No, utřídil jsem si názor na spoustu nástrojů, krom Matrixe 12 a velký Chromy tam bylo snad všechno, co má význam. Největší překvapení a nejvíc času jsem strávil u Syrinxe, ta malá nenápadná bestie mě totálně dostala. Pevný, extrémně tvárný a inspirativní zvuk, neobvyklé features... pořád jsem tam nalézal něco nového. Kontroler nalevo nahoře je v podstatě pitchbend, může ovládat VCO, VCF, VCA nebo rychlost LFO2 a jsou to dva plátky z kovy, ktere reagují na přitlačení k základně. Bavil mě Wave, sice se dá v nástroji velmi snadno totálně zabloudit, ale stačí zahrát cokoliv a extrémní muzikálnost se neschová. Vedle sebe byly Minimoog, LittlePhatty a Voyager - LP je super hračka, typický moog sound tam rozhodně je, ovládá se pěkně, určitě dobrá volba. Voyager vedle Miniho zní o choupek méně tlustě, ale Voyager mi charakterem a možnostmi padne mnohem víc, utvrdil jsem si na něj velmi pozitivní názor vzniklý z někdejšího testování RME verze. Líbíly se mi stará Teisca a Kawaie řady SD a F, pokaždé nějaká neobvyklost a příjemný, tvárný zvuk. Synthex - veliká bestie, překvapující, jak rozdílné charaktery zvuku z něj jdou dostat. Jednou měkoučká string machine, podruhý german techno. Ale měkčí charaktery mu jsou líp. Hezké. CS-80 při Theově improvizaci byla skvělá, parádně zpěvné a uchu libé zvuky. Mě se v ní hodně špatně orientuje, ale je nádherná. Potěšující byl i Roland System 100, 700m a překvapivě JD800.
Vím, že už nechci SH7, Ju60, JP6, modular je na veliké zvažování, definitivně jsem dospěl k názoru, že mít spousty nástrojů je sice fajn, ale ubližuje to tvorbě víc než cokoliv jiného. Nejspíš se podle toho zařídím;)
Něco málo pix, víc bude brzy u mě na webu:

Sekvencery Octopus a Nemo

GRP A3 a protopyp A8 se svými kontruktéry


Theo (napravo) a večerní jamsession



Merlin si reviduje myšlenky...


