Kouzlo těch starejch samplerů kromě 12 bitů (nebo i méně) většinou taky spočívá v analogovém filtru SCI Pro2000, Ensoniq Mirage, E-mu Emax, E-mu Emulator I, II, III, Korg DSS1 je všichni mají a tam bych hledal důvod proč jít do vintage sampleru.
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
a.tom.x: tak jistě, tyto sampery od Rolanda, o kterých se bavíme, jsou spíš na tu 12bit špínu. U nich se o dobrém filtru moc mluvit nedá (krom toho jsou digitální). Ikdyž zase třeba S330 má naprosto odporný ostrý filtr, který zní zcela jinak, než analogové a může se na něco hodit. S10 má filtr pouze jako proces, který nelze přelaďovat v průběhu editace - pouze se zadá strmost, cutoff a rezonance, odklepne se ENTER a jde se na kafe
To je trošku o ničem...

Petr Tudy Holubář - INSANIA, RIVER
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz

Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
Jinak na S50 mě nejvíc baví ta možnost monitoru + tablet to je super a kromě Fairlightu to ve své době asi nic jiného neumělo.
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
Mám k tomu dobovej prospekt nad kterým jsem proslintal řadu večerů. Je tam ještě D10/20/50 a další nástroje.
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
Umh tak ted zkousim prehazovat 16 a 32 bity v CoolEditu na 12bit 22050 khz, a u elektroniky to zabije spoustu frekvenci a zjemni a vysmeje zvuk 
Pouzitele fakt jen na bici
ale zato to tomu ubira puvodni charakteristiky at uz byly jakekoliv a pak je mozne prekryt to dalsima (dalsi lampa, nahrany clovek pres mixak atd
a libi se mi to 

Pouzitele fakt jen na bici


