Hledám skladatele pro spolupráci!
-
Hledám skladatele pro spolupráci!
Jsem mladá studentka a mám zkušenosti se zpěvem. Potřebuji složit písničku, nejlépe ve stylu pop nebo rock. Mám jen amatérskou ukázku svého hlasu...
http://www.youtube.com/watch?v=xhSE5b3Z_Eg
http://www.youtube.com/watch?v=xhSE5b3Z_Eg
Re: Hledám skladatele pro spolupráci!
Jak to myslíš složit písničku? Jako text, melodie akordy? Nebo komplet aranž v notách? Nebo vyprodukovat nahrávku?
-
Nejlépe vše
Bohužel se v tomto ještě ani moc neorientuji. Vím, že chci Svou písničku a případně ji nabízet do rádií a sama ještě opravdu nevím, jak postupovat. Umím jen zpívat a text bych taky zvládla, to je vše :-/

proc si myslis, ze ti nekdo jentak slozi pisnicku? podle me bys mela nejlepsi, kdyby ses spojila s nejakou kapelou. mozna se pak casem z toho neco vyvrbi, ale takhle od stolu je to dost podivny..
-
Je podle mě pár lidí, co by chtěli složit písničku a nemají dobrého zpěváka, či zpěvačku, kdo by ji nazpíval... Já prostě toužím po své písničce, ale zatím jsem narazila na člověka, který by to udělal kompletně za 12 000 kč, což je zatím pro mě hodně, jelikož jsem student... Samozřejmě chci zkusit vše, třeba i nějakou kapelu.
ja myslim ze si tu spravne .. tu je dost ludi , co by ti to vedeli spravit .. neviem ci ale budes uplne spokojna zo stylom .. ale mozno sa dakto najde ..
-
No ráda bych tu na někoho narazila... Nečekám tady nějaké zázraky, ale něco by se vyvrbit mohlo
Zkusit se má vše. Sem mě právě odkázal jeden producent, který skládá, nahrává atd... 

no mozno by si mala zacat , aky styl si predstavujes ?
-
Představuju si něco univerzálního, něco mezi popem a rockem... Líbí se mi to a poslouchá to taky nejvíce lidí, takže bych se pak mohla nabízet s tou písní dál, ať už kapelám, producentům, rádiím - (při dobré kvalitě nahrávky samozřejmě)