Velke studia a orchestre ...

Ozvučení, nahrávání, mixáž a mastering
matucha
Příspěvky: 5058
Registrován: 24 kvě 2002 19:30

Re: Velke studia a orchestre ...

Příspěvek od matucha » 19 pro 2011 01:38

No asi v ramci nejakyho kontextu (nejaky ruchy pres to, pozornost odvedena na obraz...) by me urcite nejaky samplovany veci v idealni to pro ne podobe mohly nachytat, ale vseobecne... moc ne. Spis si myslim, ze bych obcas mohl rict na nejakej orchestr zni jak ze samplu. Kvuli tomu, ze vicemene jenom prehravali nejakou puvodne midi skladbu, kterou slozil nekdo, kdo to moc neumi.

Dost se divim, ze to rikas Ivo prave ty... i kdyz mozna to bude tim, ze jestli si dobre pamatuju, te moc vetsi telesa neberou a potrpis si na intimitu solovitejsich veci.

Uživatelský avatar
Ivo
Moderátor
Příspěvky: 11516
Registrován: 19 črc 2003 06:02

Re: Velke studia a orchestre ...

Příspěvek od Ivo » 19 pro 2011 08:17

Tak nevím, měl jsem pocit, že za prvé dnes už jsou ty nejlepší samply na tak vysoké úrovni že v případě nějakých jednodušších "vrstvev" (smyčců apod.) to občas může paradoxně znít lépe a věrněji než ne moc dobře nahraný orchestr, nebo aspoň podobně a za druhé, že už to tak dělá leckdo ... Je jasné že se nejedná o nějakou "symfonii" (tam je to nenahraditelné), ale v případě nějakých obecných orchestrálních layerů, nevím nevím ... A příklad nemám po ruce, protože je jasné, že se tím nikdo asi vysloveně nechlubí ... Ale co jsem slyšel, co třeba před časem vyrobil kolega z dobrých samplů, znělo to dost věrně ...

matucha: já to nepropaguju, jen konstatuju :) Kdyby bylo na mně, tak bych všechny samplery reálných nástrojů zrušil ... :wink: A pěkně nahrávat poctivou hudbu :) To by najednou rapidně ubylo "hudebníků" , producentů a spol :) A nahrávací studia by začala zase fungovat jak mají ...

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21306
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Re: Velke studia a orchestre ...

Příspěvek od Pytkin » 19 pro 2011 09:48

To by sme ale mohli zrusit aj teplu vodu a automobily :) a aj internet !

Uživatelský avatar
carloff
Profesionál
Příspěvky: 2224
Registrován: 05 čer 2002 17:57

Re: Velke studia a orchestre ...

Příspěvek od carloff » 19 pro 2011 11:18

Tusim ze Gladiator byl treba hybrid
a to je par let zpet...kdy ty samply nebyly uplne ok

samply original hybrid pouze orchestr
90% je aranze a jak se s tim pracuje , kdyz nekdo umi rozaranzovat pro symfonak., udela to dobre i pro samply ...
pokud se na to hraje, jak na klavir, tak to samozrejme dobre znit nebude...



PS treba vim osobne nejmene o jednom pripadu, kde s v Rudolfinu nahraval do reklamy symfonak, a nakonec se pouzila aranze z Hollywood strings a Eastwest..
aneb snobismus v gearu muze byt i snobismus v REAL MUSICIANS :wink:
dulezite je, co funguje
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz

Dreamgate
Příspěvky: 216
Registrován: 03 kvě 2007 12:08

Re: Velke studia a orchestre ...

Příspěvek od Dreamgate » 19 pro 2011 11:57

carloff píše:Tusim ze Gladiator byl treba hybrid
a to je par let zpet...kdy ty samply nebyly uplne ok
To je zajímavé.
U těch ukázek jsou jednotlivé nástroje jinak hlasité, proto to zní pokaždé jinak. Ten hybrid je asi nejvíc univerzální, prostě něco mezi první a druhou ukázkou. Jinak i ta první ze samplů mi přijde v pohodě. Je to určitě jak říkáš hodně o té aranži.

Uživatelský avatar
carloff
Profesionál
Příspěvky: 2224
Registrován: 05 čer 2002 17:57

Re: Velke studia a orchestre ...

Příspěvek od carloff » 20 pro 2011 09:33

Aranze se podle men nejvic podili na yvslednem zvuku....
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz

Uživatelský avatar
demsky
Příspěvky: 2671
Registrován: 10 bře 2007 21:43

Re: Velke studia a orchestre ...

Příspěvek od demsky » 20 pro 2011 10:10

ide aj o to ako su tie kniznice naprogramovane, taky Zimmer casto pouziva rychle 4/4 marcato violy alebo dychove nastroje a v interview v SOS hovoril ze ako mu velmi zalezi hlavne na takychto veciach (v Symphobii su uz celkom solidne napriklad). Potom je druha vec ako sa tie tracky pumpuju (vraj aj cez DBX 120a pre mierne zhutnenie zospodu a pekne zaoblenie na vyskach), staci si pozriet tracky Zimmera a Williamsa a vidiet tam dramaticky rozdiel.
http://www.soundcloud.com/martindemsky | Kurzweil Forte | Arturia MatrixBrute

Odpovědět