Export audio mixdown v Cubase

Sekvencery Cubase VST / SX a Nuendo
Uživatelský avatar
SoundsFine
Příspěvky: 511
Registrován: 28 črc 2008 15:29

Export audio mixdown v Cubase

Příspěvek od SoundsFine » 31 led 2009 02:18

Je nějaký rozdíl ve výsledné kvalitě při "export audio mixdown" v Cubase4 při "Real-Time" a "bez zaklinutí real time" ?

Když dám exportovat celý projekt (v real time ) trvá to tak dlouho, jak dlouhý je projekt. Když zadám "bez real-time", trvá to i několikrát déle, protože jsou v projektu náročné pluginy,instrumenty, atd.

Co je z hlediska kvality lepší?
Jaké jsou Vaše zkušenosti?

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21302
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Příspěvek od Pytkin » 31 led 2009 02:21

no to je divne co hovoris .. relatime sa dava kvoli externemu hardwaru .. s vypnutym realtime by to malo byt rychlejsie zratane (ak je dost rychly pocitac) .. ak nevladze , tak by mal snad vyhodit daku chybu, ze realtime sa neda spravit ..

rozhodne ak nemas externy HW , je rozumnejsie to robit nerealtime ..

vras
Příspěvky: 831
Registrován: 27 lis 2007 20:36

Příspěvek od vras » 31 led 2009 09:47

jo jo, primy export musi byt vzdycky rychlejsi nez real-time, naopak to nejde, to by znamanalo, ze mas overloaded CPU, pres 100%.
Tak netusim, co je spatne, ale jeste me napada jedna vyjimka - pluginy muzou poznat, zda bezi v play nebo v audio-export modu a pro audio-export se autom. prepnout do lepsi kvality - pouziva to treba voxengo - tohle by asi bylo vysvetleni.

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 31 led 2009 10:03

pluginy poznaju ze idu offline, vst specifikacia na to pamata, host vysiela flag ze robi offline. hodne pluginov napriklad resampluje alebo pouziva zlozitejsie metody na scitavanie signalov, pripadne napriklad delaye/verby neznizuju polyfoniu. moja skusenost s inymi programami je ze render trva dlhsie ako skladba, pokial tam je vela kvalitnych vst

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21302
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Příspěvek od Pytkin » 31 led 2009 12:47

kexik : jasne .. to je logicke .. len mi prislo divne , ze ked nestiha offline , tak realtime stiha .. ale uz si vysvetlil preco ..

Uživatelský avatar
SoundsFine
Příspěvky: 511
Registrován: 28 črc 2008 15:29

Příspěvek od SoundsFine » 31 led 2009 14:03

Já to teda nechápu.
Jak to, že export v off-time trvá delší dobu, než real-time ?
Používám hodně externích nástrojů, tak mám trochu obavu, jestli je to vůbec v pořádku a kvalitně vyexportováno v real-time, když v "off-time" si to klidně vezme dvojnásobný čas? Tím pádem v real-time musí být něco "ošizeno", aby to vůbec nějak stihlo?
Naposledy upravil(a) SoundsFine dne 31 led 2009 14:05, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21302
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Příspěvek od Pytkin » 31 led 2009 14:05

SoundsFine : ak mas externe nastroje , musis fungovat v realtime .. tie nevedia ist inou rychlostou .. Preco offline trva dlhsie ? ved to kexik vysvetlil .. Vela pluginov sa prepne do "kvalitnejsieho" pocitania ..

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 31 led 2009 14:06

no ved ti pisem ze to je v realtime osizeno... ak to trva v realtime kratsie, je to automaticky tak

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 31 led 2009 14:07

a ked pouzivas externe nastroje, nahravaj si ich radsej do audio stop a tie potom renderuj offline

Uživatelský avatar
SoundsFine
Příspěvky: 511
Registrován: 28 črc 2008 15:29

Příspěvek od SoundsFine » 31 led 2009 14:08

Tak to je tedy dost hloupé, že?
Z časového hlediska, je to docela peklo, těch nástrojů a externích efektů je docela dost :-(

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 31 led 2009 14:15

vsak si to porovnaj sam... mozno ti ten rozdiel za to nestoji

Uživatelský avatar
SoundsFine
Příspěvky: 511
Registrován: 28 črc 2008 15:29

Příspěvek od SoundsFine » 31 led 2009 14:28

Děkuji za vysvětlení. Vyzkouším to, uvidíme.

Uživatelský avatar
SoundsFine
Příspěvky: 511
Registrován: 28 črc 2008 15:29

Příspěvek od SoundsFine » 31 led 2009 16:42

Vyzkoušel jsem to na krátkém projektu cca 30 tracků, z toho 20 externích instrumentů a efektů.

Když to exportuji real-time , výsledek zní tak jako při mixu.
Tedy o to, oč jsem se nějaký čas snažil mixáží, zní ve finálním exportu stejně.

Když nejdříve vyexportuji (realtime) externí intrumenty a efekty, je to v pořádku. Pak dám offtime export a ten zní jinak, než to co slyším při mixu.

Závěr:
Real-time export trvá stejně dlouho, jak je dlouhá píseň a výsledný export zní stejně jako mix, na kterém dělám.
Off-time export trvá i několikrát déle (při použití náročných UAD,Powercoce, VST Instrumentů), výsledek export však nezní stejně, tak jako "live" mix.

Uživatelský avatar
SoundsFine
Příspěvky: 511
Registrován: 28 črc 2008 15:29

Příspěvek od SoundsFine » 31 led 2009 16:53

Schváleně si to zkuste, použijte náročné FX a budete asi překvapeni výsledkem.
:shock:

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21302
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Příspěvek od Pytkin » 31 led 2009 22:13

sundsfine : je to logicke , ze realtime export hra rovnako ako ked to pri mixazi pocuvas .. to je totiz realtime prehravanie ..
offline export hra inak , co je tiez logicke ked tie pluginy sa pocitaju lepsie .. len mi nejde ako ti to funguje .. tiez pouzivame UAD a POCO a nerobi to ..

Odpovědět