Kvantizacni mapy bicich
Kvantizacni mapy bicich
Jak to vlastne funguje? Chapu to dobre, ze existuje moznost, jak vzit vlastni samply a "vytipnout" "noty" z libovolny skladby a nasledne je zahrat vlastnima samplama? Jak to v praxi funguje (nejlepe v Sonaru 6)? Moc si neumim predstavit, jak software pozna, co je kterej buben apod.
cyril : na to uz 100 rokov funguje napriklad program recycle ..
aha .. recycle vytvara kvantizacne mapy .. to ako sa vola nazov temy .. ty ale nepises o kvantizacnych mapach ale priamo o vytahovani not .. o takom programe neviem ..
kvantizacne mapy su o tom, ze neukradnes noty ale feeling .. ktory dostanes do vlastneho rytmu ..
aha .. recycle vytvara kvantizacne mapy .. to ako sa vola nazov temy .. ty ale nepises o kvantizacnych mapach ale priamo o vytahovani not .. o takom programe neviem ..
kvantizacne mapy su o tom, ze neukradnes noty ale feeling .. ktory dostanes do vlastneho rytmu ..
to mas akoze problem prepisat nejaku biciu sekvenciu do sekvencera so svojimi samplami?
pytkin ma pravdu s mapami, uz cakewalk 9 mal groove quantize s roznymi nastaveniami, vacsinou to boli shuffle variacie s naprogramovanou dynamikou nejakych riffov od slavnych hracov. celkovo ma ale ten subor Cakewalk DNA Grooves.grv len nieco cez 2 kB takze to urcite nebude nic zlozitejsie.
pytkin ma pravdu s mapami, uz cakewalk 9 mal groove quantize s roznymi nastaveniami, vacsinou to boli shuffle variacie s naprogramovanou dynamikou nejakych riffov od slavnych hracov. celkovo ma ale ten subor Cakewalk DNA Grooves.grv len nieco cez 2 kB takze to urcite nebude nic zlozitejsie.
jinak cyrile, na to na co se ptas slouzi drumagog
http://www.drumagog.com/
http://www.drumagog.com/
drumagog ale imho nefunguje na Wavky, jak chtel Cyril. To pracuje prece jenom s midi trackama,ne?biscuit píše:jinak cyrile, na to na co se ptas slouzi drumagog
http://www.drumagog.com/
Pánové, jeden o voze a druhý o koze 
Drumagog funguje samozřejmě na wavky. Ale pro každý buben musí být zvlášť stopa. Princip je takovej, že se nastaví hladina hlasitosti a to, co proleze, označí Drumagog za úder a osadí samplem. Tím se odfiltrovávají přeslechy. Cyril chce program, kterej převede audio bicí smyčku do midi.
Groove je něco jako styl, kterej se dá aplikovat na libovolně dlouhý midi úsek.
Takže já osobně ten kýžený SW neznám, musel by být dost sofistikovanej, aby poznal, kterej buben je kterej a ještě z toho vytáhl hajtky. Tipuju si, že takovej není, ale jistě to samozřejmě nevím.
Drumagog funguje samozřejmě na wavky. Ale pro každý buben musí být zvlášť stopa. Princip je takovej, že se nastaví hladina hlasitosti a to, co proleze, označí Drumagog za úder a osadí samplem. Tím se odfiltrovávají přeslechy. Cyril chce program, kterej převede audio bicí smyčku do midi.
Groove je něco jako styl, kterej se dá aplikovat na libovolně dlouhý midi úsek.
Takže já osobně ten kýžený SW neznám, musel by být dost sofistikovanej, aby poznal, kterej buben je kterej a ještě z toho vytáhl hajtky. Tipuju si, že takovej není, ale jistě to samozřejmě nevím.
cyril: ak to audio ma extra stopu s hajtkou, tak je to banalita, wav to midi plugin a vystup z neho (midi) do sampleru. ak nemas stopu s hajtkou, len cele bicie pokope, tak nasypat do fruity sliceru a rucne povyberat noty na ktorych je hajtka. (fruity slicer je slicer, ako recycle s tym, ze sucasne vytvori jednoduchy midi track kde je kazdemu rezancu priradena unikatna nota a noty su nalepene na grid tak, aby loop hral v povodnom zneni, ovsem napasovany na zvolene tempo. takze mozes potom pohladat noty patriace hajtkovym rezancom, vyklikat ixh mysou a nakopirovat do midi tracku, ktory krmi sampler)
to je moj sposob. nie je moc prakticky, kedze budes musiet v sonare otvorit fruity, ale to uz necham na tebe.
to je moj sposob. nie je moc prakticky, kedze budes musiet v sonare otvorit fruity, ale to uz necham na tebe.





