Cubase - zrychlit nahraný track

Sekvencery Steinberg Cubase a Nuendo
saxi2006
Příspěvky: 10
Registrován: 23 led 2013 10:34

Cubase - zrychlit nahraný track

Příspěvek od saxi2006 »

zdarec cubasáci, mám takovou prosbu ohledně cubase 5.chtěl bych se zeptat jestly je možné nahrát audio track v tempu např..50 bpm a po té ho zrychlit např. 120 bpm, prostě jestli jde zpomalovat a zrychlovat audio track ....... a muj dryhý problém je že když nahrávám audio track a mám puštěný metronom tak se mi také nahrává takže je v nahrávce slyšet a nevim co stím, jsem začátečník tudíž budu rád za každou radu díky moooc

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 22406
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Re: Cubase - zrychlit nahraný track

Příspěvek od Pytkin »

zrychlenie/spomalenie audia je timestretching .. v cubase to je v menu process .. stretch audio , alebo tak dako sa to vola ..

metronom si musis spravne nastavit , aby ti nehral do nahravky .. nepises aku mas zvukovku , ako to mas pozapajane a nastavene .. vestecku gulu mi syn vcera rozbil , takze bez tvojich udajov , sa nepohnem ..

saxi2006
Příspěvky: 10
Registrován: 23 led 2013 10:34

Re: Cubase - zrychlit nahraný track

Příspěvek od saxi2006 »