tom univerzal nenajdes. Pokud chces zpev/kombo do studia, tak asi radeji kondenzator v ramci moznosti (C3000 se da, ale opravdu je ostrejsi), pokud na podium/zkusebna, dynamicky (sm58 se da sejmout i kombo a na zpev diky odolnosti proti vazbe na podium ideal). V uvodu jsi misto pouziti nenapsal, je v tom dost rozdil (live/studio, samostane nastroje/hlas/ nebo pri hre vsichni dohromady atd.)
mikrofon na zpev
_ravi_ to neplati jen pro stacky, s tim muzes zaexperimentovat u jakehokoliv komba, klasika je sm57 na reprak a kondenzator nekam pred a lovit, pak si namichat pomer dle libosti, je to potom tlustsi nez jen dynamickym zblizka. Ale zkousel jsem i kondenzatory zblizka, treba neumann m58 mi fungoval dobre (jiny neumann nemam
))
tom univerzal nenajdes. Pokud chces zpev/kombo do studia, tak asi radeji kondenzator v ramci moznosti (C3000 se da, ale opravdu je ostrejsi), pokud na podium/zkusebna, dynamicky (sm58 se da sejmout i kombo a na zpev diky odolnosti proti vazbe na podium ideal). V uvodu jsi misto pouziti nenapsal, je v tom dost rozdil (live/studio, samostane nastroje/hlas/ nebo pri hre vsichni dohromady atd.)
tom univerzal nenajdes. Pokud chces zpev/kombo do studia, tak asi radeji kondenzator v ramci moznosti (C3000 se da, ale opravdu je ostrejsi), pokud na podium/zkusebna, dynamicky (sm58 se da sejmout i kombo a na zpev diky odolnosti proti vazbe na podium ideal). V uvodu jsi misto pouziti nenapsal, je v tom dost rozdil (live/studio, samostane nastroje/hlas/ nebo pri hre vsichni dohromady atd.)
nevim, ja bych dynamickej moc nechtel, mozna senheiser 421 nebo jak se menuje, na takovy ty basovejsi nebo naopak prilis ostry zvuky.
To ze to vezme i mistnost je sice pravda, ale je to kardioda, takze to neni zas tak hrozny a hlavni mi pripada, ze to ma podstatne vic detailu nez dynamicky. Asi to kombo nebude uplne ideal, ale co? Uz jsme ve tride, kde uz se bavime skoro o detailech, vic udela pozice mikrofonu a zkusenost. Profici samozrejme urcite pouzijou neco uplne vhodneho, protoze si muzou vybirat. Ja treba s Audixem nahravam vlastne uplne vsechno od fleten, didgerida, zpevu, spanelky (kytary ;-), foukaci harmoniku a tak... a mimochodem na C1000 jsem i pres MD nahraval cely bici, a myslim, ze kdyby byl lepsi preamp tak to nebude az tak hroznej zvuk (mam to na desce a nikdo si na spatnej zvuk tyhle veci nestezoval, prestoze to nejni ideal).
10000 za rode neni moc penez, me se to nezda moc, jediny na co se mi nezda vhodnej je nahravani venku ;-). Nejvic bude asi na ten zpev, ale je natolik "rovnej", ze by nemel mit problemy snad s nicim.
To ze to vezme i mistnost je sice pravda, ale je to kardioda, takze to neni zas tak hrozny a hlavni mi pripada, ze to ma podstatne vic detailu nez dynamicky. Asi to kombo nebude uplne ideal, ale co? Uz jsme ve tride, kde uz se bavime skoro o detailech, vic udela pozice mikrofonu a zkusenost. Profici samozrejme urcite pouzijou neco uplne vhodneho, protoze si muzou vybirat. Ja treba s Audixem nahravam vlastne uplne vsechno od fleten, didgerida, zpevu, spanelky (kytary ;-), foukaci harmoniku a tak... a mimochodem na C1000 jsem i pres MD nahraval cely bici, a myslim, ze kdyby byl lepsi preamp tak to nebude az tak hroznej zvuk (mam to na desce a nikdo si na spatnej zvuk tyhle veci nestezoval, prestoze to nejni ideal).
10000 za rode neni moc penez, me se to nezda moc, jediny na co se mi nezda vhodnej je nahravani venku ;-). Nejvic bude asi na ten zpev, ale je natolik "rovnej", ze by nemel mit problemy snad s nicim.
-
Liquid Sound
- Profesionál
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 17 čer 2002 17:39
Jo, to je jasny, ja jsem ted takhle delal jednu kapelu (uspesneJurek píše:_ravi_ to neplati jen pro stacky, s tim muzes zaexperimentovat u jakehokoliv komba, klasika je sm57 na reprak a kondenzator nekam pred a lovit, pak si namichat pomer dle libosti, je to potom tlustsi nez jen dynamickym zblizka.
nojo neumann... ale tenhle jsem pred par mesicema videl v annonci, akorat kdyz jsem zavolal, tak uz nebyl... ale cena uzasna =5000,-
liquid> ja ho nemam, v dobe, kdy sem kupoval velkej kondik este nebyl NT1000 na trhu, takze jsem si poridil horsi/drazsi/ostrejsi Audix CX101.
Ma ho ale Floex, takze az se stavime, tak ho vezmem sssebou... Nevim kdy, ale treba nekdy pristi tyden nebo je lepsi nejakej vejkend? I kdyz tenhle vejkend tu asi nebudu... no uvidime ;-)
liquid> ja ho nemam, v dobe, kdy sem kupoval velkej kondik este nebyl NT1000 na trhu, takze jsem si poridil horsi/drazsi/ostrejsi Audix CX101.
Ma ho ale Floex, takze az se stavime, tak ho vezmem sssebou... Nevim kdy, ale treba nekdy pristi tyden nebo je lepsi nejakej vejkend? I kdyz tenhle vejkend tu asi nebudu... no uvidime ;-)
-
Návštěvník
dmp3 nebude spatna volba, ale jestli chces vic preampu, tak bych zkusil maly mackie (VLZ Pro!!!) nebo soundcrafty (maj taky nejaky preampy novy, takze na to pozor ja presne nevim jak se menujou)... ty se daj sehnat za podobnou cenu (nebo lehce vic 10-20tisic) a k tomu mas i mixacek, neni to uplne k zahozeni...
-
Syncro / GJ
K tomu Neumikovi CMV - za stejny penize muzes koupit novou Oktavu Mk319, ktera ma zvuk hodne podobnej M7 a navic bych rek, ze i lepsi. Ja mam doma oboje a vokaly nahravam mnohem radsi na Oktavu. Neni sice tak etericka, ale zase se lip prosazuje v mixu - vokaly maj super prezenci a diky peknejm basum jsou i hooodne teploucky... Hodne samozrejme dela predzesilovac, ale tu oktavu mam fakt rad...




