CPU
Re: CPU
nemas zaskrtnuty REALTIME EXPORT ?
Re: CPU
Jednoduse ti procesor nestiha zatizeni kvuli mnozstvi efektu/instrumentu, ktere v projektu pouzivas. Bud tedy potrebujes silnejsi procesor, nebo pouzivej min narocny processing, nebo (a to v prvni rade) pokud nepotrebujes realtime export kvuli externim efektum, tak pouzivej non-realtime export, kde se tohle nestane. Pripadne pokud to jde, tak muzes nektere stopy freeznout a tim se ty stopy vyrenderuji a uz dale nezatezuji cpu.
Re: CPU
Pytkin: kdyby to zaskrtnute nemel, tak by mu ta hlaska zrejme nevyskocila...
Re: CPU
Amorph : uvidime co odpovie .. mozno ma podgbany pocitac ..
Re: CPU
Mam zapaty Real, pocitac mam Intel i7, RAM 6 GB, tam asi problem nebude. Je pravda, ze bez Real time to ide rychlo, ate ten External plugin jednoducho chcem pouzivat. No ono to robi sem tam, nie pri kazdej skladbe. Pouzivam Waves a Sonnoch nic ine. Performace Meter je vytazeny tak cca 95% je to strasne vysoke, ale aj tak pri i7 tomu nerozumiem. Uvazujem ci to nebude v HD, alebo budem musiet preinstalovat Cubase 7. V studio mam externy Firewire PCI, tam problem nemam, i ked je pravda ze tam sa len nahrava - ziadne pluginy. Doma to mam priamo v doske, mozno aj to bude problem. Este to nevzdavam budem skusat i nadalej.Prave mi napadlo, ze budem musiet export bez real a potom to este raz cez real a budem mat asi pokoj. Dvojta praca, ale za ten zvuk to stoji.
Re: CPU
no pockaj pockaj .. ked vypnes realtime , tak by to malo ist pomalsie .. ked ti preteka procesor .. teda vlastne to zrejme robi len na nejakom hustom mieste .. Pises ze pouzivam Sonox a Waves .. a aky externel plugin pouzivas ? 95% CPU , to si na hrane .. tam sa neni comu divit , ze to pretecie ..
Re: CPU
Vypnutí Realtime přece nezpomelí rendering - snad obráceně
Řekl bych, že jediným řešením bude normálka nahrát tu zprocesovanou stopu (stopy) a renderovat s vypnutým Realtime pouze v rámci SW.
P.
Řekl bych, že jediným řešením bude normálka nahrát tu zprocesovanou stopu (stopy) a renderovat s vypnutým Realtime pouze v rámci SW.
P.
Re: CPU
pavlii : ak mas cez 100% CPU , tak vypnutie realtime spomali rendering .. ale zasadna vec je , ze sa to spocita .. kde pri realtime to vyhoci chybu ..
Re: CPU
Mhm - ještě jsem pod prackama neměl projekt např. 3min skladby, která by se Realtime renderovala 3min a off-lne třeba 3:30.....off-line bylo vždy rychlejší.
I když vlastně - když o tom teď přemýšlím...asi na tom něco bude.
OK - beru zpět mojí invektivu ohledně času realtime/nonrealtime a jako bych napsal jen tu druhou půlku postu
P.
I když vlastně - když o tom teď přemýšlím...asi na tom něco bude.
OK - beru zpět mojí invektivu ohledně času realtime/nonrealtime a jako bych napsal jen tu druhou půlku postu
P.
Re: CPU
oldcable: ty pluginy ti proste zerou moc vykonu, nic jineho v tom neni. 95% uz je proste na hrane a obcas ti to jde pres a realtime rendering se na tom sekne. Ani i7 neni neomezeny a dnesni pluginy od waves zerou proste hodne. Takze bud se snaz ty pluginy pouizvat efektivneji (napr. jeden reverb na sendech misto nekolika na insertech a podobne) nebo si ty stopy, ktere potrebujes procesovat externe vyrenderuj zvlast a pak jed uz nonrealtime.
Re: CPU
oldcable : pytam sa este raz .. jaky externy plugin pouzivas ?
Re: CPU
Zkusil jsi starou metodu? Nahrát vše na novou stereo stopu v projektu a tu pak exportnout. Sice to neřeší problém proč je comp overload ale alespoň to exportneš.
Edit: ještě mě napadlo zvýšit Buffer ale ten máš asi na 1024.
Edit: ještě mě napadlo zvýšit Buffer ale ten máš asi na 1024.
Naposledy upravil(a) Stan dne 12 lis 2013 14:33, celkem upraveno 1 x.