Ska-Rock zvuk

Ozvučení, nahrávání, mixáž a mastering
Odpovědět
Petr Hubaty

Ska-Rock zvuk

Příspěvek od Petr Hubaty » 05 čer 2010 23:57

Ahoj, potřeboval bych vědět, jak se vám zdá zvuk přiložené nahrávky, jelikož máme doma studio, tak všechny nápady nahráváme, aby si dechaři mohli vymýšlet mezihry a já si mohl hrát se zvukem :-D!! Sem zvědav na vaše názory!!! Děkuji!!!

Kód: Vybrat vše

http://uloz.to/5024766/gonzuela-new.mp3

eraser_svk

Re: Ska-Rock zvuk

Příspěvek od eraser_svk » 05 črc 2010 21:03

No, v prvom rade, ber prosím môj názor s rezervou. Som len amatér a SKA sa v mojom playliste neobjavuje... orientujem sa skôr na elektronické žánre.

Takže, skúsme v bodoch :

a) na môj vkus je to príliš nahlas... okrem dynamiky to počuť hlavne na vokále, ktorý miestami počuteľne clipuje. dal by som to o také 2-3dB nižšie...

b) snare mi príde príliš nahlas... tiež by som ho málinko stiahol

c) viac by som využíval stereo... až na jednu hajtku (teda, možno ešte nejaké crashe a jeden tom) je to všetko v strede...

d) niečo mi nesedí na base... pohral by som sa s EQ - mám dojem, že má príliš vytiahnuté stredy...

ale inak celkom fajn :) Ešte raz pripomeniem, brať s rezervou... vôbec nemusím mať pravdu...

Petr Hubaty

Příspěvek od Petr Hubaty » 22 črc 2010 10:49

Děkuji, konečně někdo :D, ano máš pravdu, za ten měsíc a něco jsem to vychytal, takže až dotočíme CD, zas sem něco šoupnu. Co se týče sterea, pro větší dojem používám stereo enhancer a co se týče basy je to mým aparátem :D kombo bez linky přes mikrofon zatím

pavlii
Moderátor

Příspěvek od pavlii » 22 črc 2010 21:41

No eraser zjevně neměl na mysli co se sterea týče žádný "stereo enhancer", ten ti v tomhle směru nijak nepomůže.

Ohledně basy: tím jsi chtěl naznačit, že máš špatný aparát, špatný mikrofon nebo si nejsi jistý, jestli to umíš dobře natočit? :wink: Brát basu mikrofonem z aparátu přeci není žádná "zvuková průserovka" (ve srovnání s linkou).

P.

Petr Hubaty