Nasamplovana zvonkohra
Nasamplovana zvonkohra
Tak jsem si rek, ze bych si moh konecne zase jednou neco nasamplovat a volba padla na detskou zvonkohru, kterou jsem dostal k narozkam od Kermitaka:) Udelal jsem z toho instrument pro Kontakt 2.
Samply jsou 24bit 44.1Khz, nahravano na Shure sm81 pres Presonus Firebox. Zadny dalsi procesing tam neni. Na cc1 (mod wheel) je ovladani attack time. Samply maji totiz hodne vyrazny transient a kdyz se posilaj do reverbu, tak je lepsi ho trochu ubrat. A pripadne se to v delsim attacku da pouzit jako takovej glass efekt. Je lehce rozhozeny panning v zavislosti na vysce noty. Zvonkohra nema pultony, takze pres ty se to resampluje, realny nastroj ma jednu oktavu a tady jsem krajni noty o oktavu protahnul dole i nahore, kdo nechce pouzivat nemusi, ale prijde mi, ze s nastavenym nejlepsim resampling algoritmem to zni docela fajn. Pro kazdou notu je minimalne 5 velocity layeru.
Toz, preju hezke zvonkohrani, kdyztak dejte vedet, jak vam to zni!
Glockenspiel
Samply jsou 24bit 44.1Khz, nahravano na Shure sm81 pres Presonus Firebox. Zadny dalsi procesing tam neni. Na cc1 (mod wheel) je ovladani attack time. Samply maji totiz hodne vyrazny transient a kdyz se posilaj do reverbu, tak je lepsi ho trochu ubrat. A pripadne se to v delsim attacku da pouzit jako takovej glass efekt. Je lehce rozhozeny panning v zavislosti na vysce noty. Zvonkohra nema pultony, takze pres ty se to resampluje, realny nastroj ma jednu oktavu a tady jsem krajni noty o oktavu protahnul dole i nahore, kdo nechce pouzivat nemusi, ale prijde mi, ze s nastavenym nejlepsim resampling algoritmem to zni docela fajn. Pro kazdou notu je minimalne 5 velocity layeru.
Toz, preju hezke zvonkohrani, kdyztak dejte vedet, jak vam to zni!
Glockenspiel
bomba!!! to je neco pro me! diky moc, uz stahuju... ja jsem si nedavno koupil tohle: http://www.elanhickler.com/docs/tinybox.html vrele doporucuju
edit: tak jsem to zbezne vyzkousel, je to hodne kousava, agresivni zvonkohra, spis bych ji asi pouzil v naky plnejsi aranzi nez samostatne- bude se podle me prijemne prosazovat... moc diky!!! p.s. to ovladani attacku mi nejak nefunguje...
edit: tak jsem to zbezne vyzkousel, je to hodne kousava, agresivni zvonkohra, spis bych ji asi pouzil v naky plnejsi aranzi nez samostatne- bude se podle me prijemne prosazovat... moc diky!!! p.s. to ovladani attacku mi nejak nefunguje...
Tady je mala ukazka toho, jak to hraje. http://disabled.nofuture.cz/amorph/sampler/glock1.mp3
Takhle ve vice tonech pres sebe uz se tam trochu scita sum, ale v aranzi s necim jinym je to snad v pohode.
Cyril: no kousava je, protoze je takova i v realu:) A proto ze jsem to nahraval zblizka. Pokud ji chces uhladit, tak neni problem bud protahnout ten attack (fakt ti nefacha? proste kdyz pridas modwheel, tak by se mel attack prodluzovat), nebo necim zkomprimovat.
Takhle ve vice tonech pres sebe uz se tam trochu scita sum, ale v aranzi s necim jinym je to snad v pohode.
Cyril: no kousava je, protoze je takova i v realu:) A proto ze jsem to nahraval zblizka. Pokud ji chces uhladit, tak neni problem bud protahnout ten attack (fakt ti nefacha? proste kdyz pridas modwheel, tak by se mel attack prodluzovat), nebo necim zkomprimovat.
-
- Profesionál
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 06 úno 2005 01:03
Re: Nasamplovana zvonkohra
mam asi tu samou, barevny plechy, nechromaticka. no a vysledky mi z toho lezly podobny, ostrej atak, musel sem hodne hodne upravovat, aby to nejak sedlo do mixu.Amorph píše:Tak jsem si rek, ze bych si moh konecne zase jednou neco nasamplovat a volba padla na detskou zvonkohru, kterou jsem dostal k narozkam od Kermitaka:) Udelal jsem z toho instrument pro Kontakt 2.
Samply jsou 24bit 44.1Khz, nahravano na Shure sm81 pres Presonus Firebox. Zadny dalsi procesing tam neni. Na cc1 (mod wheel) je ovladani attack time. Samply maji totiz hodne vyrazny transient a kdyz se posilaj do reverbu, tak je lepsi ho trochu ubrat. A pripadne se to v delsim attacku da pouzit jako takovej glass efekt. Je lehce rozhozeny panning v zavislosti na vysce noty. Zvonkohra nema pultony, takze pres ty se to resampluje, realny nastroj ma jednu oktavu a tady jsem krajni noty o oktavu protahnul dole i nahore, kdo nechce pouzivat nemusi, ale prijde mi, ze s nastavenym nejlepsim resampling algoritmem to zni docela fajn. Pro kazdou notu je minimalne 5 velocity layeru.
Toz, preju hezke zvonkohrani, kdyztak dejte vedet, jak vam to zni!
Glockenspiel
tak doufam, ze ted kvuli tobe ji nebudu linej vytahovat.