CPU

Sekvencery Cubase VST / SX a Nuendo
oldcable
Příspěvky: 173
Registrován: 07 led 2012 11:17

CPU

Příspěvek od oldcable » 12 lis 2013 10:57

V poslednom case sa mi casto hlasi tato hlaska. Neviete mi poradit, co s tym pretazenim CPU.
Přílohy
CPU.jpg
CPU.jpg (94.77 KiB) Zobrazeno 558 x

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21301
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Re: CPU

Příspěvek od Pytkin » 12 lis 2013 11:03

nemas zaskrtnuty REALTIME EXPORT ?

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 4612
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Re: CPU

Příspěvek od Amorph » 12 lis 2013 11:05

Jednoduse ti procesor nestiha zatizeni kvuli mnozstvi efektu/instrumentu, ktere v projektu pouzivas. Bud tedy potrebujes silnejsi procesor, nebo pouzivej min narocny processing, nebo (a to v prvni rade) pokud nepotrebujes realtime export kvuli externim efektum, tak pouzivej non-realtime export, kde se tohle nestane. Pripadne pokud to jde, tak muzes nektere stopy freeznout a tim se ty stopy vyrenderuji a uz dale nezatezuji cpu.

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 4612
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Re: CPU

Příspěvek od Amorph » 12 lis 2013 11:06

Pytkin: kdyby to zaskrtnute nemel, tak by mu ta hlaska zrejme nevyskocila...

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21301
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Re: CPU

Příspěvek od Pytkin » 12 lis 2013 11:11

Amorph : uvidime co odpovie .. mozno ma podgbany pocitac ..

oldcable
Příspěvky: 173
Registrován: 07 led 2012 11:17

Re: CPU

Příspěvek od oldcable » 12 lis 2013 12:50

Mam zapaty Real, pocitac mam Intel i7, RAM 6 GB, tam asi problem nebude. Je pravda, ze bez Real time to ide rychlo, ate ten External plugin jednoducho chcem pouzivat. No ono to robi sem tam, nie pri kazdej skladbe. Pouzivam Waves a Sonnoch nic ine. Performace Meter je vytazeny tak cca 95% je to strasne vysoke, ale aj tak pri i7 tomu nerozumiem. Uvazujem ci to nebude v HD, alebo budem musiet preinstalovat Cubase 7. V studio mam externy Firewire PCI, tam problem nemam, i ked je pravda ze tam sa len nahrava - ziadne pluginy. Doma to mam priamo v doske, mozno aj to bude problem. Este to nevzdavam budem skusat i nadalej.Prave mi napadlo, ze budem musiet export bez real a potom to este raz cez real a budem mat asi pokoj. Dvojta praca, ale za ten zvuk to stoji.

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21301
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Re: CPU

Příspěvek od Pytkin » 12 lis 2013 12:53

no pockaj pockaj .. ked vypnes realtime , tak by to malo ist pomalsie .. ked ti preteka procesor .. teda vlastne to zrejme robi len na nejakom hustom mieste .. Pises ze pouzivam Sonox a Waves .. a aky externel plugin pouzivas ? 95% CPU , to si na hrane .. tam sa neni comu divit , ze to pretecie ..

Uživatelský avatar
pavlii
Moderátor
Příspěvky: 3019
Registrován: 05 čer 2002 19:23

Re: CPU

Příspěvek od pavlii » 12 lis 2013 13:13

Vypnutí Realtime přece nezpomelí rendering - snad obráceně ;-)

Řekl bych, že jediným řešením bude normálka nahrát tu zprocesovanou stopu (stopy) a renderovat s vypnutým Realtime pouze v rámci SW.

P.

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21301
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Re: CPU

Příspěvek od Pytkin » 12 lis 2013 13:17

pavlii : ak mas cez 100% CPU , tak vypnutie realtime spomali rendering .. ale zasadna vec je , ze sa to spocita .. kde pri realtime to vyhoci chybu ..

Uživatelský avatar
pavlii
Moderátor
Příspěvky: 3019
Registrován: 05 čer 2002 19:23

Re: CPU

Příspěvek od pavlii » 12 lis 2013 13:20

Mhm - ještě jsem pod prackama neměl projekt např. 3min skladby, která by se Realtime renderovala 3min a off-lne třeba 3:30.....off-line bylo vždy rychlejší.

I když vlastně - když o tom teď přemýšlím...asi na tom něco bude.

OK - beru zpět mojí invektivu ohledně času realtime/nonrealtime a jako bych napsal jen tu druhou půlku postu 8)

P.

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 4612
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Re: CPU

Příspěvek od Amorph » 12 lis 2013 13:28

oldcable: ty pluginy ti proste zerou moc vykonu, nic jineho v tom neni. 95% uz je proste na hrane a obcas ti to jde pres a realtime rendering se na tom sekne. Ani i7 neni neomezeny a dnesni pluginy od waves zerou proste hodne. Takze bud se snaz ty pluginy pouizvat efektivneji (napr. jeden reverb na sendech misto nekolika na insertech a podobne) nebo si ty stopy, ktere potrebujes procesovat externe vyrenderuj zvlast a pak jed uz nonrealtime.

oldcable
Příspěvky: 173
Registrován: 07 led 2012 11:17

Re: CPU

Příspěvek od oldcable » 12 lis 2013 13:33

Uz som to 2x poslal, ako som s tym vybabral, ale zatial to nevidim. Islo to cez Odpoved a nie cez Rychlu, Tak este pockam.
Amorph, ako vzdy dik. Caf.

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21301
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Re: CPU

Příspěvek od Pytkin » 12 lis 2013 13:41

oldcable : pytam sa este raz .. jaky externy plugin pouzivas ?

oldcable
Příspěvky: 173
Registrován: 07 led 2012 11:17

Re: CPU

Příspěvek od oldcable » 12 lis 2013 13:48

KT DN500

Uživatelský avatar
Stan
Příspěvky: 1936
Registrován: 27 dub 2013 15:26

Re: CPU

Příspěvek od Stan » 12 lis 2013 14:10

Zkusil jsi starou metodu? Nahrát vše na novou stereo stopu v projektu a tu pak exportnout. Sice to neřeší problém proč je comp overload ale alespoň to exportneš.

Edit: ještě mě napadlo zvýšit Buffer ale ten máš asi na 1024.
Naposledy upravil(a) Stan dne 12 lis 2013 14:33, celkem upraveno 1 x.

Odpovědět