Visící tóny při živém hraní!
Re: Visící tóny při živém hraní!
Přátelé, já se omlouvám, že píšu až teď. Pročetl jsem si dnes všechny vaše odpovědi (za který opravdu děkuju), ale řekl bych, že se ve skutečnosti nikdo z vás netrefil do problému, který jsem řešil u sebe. Délkou ani kvalitou kabelu to není. Problém byl v počítači. Navíc se to stávalo jen s některými plug-iny, což je ukazatel spíše na softwarový problém (ikdyž člověk nikdy neví). Dokázal jsem se toho nakonec zbavit. A to tak, že jsem nainstaloval novou instanci operačního systému ve velice minimalistické konfiguraci. V podstatě jen základ, aby počítač žil (ani jsem pro jistotu nedoinstalovával HW, který životně nepotřebuji). Žádný antivirus a nic dalšího, co by mohlo zpomalovat jeho běh. Operační systém je tentokrát 32-bit, přestože jsem zde na tomto serveru kdysi prosazoval 64-bit. Realita je taková, že doba ještě pro 64-bit řešení v hudbě není zralá. Popravdě řečeno jsem se díky tomu zbavil řady dalších problémů, a to především s volně dostupnými zásuvnými moduly. Bohužel z toho není patrné, kde byl ten zásadní problém, ale pomohlo to. Ještě jednou moc díky za vaše reakce a přeju mnoho inspirace!!
Re: Visící tóny při živém hraní!
nazor bluerecording-a je nasledovny: cim vacsia latencia, tym vacsia pravdepodobnost visiacich tonov. Nazvime to latencna skara, v ktorej zostavaju uvaznene midi noticky. Tato teoria korensponduje s tvojim riesenim. Nulova latencia = nezasekavajuce sa tony.
Re: Visící tóny při živém hraní!
Boro, možná na tom něco bude. Pravděpodobně je teď systém celkově průchodnější, ale tak, jako předtím, i nyní pracuji s reálnou latencí 8ms. MIDI zpracovává přímo zvukový interface. Nejde mi to úplně do hlavy. Když nástroj vyšle note off informaci, nemůže se v tomhle případě přeci jentak někam ztratit. Leda, že by jí jednoduše systém nedokázal včas zaznamenat i přes to, že zvukárna jí určitě zaznamená. A navíc (a to je důležitý) dělo se to jen u některých VST. V předchozím OS jsem měl residentních vždy méně než 50 vláken procesů, což je, myslím, na Windows 7 Professional 64bit v pohodě. Možná v tom měl prsty antivirus - ten šlape furt. Další poměrně radikální změnou byl přechod z 64bit na 32bit, ale tam bych řešení tohoto problému rozhodně nečekal (ale stoprocentně to vyřešilo zase jiný problémy). No nevím, spíš tak vařím z vody. Mrzí mě, že se nemůžu podělit o konkrétní příčinu toho, co se mi dělo, protože nevím. No, na druhou stranu, hlavně, že to teď šlape. 

Re: Visící tóny při živém hraní!
Mne sa tento problem objavil na Rolande V synth, ked som ho zacal pripajt na MIDI cez M-audio midisport . Ked som to mal cez Profire tak taky problem nikdy nenastal , idem to otestovat. Inak C5 Win7 64. Vdaka za aspon nejake rady , idem to skusit poprepajat.
Cubase 5 , Korg Radias , Waldorf Blofed , Nord Lead 2R , Yamaha CS1X , Axiom 49 , Access Virus B , Roland V synth , Alseis SR16 , Fasttrack Ultra 8R , MIDIsport 2x2 , MIDIbox 4x4,Moog Little Phatty,Yamaha RM1X,Alesis firewire mix 16 ,DSI Evolver
Re: Visící tóny při živém hraní!
visiace tony sa v ramci automatizacie daju definitivne a elegantne odstranit controller commandom cc123 all notes off
Re: Visící tóny při živém hraní!
To sice ano, ale je to prostě už práce navíc, která by tam nemusela být. Nehledě na to, že CC123 lze použít jen na místa, kde opravdu nemá hrát žádná nota.
P.
P.
Re: Visící tóny při živém hraní!
pavlii : jak nemusela byt ? ked to tam nedas , tak visia tony .. cize nejak to riesit musis ..
Re: Visící tóny při živém hraní!
ech - já měl na mysli situaci, kdy jsou nějaké tóny držené, ale zůstanou k nim viset i nějaké dřív zahrané...OK, tahle věc se tu neřeší, zapomeňte na to 
P.

P.
Re: Visící tóny při živém hraní!
Ano, jedna nedokonalost vyvolava mnoho inych nedokonalosti.pavlii píše:já měl na mysli situaci, kdy jsou nějaké tóny držené, ale zůstanou k nim viset i nějaké dřív zahrané...