Steinberg UR44

Interní a externí zvuková rozhraní
Odpovědět
Peter_sk
Příspěvky: 4
Registrován: 12 říj 2022 07:42

Steinberg UR44

Příspěvek od Peter_sk »

Dobrý deň
Potreboval by som poradiť. Som začiatočník. Kúpil som cez bazár UR44. Nahrávam v cubase AI elements 12. Vytvorím si audio track (mono input 1 alebo 2).Už tu mam problém nejde mi priradiť žiadny efekt ku gitare. Yamaha Guitar amp classics mi píše že nemám licenciu. Potom nahrám nejaký doprovod. Ten nahrá v poriadku, ale keď vytvorím druhý track a nahrám sólo tak mi nahrá aj prvý track spolu zo sólom. Keď mám gitaru zapojenú do Input 3 alebo 4 tak je všetko v poriadku ale tie vstupy nie sú určené pre gitaru. Mám nainštalované najnovšie ovládače pre UR44. Skúšal som aj staršie ale robí to isté. Neviem čím to je alebo či je chybná karta.
Ďakujem za všetky rady.

Uživatelský avatar
pavlii
Moderátor
Příspěvky: 3584
Registrován: 05 čer 2002 19:23

Re: Steinberg UR44

Příspěvek od pavlii »

Zkontroloval bych "Loopback" (i když by mi bylo divné, že by při nahrávání ze vstupů 3/4 nebyl nahráván již existující materiál též). Pak by ještě mohla být nějaká chyba v SW routování pro vstupy 1/2, proto se to liší od 3/4. Ale jen tipuju, já mám sice UR824, ale toto jsem nikdy nemusel řešit, chová se to korektně (od samého začátku).

Co se licence týče - tady musí být v počítači buď SW licence (soft-eLicenser) nebo HW klíč (to spíš). C12 již jede jen na SW licenci, ale pro použití těhle Yamaha efektů musí být v počítači ten HW klíč.

P.

Peter_sk
Příspěvky: 4
Registrován: 12 říj 2022 07:42

Re: Steinberg UR44

Příspěvek od Peter_sk »

Kde nájdem Loopback ?
Ďakujem za odpovoeď.

Uživatelský avatar
MDudas
Příspěvky: 3831
Registrován: 12 črc 2011 22:55

Re: Steinberg UR44

Příspěvek od MDudas »

Elements je uplne najzakladnejsia "oholena" verzia - pluginov tam vela nebude. Vacsinou len take reklamne, ostatne dokupujes.

Strana 14 a 18:
https://download.steinberg.net/download ... ual_en.pdf

Uživatelský avatar
pavlii