V prvni casti jsme testovali TLA 5021 Ivory2 proti TLA C1. Zkouseli jsme je s velmi podobnym nastavenim jako master kompresor na hotovem mixu. Subjektivni vysledek - C1 ma cistsi podani vysokych frekvenci, coz se obzvlast projevilo na hihatu. Na C1 take pozdeji nastupuje typicke lampove zabarveni a komprese je o neco jemnejsi - celkove zni C1 vic hifi, coz ostatne odpovida i tomu, ze stoji dvaapulkrat tolik co 5021. 5021 naproti tomu produkuje "hustsi" zvuk s vyraznejsim lampovym charakterem, ktery si s C1 v tomto pripade moc nezadal a subjektivne se nam mozna libil vic (aspon mne urcite), protoze vic tlacil. V sumu nebyl zvlast podstatny rozdil, oba pristroje obstaly se cti...
V druhe casti testu jsme proti sobe postavili BeyerDynamic MC740 (Etien opravi, jestli jsem spletl oznaceni), AKG C3000B, Oktavu MK319 a Samson C01. Jako testovaci zdroj hral Washik na akustickou kytaru, kterou jsme snimali z konstantni vzdalenosti a v priblizne stejnych podminkach. Nejplnejsi a nejprostorovejsi zvuk dodal Beyer, v zavesu se drzela Oktava se srovnatelne plnou barvou, ale mensim detailem. AKG bylo sice detailni, ale v porovnani s predchozimi kandidaty znelo ponekud tence a nejhure (dle ocekavani) dopadl Samson, ktery vyrazne sumel, mel velmi maly detail a ne moc povedenou barvu.
Cely test samozrejme nelze nazvat testem v pravem slova smyslu, slo spis o orientacni seznameni s uvedenymi pristroji a hodnoceni je velmi subjektivni... Takze jen pro zajimavost
