Poslech jsem to. Prvni dojem je, ze to cely zni jakoby daleko, trochu zastrene a tim padem to evokuje starsi eru ikdyz tohle by melo bejt hodne soucasny.
Vsechny nastroje jsou podobne stredovy. kejtry-hlas-bici. Stanovil bych si frekvencni plan kde by se kazdej insrument mel prosadit a tam bych v EQ ty veci smeroval. Ted to pusobi ze kazdej zvuk ma hlavne dost stredu ale stejnejch. otevri to na vejskach a taky si vyhraj s oblasti 4, 6, 8 kHz. V kejtrach naopak muzes lehce potlacit 300 500 800 hz at se procistej od tech stredobasu a das vetsi prostor pro basu.
Obecne mi prijde, ze malo definujes nastroje. Zni to trochu jako z ery Led Zeppelin [treba Houses Of The Holy] kde se moc compressory nezakousavaly do bicich basy ani hlasu. Tenkrat to tak bylo, dnes je mix ale hodne hodne staveny na vybrousenym zvuku plnym ostrejch hran a transientu. Treba urcite znas desku GreenDay American Idiot ta je pro tohle hodne dobrej priklad. Je to sice jinej rock styl nez tvoje ukazka, ale dobre je na ty desce znat krasna prace s compessory. Pevny bici ktery zni jako rany pestma, suverenni velky kejtry a sytej hlas. Vse cloveku dejcha do tvare, neni to vzadu v dalce, to by potreboval tvuj mix dostat vse dopredu, jak se rika pred oblicej.
par bodu na ktery se zkus zamerit:
- hlas by snes silnejsi compressi aby se dostal pred celou kapelu. Navic je frekvencne odloupnutej od muziky skoro jako by byl od jinud.
- virbl nema moc hezkou barvu. Nezni jako akustickej ale jako sampl, nereaguje na zmenu dynamiky hry bubenika, je takovej v kreci, to stejny u kopaku.
- overheady jsou mono a necejtim je.
- hajtky nemaj telo, prijde mi ze jsou hodne riznuty zespod hpf filtrem
- kejtry znej mono i kdyz je mas stereo. trochu by mohly bejt nabrousenejsi kolem 6 kHz aby meznely tak plose.
- basa, opet bych resil silnejsi compressi aby se do ni mohly oprit kejtry, ted tam je/neni.
