Přes hitpoints ve wave/sample editoru, nebo funkce stratch (přesně říznutej loop si netáhneš, smrskneš podle mřížky kvantizace). Hit points nepoužívám, neporadím. Na tydle věci používám jiné sw - třeba ten Abl.Live.
Cubase SX 3 je uz v tomto smere vylepseny, ale aj napriek tomu, ze na Cubase uz roky nedam dopustit je v tejto oblasti dost nepohodlny (podla mna). Suhlasim s MMtm. Ableton je v tychto veciach totalna unikatna pecka.
dano: to jo, ale občas se musí vychytávat převzorkování (beat/tone), ten stretching má občas tendence k negativním jevům, ale funguje to realtime, takže díky za každé nové ráno.
Určitě to zkus!!! Já to mám připojený takhle: Cubase SX (master)->Ableton Live (ReWire). V tomhle případě ti nebudou v Abletonu fungovat VST, ale v SX2 můžeš dát na ReWire stopu insert nebo poslat do sendu, takže no problemo. V případě "standalone" Live fungujou i VST a od verze 4.0 i VSTi.
Dost tohle spojení používám na preview nějakejch loopů, když už inspirace šla dávno spát. V Cubase mám spuštěnej projekt a protože je Ableton tak chytrej a umí v reálnym čase warpnout loop na přesnou rychlost, tak si do něj házim různý věci, loopy, samply a zkoušim a zkoušim a zkoušim...Kapišto ???? Na ty ReWire stopy můžu dát VST, takže můžu efektovat, nebo ReWire pošlu do jinýho out než 1+2 v SX (digitál v mym driveru 11+12), udělám si audio stopu kde mám IN 11+12, dám record a to co nakroutim v Live se mi v reálnym čase nahrává do audio stopy v SX. Atd...