c64 měl jen tři hlasy, pokud ti v jednom jela basa s bicími, ve druhém sólová melodie a chtěl jsi tam dostat harmonii, musel sis vystačit se zbylým jedním hlasem. Akordy proto se imitovaly těmito rychlými arpegii. Arpegio fungovalo tak, že se spustila první nota (včetně obálky, atd.) a při dalších průchodech (spouštěných IRQ přerušením) se měnil jen pitch (v dospělejších hracích rutinách i typ wave a další parametry) v intervalech, které určovala arpegio tabulka (např. 0 +3 +7). Tohle střídání výšky tónu ale nestartovalo znovu obálku, jenom se moduloval pitch.
Napodobit to je velmi snadné - když si z mého MySpace playeru pustíš druhou ukázku (Greetings Dub), tak tam je přesně tenhle c64 trik slyšet a stačil mi na to ES1 z Logicu. Tobě může stačit jakýkoliv synth. Nastavíš jej na legato (abys předešel retriggerování obálky), glide na 0 (aby tam nebyly slyšet skluzy) a postavíš rychlou (např. 1/64) sekvenci overlapping not v MIDI (např. c d# g c d# g c ...). K tomu poexperimentuj s filtrem, obálkou, PWM a vlastně čímkoli dle libosti, abys to případně dále rozhýbal. Je dobré, pro větší autentičnost, použít jen ty průběhy, které c64 uměl...
Případně můžeš nahodit c64, otevřít jakýkoli tracker (třeba můj DoubleTracker z roku 1993) a naprogramovat to přímo v něm. Ten můj DT má výhodu, protože jako první volně dostupný uměl měnit průběh rychleji než jednou za IRQ (až čtyřikrát). Navíc jsem pro něj naprogramoval jednoduchý sound editor/manager a taky je u něj mini návod. Pak si to vysampluj a hotovo

GunJah Records MySpace - http://www.myspace.com/gunjahrec
Double Tracker - http://noname.c64.org/csdb/release/?id=8430
Saša