Nasamplovana zvonkohra

Vše okolo samplů, samplerů nebo zvuků/programů pro syntetizátory
Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 5071
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Nasamplovana zvonkohra

Příspěvek od Amorph »

Tak jsem si rek, ze bych si moh konecne zase jednou neco nasamplovat a volba padla na detskou zvonkohru, kterou jsem dostal k narozkam od Kermitaka:) Udelal jsem z toho instrument pro Kontakt 2.

Samply jsou 24bit 44.1Khz, nahravano na Shure sm81 pres Presonus Firebox. Zadny dalsi procesing tam neni. Na cc1 (mod wheel) je ovladani attack time. Samply maji totiz hodne vyrazny transient a kdyz se posilaj do reverbu, tak je lepsi ho trochu ubrat. A pripadne se to v delsim attacku da pouzit jako takovej glass efekt. Je lehce rozhozeny panning v zavislosti na vysce noty. Zvonkohra nema pultony, takze pres ty se to resampluje, realny nastroj ma jednu oktavu a tady jsem krajni noty o oktavu protahnul dole i nahore, kdo nechce pouzivat nemusi, ale prijde mi, ze s nastavenym nejlepsim resampling algoritmem to zni docela fajn. Pro kazdou notu je minimalne 5 velocity layeru.

Toz, preju hezke zvonkohrani, kdyztak dejte vedet, jak vam to zni!

Glockenspiel

Cyril
Příspěvky: 5865
Registrován: 26 říj 2004 12:55

Příspěvek od Cyril »

bomba!!! to je neco pro me! diky moc, uz stahuju... ja jsem si nedavno koupil tohle: http://www.elanhickler.com/docs/tinybox.html vrele doporucuju

edit: tak jsem to zbezne vyzkousel, je to hodne kousava, agresivni zvonkohra, spis bych ji asi pouzil v naky plnejsi aranzi nez samostatne- bude se podle me prijemne prosazovat... moc diky!!! p.s. to ovladani attacku mi nejak nefunguje...

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 5071
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Příspěvek od Amorph »

Tady je mala ukazka toho, jak to hraje. http://disabled.nofuture.cz/amorph/sampler/glock1.mp3

Takhle ve vice tonech pres sebe uz se tam trochu scita sum, ale v aranzi s necim jinym je to snad v pohode.

Cyril: no kousava je, protoze je takova i v realu:) A proto ze jsem to nahraval zblizka. Pokud ji chces uhladit, tak neni problem bud protahnout ten attack (fakt ti nefacha? proste kdyz pridas modwheel, tak by se mel attack prodluzovat), nebo necim zkomprimovat.

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 5071
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Příspěvek od Amorph »

Jo jeste jedna vec, ma to vic velocity layeru a ty nizsi samozrejme tolik agresivni nejsou. Ta jedna dve nejvyssi jsou uz v podstate nerealne prehanny. Takze jestli to nekomu vyhovuje jinak, tak si muzete upravit velocity krivku.

vasek
Příspěvky: 2323
Registrován: 11 úno 2005 12:04

Příspěvek od vasek »

Zajímavej zvuk, díky.

Uživatelský avatar
SadLuck
Příspěvky: 727
Registrován: 18 kvě 2007 23:33

Příspěvek od SadLuck »

Je to super, jenom to skutečně chce hrát jemněji než mám zvykem (tedy ne s mou - směrem nahoru upravenou - velocity křivkou kláves :) ) .. Na tahle cinkátka jsem jinak vcelku úchyl, takže díky moc!

Brooklyn / juanita juarez
Profesionál
Příspěvky: 3559
Registrován: 06 úno 2005 01:03

Re: Nasamplovana zvonkohra

Příspěvek od Brooklyn / juanita juarez »

Amorph píše:Tak jsem si rek, ze bych si moh konecne zase jednou neco nasamplovat a volba padla na detskou zvonkohru, kterou jsem dostal k narozkam od Kermitaka:) Udelal jsem z toho instrument pro Kontakt 2.

Samply jsou 24bit 44.1Khz, nahravano na Shure sm81 pres Presonus Firebox. Zadny dalsi procesing tam neni. Na cc1 (mod wheel) je ovladani attack time. Samply maji totiz hodne vyrazny transient a kdyz se posilaj do reverbu, tak je lepsi ho trochu ubrat. A pripadne se to v delsim attacku da pouzit jako takovej glass efekt. Je lehce rozhozeny panning v zavislosti na vysce noty. Zvonkohra nema pultony, takze pres ty se to resampluje, realny nastroj ma jednu oktavu a tady jsem krajni noty o oktavu protahnul dole i nahore, kdo nechce pouzivat nemusi, ale prijde mi, ze s nastavenym nejlepsim resampling algoritmem to zni docela fajn. Pro kazdou notu je minimalne 5 velocity layeru.

Toz, preju hezke zvonkohrani, kdyztak dejte vedet, jak vam to zni!

Glockenspiel
mam asi tu samou, barevny plechy, nechromaticka. no a vysledky mi z toho lezly podobny, ostrej atak, musel sem hodne hodne upravovat, aby to nejak sedlo do mixu.

tak doufam, ze ted kvuli tobe ji nebudu linej vytahovat.

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 5071
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Příspěvek od Amorph »

brooklyn: jo to je ona;) Ja to ted zkousim dat do jedne veci a prijde mi, ze staci trocha ekvalizace - vytahnout stredy a je to v pohode.

EDIT: linej nebo ne, tady to mas chromaticky;)

Uživatelský avatar
delay
Příspěvky: 5829
Registrován: 20 říj 2005 09:29

Příspěvek od delay »

Super práce, díky. Je Ti jasný, že každej z nás bude mít v novým tracku zvonkohru?

Uživatelský avatar
SadLuck
Příspěvky: 727
Registrován: 18 kvě 2007 23:33

Příspěvek od SadLuck »

2delay: Neslyšíš to tichounké "amooorffff" přimíchané do šumu pod každým tónem? ;)

Uživatelský avatar
Fractal
Příspěvky: 3123
Registrován: 10 dub 2004 14:54

Příspěvek od Fractal »

nejde to nejak poresit, at to zahraje i kontakt2 ?

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 5071
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Příspěvek od Amorph »

to je patch pro Kontakt2

Uživatelský avatar
Fractal
Příspěvky: 3123
Registrován: 10 dub 2004 14:54

Příspěvek od Fractal »

no me to pise, ze je to udelane v novejsi verzi

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 5071
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Příspěvek od Amorph »

aha, no tak je to nejnovejsi Kontakt 2, coz je asi neco jako 2.5 ? To moc nevim co s tim. Muzes to zkusit zkonvertit necim do jinyho formatu a pak zpatky, coz je sice nahlavu, ale melo by to fungovat.

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 5071
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Příspěvek od Amorph »

Tak bohuzel s tou verzi je to tak, ze je treba mit aktualni update Kontaktu 2, nebo jakoukoliv verzi Kontaktu 3. Zadny konvertor do nizsi verze nebo jineho formatu se mi bohuzel nepodarilo najit.

Odpovědět