam audioclipy se syntakama, Fxkama, vokalama atd... a este pod ne mraky automation clipu...
pak to vypada trochu jak cubase...

ten lego pristup ze davam paterny pres sebe (jakoze jeden je kick, druhy snare atd atd) me strasne irituje :D

Jindy2
Příspěvky: 2037
Registrován: 26 bře 2007 21:26

Příspěvek od Jindy2 »

kexik: no, mě se to podle toho manuálu zdá taky tak...jenže přes UF Editor se mi podařilo změnit (asi CC) u knobů...ale zdá se, že ručně to programovat nejde a ten UF Editor je nějaká divná beta, jsem vůbec rád, že jsem s tím udělal ty knoby, ty jsou podstatně důležitější než tlačítka sekvenceru..

na netu je jedno takové podivné řešení...přes prográmek namapuju mezerník a klávesu R na record a play tlačítko na keyboardu...ale to už to radši budu dělat přes klávesnici, to je na hovno řešení...no nic, kašlu na to...


wire: jo, teď jak mi to kexík poradil, tak jsem tam dolů našoupal všechny ty nástroje a v "legu" nahoře nechal akorát právě bicí...a tím, že se to tam dá krásně nastříhat, mi zmizel můj problém...
doufám, že to takhle budu dělat už vždycky, protože "lego" zvyk je železná košile, dělal jsem to tak strašně dlouho a jak vidím, trápil jsem sám sebe - aneb proč něco dělat jednoduše, když to jde složitě :)

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik »

presne tak to robim aj ja, cihly hore pouzivam len na bubony (cinely, kopak), snare mavam zlozitejsi, ten tiez sledujem v tom dolnom okne

Odpovědět