Zdravím.
Právě se hodlám ponořit do tvorby zvuku k jednomu studentskému filmu a po konzultacích s režisérem jsme se shodli, že k logu a několika přechodům by se hodil specifický zvuk: jde mi o takový ten "filmový" hluboký zvuk, který bývá u atmosfér (často u loga) a přimíchává se i tam, kam jinak nepatří (např. otevření dveří). Existuje na to nějaká metodika? Nebo pár praktických rad by též potěšilo, jsem v tomto ohledu trochu diletant :] Pokud někomu přijde otázka vágní, tak upřesním (najdu konkrétní příklady atd.)
Zvukový design ke krátkému filmu
Re: Zvukový design ke krátkému filmu
Udelej si par subbas ... vetsinou ruzne ohejbanejch a s nima pak pracuj... filtruj dle potreby, zkresluj dle potreby.
Naposledy upravil(a) matucha dne 02 bře 2011 13:23, celkem upraveno 1 x.
Re: Zvukový design ke krátkému filmu
dobre su aj kontrabasy ..
Re: Zvukový design ke krátkému filmu
nebo na to existují hotové zvukové/ruchové banky
audio::video::postprodukce
Studio ATLAS
Studio ATLAS
Re: Zvukový design ke krátkému filmu
nebo freesound http://www.freesound.org/
-
- Profesionál
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 06 úno 2005 01:03
Re: Zvukový design ke krátkému filmu
muzes jit bud cestou syntezy (jakejkoliv syntak -- nejvetsi flexibilita) nebo samplu (s obalkovanim pitche, volume a filtrovanim taky docela flexibilni) -- anebo muzes hledat subbasy ve zdrojovym zvuku s vecma jako waves maxxbass nebo nejakejma subharmonickejma primichavacema (je jich dost.. treba voxengo).
Re: Zvukový design ke krátkému filmu
nejlepší je používat samply sine wave, nebo nějaký jednoduchý free synth co umí fajn sinu, pak už jenom echa, reverby, filtry, distrorsny a nakonec kompressory, do sterea a do 5.1
Re: Zvukový design ke krátkému filmu
Brooklyn / juanita juarez píše:muzes jit bud cestou syntezy (jakejkoliv syntak -- nejvetsi flexibilita) nebo samplu (s obalkovanim pitche, volume a filtrovanim taky docela flexibilni) -- anebo muzes hledat subbasy ve zdrojovym zvuku s vecma jako waves maxxbass nebo nejakejma subharmonickejma primichavacema (je jich dost.. treba voxengo).
Yes, to jsou odpovědi, které jsem hledal, díky moc. I ostatním samozřejmě děkuji za odpovědi, jdu na to :]Fractal píše:nejlepší je používat samply sine wave, nebo nějaký jednoduchý free synth co umí fajn sinu, pak už jenom echa, reverby, filtry, distrorsny a nakonec kompressory, do sterea a do 5.1