Zrovna ctu hodne slusny rozhovor s Junkie XL, mozna si to zaslouzi svuj thread. Popisuje jak vznikaly remixy, hudba do her, do filmu. V cem jsou dobre Pro Tool a v cem Logic. Napr.cim zacina u svych vlastnich tracku: Naprogramuju stopu s kickem, pak do toho jamuju a jamuju a jamuju s baskytarou. pak to nahraju. Pak těch 8 taktů dá jednomu chlapovi, který to různě vylepší v Metasynthu a druhému, co to procesuje v Reaktoru. Za půl hodiny si to vyzvedne, různě s tím blbne a zase jim to dá......
jeden electro harmonix sa tu vala aj mne (doctorQ) a nemam co do neho strcit. jo a ked som ho otvoril, skoro som zdochol od smiechu...
btw paci sa mi ze chlapik pouziva pri tvorbe dalsich ludi... to vzdy posunie hrozne dopredu, cudzie napady, alebo aj picung... len to musi byt realtime
dano: podle toho co tam pise, tak ten pomocnik mu podle dodane basove linky vytvori v ruznych Reaktor modulech 15-20 unisono jinych basovych linek. pak to asi ruzne vrstveji, strihaji, prolinaji.
Reaktor je platforma pro miliony syntu a efektu.
kexik: namiesto toho slova lego mozem pouzit slovo rack? cize normalne tam naskladam nad seba napriklad Absynth, Stylus Vinyl a TheGrand? asi sme uz pekne OT ale dost zaujimava tema