Kvalitní smyčce

Vše okolo samplů, samplerů nebo zvuků/programů pro syntetizátory
boolocks

Kvalitní smyčce

Příspěvek od boolocks » 02 úno 2009 07:44

Ahoj,
jsem tu nováček, tak se omlouvám za neznalost všeho co se tu děje.
Každopdáně hledám nějakej nástroj, co mi umožní co nejlepší obdobu orchestru, smyčců atd atd. A k tomu ještě tím způsobem, že tam naklikám myší noty, bo tak, jelikož nemám midi klapky. Používám nuendo, takže by bylo ideální, kdyby to šlo spojit s ním.

díky za rady

delay

Příspěvek od delay » 02 úno 2009 08:15

VSTi od East West Quantum Leap
Symphocic Orchestra -
http://www.soundsonline.com/EastWest-Qu ... W-177.html
http://www.soundonsound.com/sos/jun04/articles/ql.htm

IK Multimedia taky dělala nějakej orchestr:
http://www.ikmultimedia.com/philharmonik/features/

Jsou samozřejmě i další, ale já je nepoužívám, takže nemám přehled...

kexik

Příspěvek od kexik » 02 úno 2009 08:29

na zaciatok bohate staci cadenza strings z www.sf2midi.com
a ako plejer sfz napriklad... pomer velkost a kvalita je vyborny
a potom synful orchestra, ktory prave zlacnel

Jindy2

Příspěvek od Jindy2 » 02 úno 2009 09:54

teda ze Synful se mi nepodarilo dostat nic, co by znelo aspon trochu verohodne...

EWQL je na ctyri DVD...pak je tu jeste Garittan Personal Orchestra, taky docela dobry, je to na 1 DVD...

Pytkin
Moderátor

Příspěvek od Pytkin » 02 úno 2009 12:53

v Kontakt 3 v kniznici je jedno dvd VSL .. to je celkom fajn ..

boolocks

Příspěvek od boolocks » 02 úno 2009 17:35

A nemáte někde nějaký ukázky co jste z čeho kdo vytlačil? abych věděl, co sehnat a do čeho se pouštět :-)

A vlastně, dá se třeba ten EWQL někde sosnout? ;-)

Jindy2

Příspěvek od Jindy2 » 02 úno 2009 17:39

booklocks: Před dvouma rokama jsem dělal hodně s EWQL, ukázka třeba tohle: Mind Warp - Cape Of Good Hope
Jsou to nejlepší smyčce, co jsem ze softwaru dostal. Dneska bych celkově udělal líp zvuk (bicí a basa), ale to není podstatné, to se těch smyčců příliš netýká.