No asi v ramci nejakyho kontextu (nejaky ruchy pres to, pozornost odvedena na obraz...) by me urcite nejaky samplovany veci v idealni to pro ne podobe mohly nachytat, ale vseobecne... moc ne. Spis si myslim, ze bych obcas mohl rict na nejakej orchestr zni jak ze samplu. Kvuli tomu, ze vicemene jenom prehravali nejakou puvodne midi skladbu, kterou slozil nekdo, kdo to moc neumi.
Dost se divim, ze to rikas Ivo prave ty... i kdyz mozna to bude tim, ze jestli si dobre pamatuju, te moc vetsi telesa neberou a potrpis si na intimitu solovitejsich veci.
Velke studia a orchestre ...
Re: Velke studia a orchestre ...
Tak nevím, měl jsem pocit, že za prvé dnes už jsou ty nejlepší samply na tak vysoké úrovni že v případě nějakých jednodušších "vrstvev" (smyčců apod.) to občas může paradoxně znít lépe a věrněji než ne moc dobře nahraný orchestr, nebo aspoň podobně a za druhé, že už to tak dělá leckdo ... Je jasné že se nejedná o nějakou "symfonii" (tam je to nenahraditelné), ale v případě nějakých obecných orchestrálních layerů, nevím nevím ... A příklad nemám po ruce, protože je jasné, že se tím nikdo asi vysloveně nechlubí ... Ale co jsem slyšel, co třeba před časem vyrobil kolega z dobrých samplů, znělo to dost věrně ...
matucha: já to nepropaguju, jen konstatuju
Kdyby bylo na mně, tak bych všechny samplery reálných nástrojů zrušil ...
A pěkně nahrávat poctivou hudbu
To by najednou rapidně ubylo "hudebníků" , producentů a spol
A nahrávací studia by začala zase fungovat jak mají ...
matucha: já to nepropaguju, jen konstatuju




Re: Velke studia a orchestre ...
To by sme ale mohli zrusit aj teplu vodu a automobily
a aj internet !

Re: Velke studia a orchestre ...
Tusim ze Gladiator byl treba hybrid
a to je par let zpet...kdy ty samply nebyly uplne ok
samply original hybrid pouze orchestr
90% je aranze a jak se s tim pracuje , kdyz nekdo umi rozaranzovat pro symfonak., udela to dobre i pro samply ...
pokud se na to hraje, jak na klavir, tak to samozrejme dobre znit nebude...
PS treba vim osobne nejmene o jednom pripadu, kde s v Rudolfinu nahraval do reklamy symfonak, a nakonec se pouzila aranze z Hollywood strings a Eastwest..
aneb snobismus v gearu muze byt i snobismus v REAL MUSICIANS
dulezite je, co funguje
a to je par let zpet...kdy ty samply nebyly uplne ok
samply original hybrid pouze orchestr
90% je aranze a jak se s tim pracuje , kdyz nekdo umi rozaranzovat pro symfonak., udela to dobre i pro samply ...
pokud se na to hraje, jak na klavir, tak to samozrejme dobre znit nebude...
PS treba vim osobne nejmene o jednom pripadu, kde s v Rudolfinu nahraval do reklamy symfonak, a nakonec se pouzila aranze z Hollywood strings a Eastwest..
aneb snobismus v gearu muze byt i snobismus v REAL MUSICIANS

dulezite je, co funguje
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
Re: Velke studia a orchestre ...
To je zajímavé.carloff píše:Tusim ze Gladiator byl treba hybrid
a to je par let zpet...kdy ty samply nebyly uplne ok
U těch ukázek jsou jednotlivé nástroje jinak hlasité, proto to zní pokaždé jinak. Ten hybrid je asi nejvíc univerzální, prostě něco mezi první a druhou ukázkou. Jinak i ta první ze samplů mi přijde v pohodě. Je to určitě jak říkáš hodně o té aranži.
Re: Velke studia a orchestre ...
Aranze se podle men nejvic podili na yvslednem zvuku....
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
Re: Velke studia a orchestre ...
ide aj o to ako su tie kniznice naprogramovane, taky Zimmer casto pouziva rychle 4/4 marcato violy alebo dychove nastroje a v interview v SOS hovoril ze ako mu velmi zalezi hlavne na takychto veciach (v Symphobii su uz celkom solidne napriklad). Potom je druha vec ako sa tie tracky pumpuju (vraj aj cez DBX 120a pre mierne zhutnenie zospodu a pekne zaoblenie na vyskach), staci si pozriet tracky Zimmera a Williamsa a vidiet tam dramaticky rozdiel.