CPU

Sekvencery Steinberg Cubase a Nuendo
Uživatelský avatar
pavlii
Moderátor
Příspěvky: 3588
Registrován: 05 čer 2002 19:23

Re: CPU

Příspěvek od pavlii »

Řeší to ten problém. Odhaduju, že krajní vytížení může znamenat ještě přehrávání OK, ale jak se má u toho paralelně ještě zapisovat na HDD, tak to takhle vznikne. Je to takové balancování na hraně řekl bych...

P.

oldcable
Příspěvky: 179
Registrován: 07 led 2012 11:17

Re: CPU

Příspěvek od oldcable »

Napisem to este raz, lebo to nie je zverejnene
Satn - Presne tak som to spravil
1. Export bez Real Time bez External Plug-Ins - Performace 25%
2. Add Track Inport
3. Export s Real Time s External Plug-ins - Performace 5%

Vsetko ide bez problemov, ale napr. pri mixingu mam Performace 95% a to je pravdepodobne velkym mnozstvom Pluginov
24 stop da zabrat.

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 22406
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Re: CPU

Příspěvek od Pytkin »

Stan píše:ještě mě napadlo zvýšit Buffer ale ten máš asi na 1024.
zvysenie bufru ma zmysel .. 1024 je malo .. kludne 5k alebo 10k by som dal ..
oldcable píše: Vsetko ide bez problemov, ale napr. pri mixingu mam Performace 95% a to je pravdepodobne velkym mnozstvom Pluginov
24 stop da zabrat.
24 stop je malicky projekt .. stredny projekt ma 60 stop .. velky projekt 200 stop ..

ono je to viac pocte pluginov .. nie o pocte stop .. tak isto ake pluginy pouzivas .. jedny zeru viac , ine menej .. vysledok podobny .. atd .. zmiesat 24 stop by ale nemalo robit i7 procesoru problem ..

Uživatelský avatar
Stan
Příspěvky: 2523
Registrován: 27 dub 2013 15:26

Re: CPU

Příspěvek od Stan »

Sonnoxy a Waves jsou pěkný žrouti. O víkendu jsem zkoušel nový waves tape emulator J37 a pro mě je v této chvíli nepoužitelný :(
Jak již bylo řečeno FREEZE je tvůj kamarád. Já to ale radši řeším renedrováním jednotlivých stop pokud tam mám nějaký šílený processing (či havy duty plugin) a na originální stopě si pluginy vypnu. Už se nemůžu dočkat až budu kupovat novýho macka. Ještě pár měsíců utrpení a pak doufám že mi ta černá popelnice usnadní život :)

Uživatelský avatar
Stan
Příspěvky: 2523
Registrován: 27 dub 2013 15:26

Re: CPU

Příspěvek od Stan »

Ještě se vrátím k tomu exportu jestli jsme si rozuměli dobře. Já myslel tento systém.
1) Všechny stopy, FX ect.poslat na 1 Bus(group) např ¨tomixdown¨
2) Vytvořit novou stereo stopu jako input zvolit ¨tomixdown¨. Výstup nepotřebuješ
3) Aktivovat nahrávání na MIXDOWN a celý projekt nahrát na tuto stopu

Tahle stopa bude tedy výsledkem tvého mixu. Pak můžeš deaktivovat všechny pluginy a hodit na master finální plugy pro ¨pre-mastering¨. Když by jsi měl problémy s finálními pluginy při exportu tak provedeš to samý a exportuješ již finální čistou wavku kterou pošleš na mastering či si ho provedeš sám třeba v T-RackS
Tady jsem udělal malý příklad mýho popisu.
Real_time.png

oldcable
Příspěvky: 179
Registrován: 07 led 2012 11:17

Re: CPU

Příspěvek od oldcable »

Stan dik, uch chapem.

Uživatelský avatar
Stan
Příspěvky: 2523
Registrován: 27 dub 2013 15:26

Re: CPU

Příspěvek od Stan »

Cool :) Fámy povídají že takto nahraný projekt má lepší přesnost a kvalitu než renderovaný.Ale to je z doby kdy DAW byly v plenkách. Co je na tom pravdy v dnešní době našlapaných počítačů a přepsaného kódování DAW nevím. Já to tak většinou praktikuju, radši pro jistotu. Asi jsem starej kořen. :)

Uživatelský avatar
tomy45
Příspěvky: 2529
Registrován: 15 říj 2008 06:43

Re: CPU

Příspěvek od tomy45 »

Moj skromny postreh:
Mas 6GB RAM, usudzujem, ze mas así 64bit, waves pluginy na 24 stopach mi zvlada MB Pro 2-jadrovy 2.66Ghz CPU a to v Abletone, ktory sam o sebe dost zere. Cize v pluginoch by som problem nevidel (vst).
Vypnut AERO, indexovanie disku, priorita programov na pozadi, vypni firewall, defender - sluzby na pozadi, ktore nepotrebujes - zda sa to ako banalita ale aj u takych CPU to ma na Win vplyv ako fici DAW a spol.
Pred exportom skus, daj STOP, pockaj kym sa CPU meter ustali, potom export. Delay a reverb pluginy (convolution), tie "dozvuky" zeru CPU aj ked zastavis projekt, skus pockat, kym to klesne.
Ak pouzivas vsti pluginy s velkymi library, urcite ma v tom prsty aj rychlost HDD, min. 7200ot., vydefragmentovany - proces kedy ti prehrava zvuky z libraries zatazuje CPU takisto, mozno je problem tam… takisto velke wav-ka, ked je pomaly disk, CPU usage je vyssie.

oldcable
Příspěvky: 179
Registrován: 07 led 2012 11:17

Re: CPU

Příspěvek od oldcable »

Tomy, chvape mal si 100%-tnu pravdu.

Uživatelský avatar
hawkens
Příspěvky: 368
Registrován: 26 úno 2007 18:49

Re: CPU

Příspěvek od hawkens »

Ono zase nie je i7 ako i7 ... v ntb su procesory i7 dvojjadrove, v desktopoch su aj 6 jadrove. Tie notebookovske nemaju zase az tak oslnivy vykon, v kontexte nie bezneho uzivatela ale cloveka co pouziva VST a VSTi.

Ja by som to tiez videl skor na tie Waves a pod - su to fakt zruti, hlavne ak mas "maly" projekt so 24 stopami a zrejme na kazdej nemas iba po jednom plugine. Ked k tomu pridas "iba" par VSTi ... Firewall alebo indexing alebo podobne somariny su popri tom fakt iba susne, mozu ovplyvnovat latenciu a realtime veci, ale rendering sotva. Ja by som to videl na menej-je-niekedy-viac cize trosku optimalizovat.

(obcas mam pocit ze tu ludia nacapu do projektu X gigabitovu banku z ktorej hraju len jeden zvuk piana ... nacapu na kazdu stopu automaticky bez rozmyslania eq kompresor reverb delay bez toho aby porozmyslali proste stale to tak robili a budu robit - a potom riesia ci im je dost 32GB ramky alebo CPU nestiha ... no je to len subjektivny pocit, tazko zovseobecnovat ...)

Odpovědět