nahrávací set-up:
Převodníky - FF800 + 4x Lavry blue
Preampy - JoeMeek TwinQ, SPL Goldmike, 4x SSL 9k klon, 4x RME, Gyraf IX, 4x Tesla EVK 326
Bicí - Tama Swingstar (strašnej nehrající šrot), ale naštěstí celkem slušnej virbl (nějakej signature Tama)
Kopák - D112 venku + Beta91 uvnitř
Virbl - SM57 vrch + Sm57 spodek
Tom - SM57
Kotel – Sennheiser MD421
Hi-Hat - SM57
OH - 2x Beyerdynamic MC930
Room - 2x Sennheiser MD441
MonoRoom - RB100 páskáč

Kytara - hlava Randall tranzistor + 4x12 bedna
kytara nahraná 2x unisono, panovaná 100%L/100%R pokaždý na tři mikrofony (SM57+MD421+RB100) v různých pozicích a fázovově srovnaných.
Basa - SWR 350X + Ampeg 4x10 - jedním mikrofonem (RB100)


Teď jsem si ten základ zkusil pomíchat, udělat master a už se tak trochu blížím tý představě jak by to asi mělo ve výsledku hrát i když stále ještě hodně laboruju s kytarama, kde je spousta prostoru. No, asi ty tři mikrofony byly moc, ale zase signál každýho z nich je něčím zajímavý a mícháním jejich poměrů se dá zvuk dobře tvarovat.
Kytarista by rád thrashovej zvuk ala Sodom nebo Toxic Holocaust, takže to zkouším nějak dorovnávat a zatím ty stopy mám v poměrech SM57 100%, MD421 80%, RB100 40%. Na kytarové grupě mám jinak Cubase EQ, UAD Neve 1081 eq, Waves SSL 4000 comp, Waves Multiband comp a Lexicon Room. Ekvalizace je čistě subtraktivní, nikde nemám potřebu přidávat, spíš si stále ještě říkám, že bych někde trochu ubral.
Celkový zvuk kapely by měla být spíš taková syrová prasárna, myslim že v podobném žánru hrajou třeba tuzemský Lahar http://www.youtube.com/watch?v=3EJAG-4ehWI nebo Gride http://www.youtube.com/watch?v=gwMJobqBhso. Každopádně uvítám jakýkoli postřehy, hlavně od vás, který se v tomhle žánru pohybujete a je mi jasný, že vás tady na ezone bude jak šafránu
