Kolísání zvuku pri kompresi na výstupu
Kolísání zvuku pri kompresi na výstupu
Cau, nevite nahodou nekdo, nejakej figl, aby nekolisal zvuk jednotlivych nastroju pri umisteni comressoru na vystupu sequenceru. Kdyz chci aby nebyla skladby prebuzena, tak mam na out masteru compressor s nastavenim final mix. On mi to pekne vyladi, kdyz je napr. moc potichu zpev, tak to trochu zvedne, kdyz je to přeřvaný, tak to orizne, ale kdyz to posloucham, tak to jakoby kolisa (kdyz tam nekdo zarve, tak se utlumi napr. kytara nebo bici a pak se zase zesili) na poslech to nezni moc dobre. ale nevim co s tim udelat? Dik za rady xZmR
moc to do toho kompresoru tlacis, musis ubrat
jestli mas moc potichu zpev, tak zesil zpev
jestli ve zpevu obcas nekdo zarve, tak to budto vystrihni a stlum, nebo to stlum automatizaci a na rychly dynamicky vykyvy na to dej kompresor
kompresor na master savli by nemel delat ultra moc prace (pokud nejde o zjevnej efekt), mel by brat 2-3dB max a v idealnim pripade bys mel michat "do nej", abys to prave mel vyladeny tak, aby to prave nikdy nezlobilo a bylo to presne takovy jaky chces
jestli mas moc potichu zpev, tak zesil zpev
jestli ve zpevu obcas nekdo zarve, tak to budto vystrihni a stlum, nebo to stlum automatizaci a na rychly dynamicky vykyvy na to dej kompresor
kompresor na master savli by nemel delat ultra moc prace (pokud nejde o zjevnej efekt), mel by brat 2-3dB max a v idealnim pripade bys mel michat "do nej", abys to prave mel vyladeny tak, aby to prave nikdy nezlobilo a bylo to presne takovy jaky chces
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: 04 úno 2005 20:51
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: 04 úno 2005 20:51
je pravda, ze u hodne housu a podobnejch stylu se tohle objevuje. ja uz to pozoruju nekolik let. taky je zajimavy, jak ruzny producenti (popr. lidi, kteri jim delaj zvuk), voli ruznou miru nasili. nekdy to fakt houpne, ze me napada jediny, tohle uz je prasarna.
asi se snazi delat kompromis mezi nahustenim a hranici postrehnuti u beznyho navstevnika party (a jako ze na spouste akci to jde stejne z mixu do kompresoru, kterej tomu taky treba dost nanda
)
takze nekdy to je prave uz docela humus.
ja to delam tak, ze to tam nechci vnimat, tudiz i presto, ze delam vetsinou tucky, kompresorem to opravdu jen preliznu (asi tak jak napsal matucha). dlouhej atack, kratsi release, soft koleno, decentni treshold a racionalni ratio - urcite do 2:1
asi se snazi delat kompromis mezi nahustenim a hranici postrehnuti u beznyho navstevnika party (a jako ze na spouste akci to jde stejne z mixu do kompresoru, kterej tomu taky treba dost nanda

takze nekdy to je prave uz docela humus.
ja to delam tak, ze to tam nechci vnimat, tudiz i presto, ze delam vetsinou tucky, kompresorem to opravdu jen preliznu (asi tak jak napsal matucha). dlouhej atack, kratsi release, soft koleno, decentni treshold a racionalni ratio - urcite do 2:1

xzoomer: proste z toho presetu (jestli myslis, ze je dobrej) jen vyjdi a napasuj ho na svuj mix. dulezitej je taky parametr vstupni citlivosti (urovne) kompresoru, nebo jestli chces tak vystupu z mixu, ve vztahu k tresholdu.
jo a jeste neco - taky uz to matous naznacil, nenechavej vyvazeni na kompresoru. on neumi premejslet a pomery ti nikdy "nevyladi", tak jak bys zrovna chtel.
jo a jeste neco - taky uz to matous naznacil, nenechavej vyvazeni na kompresoru. on neumi premejslet a pomery ti nikdy "nevyladi", tak jak bys zrovna chtel.
no chlapci vse je jinak dela se to nastavenim casu attacku a releasu v BPM skladby podobne treba jako u delays 

Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz