Používáte někdo Sony Acid Pro?
Dobře se mi s ním pracuje, ale potřeboval bych zjistit, zda-li se importovaný sampl dá "nějak" prodloužit... Spousty kvalitních samplů co mám maj krátkej dozvuk a potřebuji je nějak natáhnout - prodloužit. Obyč delay nebo reverb není to pravé. koukám do manuálu a projíždím prostředí programu, ale nikde nevidím vhodnou funkci... Případně bych rád věděl, jakej podobnej soft by byl vhodnej...
Díky.
Potřebuju poradit se samply ::: (Sony ACID Pro)
-
Brooklyn / juanita juarez
- Profesionál
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 06 úno 2005 01:03
timestretching [casti?] (v acidu jde a nema spatny algo), delaye [nastrihanim audia / poslanim tailu do vhodne nastavenyho busu s delayem; acid busy umi]... (btw. tohle se vyborne delalo v trackeru.)
v audiu casto strihnu konec samplu, zkopiruju, reversuju a crossfaduju s koncem [a tak stale dal].
[kdyz mas hodne casu, fajn trik:] docela prirozene na tail muze znit konvoluce s white noisem jako impuls.
v audiu casto strihnu konec samplu, zkopiruju, reversuju a crossfaduju s koncem [a tak stale dal].
[kdyz mas hodne casu, fajn trik:] docela prirozene na tail muze znit konvoluce s white noisem jako impuls.
Brooklyn: Díky moc za tip. Timestretching vyzkouším. V Acidu to je, má to podle všeho co dělat s kvantizací...
Jinak asi intuitivně pracuju stejně
Vezmu sampl (loop) určité délky, ten obsahuje jeden nástroj s více variacemi (třeba 4). mě se hodí jedna varianta, tak zbytek ustřihnu. Tento loop pak kopíruju, někdy dávám po zpátku (třeba kvůli náběhu) a crossfade (pokud tím myslíš fade out a in na konci začátku samplů) používám taky.
Přesto nevím, zda-li nedělám chybu, protože právě ty crossfady jsou místa, kde mám největší problém, a kde to napojení je prostě stále slyšet (ne lupance ale nepřirozenost). Sice jsem to schoval v aranži přesně na místa tak, aby se to zkrylo v rytmu kytary, takže na první poslech to člověk nevnímá, ale já o tom prostě vím
A jak jsi správně zmínil, je to hodně o čase... a asi je to hodně kompromis, pač mít ten zvuk někde na nástroji, umět to zahrát a...
Vítám každou radu, která by mi ulehčila práci. Díky.
Jinak asi intuitivně pracuju stejně
Přesto nevím, zda-li nedělám chybu, protože právě ty crossfady jsou místa, kde mám největší problém, a kde to napojení je prostě stále slyšet (ne lupance ale nepřirozenost). Sice jsem to schoval v aranži přesně na místa tak, aby se to zkrylo v rytmu kytary, takže na první poslech to člověk nevnímá, ale já o tom prostě vím
A jak jsi správně zmínil, je to hodně o čase... a asi je to hodně kompromis, pač mít ten zvuk někde na nástroji, umět to zahrát a...
Vítám každou radu, která by mi ulehčila práci. Díky.
-
Brooklyn / juanita juarez
- Profesionál
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 06 úno 2005 01:03
tak vidis, hlavni je, ze to funguje.delay píše:Sice jsem to schoval v aranži přesně na místa tak, aby se to zkrylo v rytmu kytary, takže na první poslech to člověk nevnímá, ale já o tom prostě vím
poslouchat hudbu tak, ze 'o vecech nevis', je pro producenta podle me jedna z nejvetsich vyzev vubec (aspon pro me).
- Pierre niko
- Příspěvky: 719
- Registrován: 28 pro 2004 11:04




