Potřebuju poradit se samply ::: (Sony ACID Pro)

Trackery, Reason, FL Studio...
Odpovědět
Uživatelský avatar
delay
Příspěvky: 5829
Registrován: 20 říj 2005 09:29

Potřebuju poradit se samply ::: (Sony ACID Pro)

Příspěvek od delay »

Používáte někdo Sony Acid Pro?
Dobře se mi s ním pracuje, ale potřeboval bych zjistit, zda-li se importovaný sampl dá "nějak" prodloužit... Spousty kvalitních samplů co mám maj krátkej dozvuk a potřebuji je nějak natáhnout - prodloužit. Obyč delay nebo reverb není to pravé. koukám do manuálu a projíždím prostředí programu, ale nikde nevidím vhodnou funkci... Případně bych rád věděl, jakej podobnej soft by byl vhodnej...
Díky.

Uživatelský avatar
Venti
Příspěvky: 798
Registrován: 20 dub 2003 10:50

Příspěvek od Venti »

Delay neviem si predstavit ako by si chcel natiahnut sampel. Podla mna je jediny sposob je nejaky dozvuk hallom alebo delayom.. ako si spomenul.
Ale rad sa necham vyviest z omylu.

Brooklyn / juanita juarez
Profesionál
Příspěvky: 3559
Registrován: 06 úno 2005 01:03

Příspěvek od Brooklyn / juanita juarez »

timestretching [casti?] (v acidu jde a nema spatny algo), delaye [nastrihanim audia / poslanim tailu do vhodne nastavenyho busu s delayem; acid busy umi]... (btw. tohle se vyborne delalo v trackeru.)

v audiu casto strihnu konec samplu, zkopiruju, reversuju a crossfaduju s koncem [a tak stale dal].

[kdyz mas hodne casu, fajn trik:] docela prirozene na tail muze znit konvoluce s white noisem jako impuls.

Uživatelský avatar
delay
Příspěvky: 5829
Registrován: 20 říj 2005 09:29

Příspěvek od delay »

Brooklyn: Díky moc za tip. Timestretching vyzkouším. V Acidu to je, má to podle všeho co dělat s kvantizací...

Jinak asi intuitivně pracuju stejně :?:
:arrow: Vezmu sampl (loop) určité délky, ten obsahuje jeden nástroj s více variacemi (třeba 4). mě se hodí jedna varianta, tak zbytek ustřihnu. Tento loop pak kopíruju, někdy dávám po zpátku (třeba kvůli náběhu) a crossfade (pokud tím myslíš fade out a in na konci začátku samplů) používám taky.

Přesto nevím, zda-li nedělám chybu, protože právě ty crossfady jsou místa, kde mám největší problém, a kde to napojení je prostě stále slyšet (ne lupance ale nepřirozenost). Sice jsem to schoval v aranži přesně na místa tak, aby se to zkrylo v rytmu kytary, takže na první poslech to člověk nevnímá, ale já o tom prostě vím :-)

A jak jsi správně zmínil, je to hodně o čase... a asi je to hodně kompromis, pač mít ten zvuk někde na nástroji, umět to zahrát a... :-)


Vítám každou radu, která by mi ulehčila práci. Díky.

Brooklyn / juanita juarez
Profesionál
Příspěvky: 3559
Registrován: 06 úno 2005 01:03

Příspěvek od Brooklyn / juanita juarez »

delay píše:Sice jsem to schoval v aranži přesně na místa tak, aby se to zkrylo v rytmu kytary, takže na první poslech to člověk nevnímá, ale já o tom prostě vím :-)
tak vidis, hlavni je, ze to funguje.

poslouchat hudbu tak, ze 'o vecech nevis', je pro producenta podle me jedna z nejvetsich vyzev vubec (aspon pro me).

Uživatelský avatar
Pierre niko
Příspěvky: 719
Registrován: 28 pro 2004 11:04

Příspěvek od Pierre niko »

Brooklyn / juanita juarez píše:

[kdyz mas hodne casu, fajn trik:] docela prirozene na tail muze znit konvoluce s white noisem jako impuls.
No bohuzel s konvoluci nemam prazadne skusenosti, tak mi pricip tohodle triku unika... Nebulu sem stahl asi pred tydnem.... :oops:

mohl bys me prosimte natuknout? dik

Uživatelský avatar
delay
Příspěvky: 5829
Registrován: 20 říj 2005 09:29

Příspěvek od delay »

Brooklyn: Opět díky. Tvý věci mám moc rád (nejen zvukově), takže na tvůj názor dám... :-)
Snad se časem sám dostanu k nějakýmu uspokojivějšímu výsledku...

Odpovědět