Sample Tank 2.5

Vše okolo samplů, samplerů nebo zvuků/programů pro syntetizátory
Odpovědět
harmony36

Sample Tank 2.5

Příspěvek od harmony36 » 26 led 2013 22:52

Jsem nováček s cubase a jeho VSTi. Nicméně mi cubase 3 funguje i s jeho defaultními vsti (nastavení midi stopy, přiřazebí vsti (F11), nastavení in + out stopy.
Čerstvě instalovaný Sample Tank mi nehraje. Prosím o radu co s tím.
Příjde mi to jako by v něm nebyly žádné zvuky, tak jsem zkoušel přes Load Bank importovat a nezdařilo se.
Mám stáhnuté banky spec. pro sample tank (zvuky Korg), kde je hodně bank se soubory. Jeden zvuk obsahuje tři soubory s těmito příponami *.sth , *.sti , *.stw
Taky jsem zkoušel tl. Import / samples...vybral jsem banku a nic.
Prosím doporučte mi nějaké české manuály, postupy, české videa atd nejen na sample tank (Halion mi taky nehrál)
Děkuji a mějte se mnou trpělivost.
Co nejde rozumem, jde kladivem

xdudy

Re: Sample Tank 2.5

Příspěvek od xdudy » 26 led 2013 23:31

harmony36

Příspěvek od harmony36 » 27 led 2013 10:37

Děkuji ti " xdudy " za odkaz. Ale toto videjko vůbec neřeší přidání bank zvuků. On otevře sample tank jako vsti a hned tam má zvuky. Nicméně díky tvému odkazu jsem v souvisejících videí našel skutečný postup jak přidat zvuky.
Jsem překvapen, že se to dělá přes tl. PREF (preferences). K čemu tam pak jsou tl. Load bank atd ? Takže jsem si zvuky přidal.
Co nejde rozumem, jde kladivem

xdudy

Příspěvek od xdudy » 27 led 2013 12:09

no a vo to šlo aby sis to našel :D

Pierre niko

Příspěvek od Pierre niko » 11 čer 2013 23:37

Nechci otvirat dalsi vlakno, tak to zkusim tady.