Ahojte,
ked v FL studiu zahram na klavesnici nejaku melodiu, zvuk je dost oneskoreny, cize sa na tom neda realne hrat, teda skusat zvuky.
Cim to bude? Mam nieco zle v nastaveniach alebo treba kupit napr. vyssiu RAM? (mam 2GB). Zvukovku mam M-Audio Audiophile 2496.
Diki
Zaostavanie zvuku FL studio
-
DJ Philipee
- Příspěvky: 38
- Registrován: 02 říj 2012 09:11
- Pierre niko
- Příspěvky: 719
- Registrován: 28 pro 2004 11:04
Re: Zaostavanie zvuku FL studio
Rika se tomu latence.
Pogoogli tohle slovo, pak mrkni treba sem: . Kdyz jeste k tomu pogooglis konkretne FL, myslim, ze dostanes vsechny odpvedi na tve otazky. Kdybys nejake odpovedi nenasel, na nejake vypecene detaini otazky se tady urcite najde nejaky geek
Zaklad si ale urcite projdi sam.
Pogoogli tohle slovo, pak mrkni treba sem: . Kdyz jeste k tomu pogooglis konkretne FL, myslim, ze dostanes vsechny odpvedi na tve otazky. Kdybys nejake odpovedi nenasel, na nejake vypecene detaini otazky se tady urcite najde nejaky geek
Zaklad si ale urcite projdi sam.
Naposledy upravil(a) Pierre niko dne 08 říj 2013 09:51, celkem upraveno 1 x.
Re: Zaostavanie zvuku FL studio
Prohledej forum je to tu již mnohokrát popsané. Hledej slova LATENCE či BUFFER. Paměti není nikdy dost a koupit si ji můžeš ale latenci to neovlivní.
Re: Zaostavanie zvuku FL studio
V ovladaci zvukovky si musis nastavit mensi "Buffer size". Dostanes sa tam cez FL - Options - Audio (Vid obr.) Menší buffer ti ale naopak spôsobí pukanie/trhanie zvuku, ak máš v projekte viacero pluginov. Takže je to viacmenej o hľadaní kompromisu. Osobne si najprv zahram melodie pri nizkom Buffry, zvysok robim pri vysokom.


-
DJ Philipee
- Příspěvky: 38
- Registrován: 02 říj 2012 09:11
Re: Zaostavanie zvuku FL studio
Diki moc chlopi, pohram sa s tym.
Takze uprgrade PC komponentov neovplyvni pracu s FL-kom? Mam 4-jadro, 2gb ram, tak som myslel, ze to mam slabe
Takze uprgrade PC komponentov neovplyvni pracu s FL-kom? Mam 4-jadro, 2gb ram, tak som myslel, ze to mam slabe
Re: Zaostavanie zvuku FL studio
Také ovlivní, ale v zásadě ne až tak markantně; ono tady do toho mluví prostě víc komponent (data z audio bufferu zpracovává CPU, takže asi tak), nicméně primárně je to věc audio buggery.
P.
P.





