Na akustiku su "samohrajky" stale o kus dalej
Na akustiku su "samohrajky" stale o kus dalej
Kam sa hrabe Motif ES, Triton Extreme alebo FantomX....
Korg PA800
http://www.korgpa.com/pa_root/mp3/pa800 ... n_Jazz.mp3
http://www.korgpa.com/pa_root/mp3/pa800 ... hestra.mp3
http://www.korgpa.com/pa_root/mp3/pa800 ... h_Jazz.mp3
Yamaha Tyros 2
http://aux.music.yamaha.com/tyros2/down ... /world.mp3
http://aux.music.yamaha.com/tyros2/down ... ballad.mp3
Korg PA800
http://www.korgpa.com/pa_root/mp3/pa800 ... n_Jazz.mp3
http://www.korgpa.com/pa_root/mp3/pa800 ... hestra.mp3
http://www.korgpa.com/pa_root/mp3/pa800 ... h_Jazz.mp3
Yamaha Tyros 2
http://aux.music.yamaha.com/tyros2/down ... /world.mp3
http://aux.music.yamaha.com/tyros2/down ... ballad.mp3
Uz dlouho mi chybi nejaky "akusticky" modul, pokud je hitech samohrajka, ma vzdy sekvencer, kopu klaves, je hnusna a draha. To vyjma kurzweilu nikoho nenapadlo, ze se to dost hodi? Popripade mate zmaklou nejakou banku do sampleru ci VST, ktera by mela obstojne nahrany nejpouzivanejsi akusticke nastroje? Diky
Výroba reklam, jingles a prom pro síť rádií Media Club.
http://www.semamastering.cz | http://www.kiss.cz | http://www.bandzone.cz/mellowpower
http://www.semamastering.cz | http://www.kiss.cz | http://www.bandzone.cz/mellowpower
No nevím, tohle mě na zadek rozhodně neposadí?! Podle mě ty samply nejsou nic moc, celé je to postavené na tom jak je to zahrané - simulace kytarové hry resp. hry na konkrétní nástroj, třeba sax a akordeon jsou uplně normální PCM zvuky nic zvláštního. Smyčce jsou dokonce velmi slabé (Korg), trumpeta Smooth Jazz je téměř trapná (doporučuji pro porovnání Kurzweil K2000 Muted Trumpet z roku 1990 !!!).
Tyros flétna je úsměvná, smyčce slabé, bicí dtto. Elektrické piano v Tyros 2 je statické a nežije, totéž Hammondy stojí na efektu ale základní zvuk nestojí za nic. Je to klasika komprimovaný AWM Yamaha zvuk, harmonicky odrbaný.
Pro případné zájemce o kytarovu hru na klávesy doporučuji Oberheim Strummer nebo MIDI Guitar. Na veškeré dechy pak jednoznačně dechový kontroler Xamaha BC2 nebo něco takového. A na zbytek hru rukama!
Používat jako benchmark samohrajky mi připadá jako blbost. Sorry
Tyros flétna je úsměvná, smyčce slabé, bicí dtto. Elektrické piano v Tyros 2 je statické a nežije, totéž Hammondy stojí na efektu ale základní zvuk nestojí za nic. Je to klasika komprimovaný AWM Yamaha zvuk, harmonicky odrbaný.
Pro případné zájemce o kytarovu hru na klávesy doporučuji Oberheim Strummer nebo MIDI Guitar. Na veškeré dechy pak jednoznačně dechový kontroler Xamaha BC2 nebo něco takového. A na zbytek hru rukama!
Používat jako benchmark samohrajky mi připadá jako blbost. Sorry

Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
Sorry,ale jako vtip to nebylo spatne -))))
Ta K2000 se s tim fakt nemuze rovnat.A ta trubka,malem jsem si poprskal monitor...Jednoznacne,nema to stavu,drive...Je to takove mrtve a upistene.Pokud muzu soudit co mi leze z malych repracku.Ovsem nepredpokladam ze by se muj nazor nejak moc zmenil kdyby to hralo na vetsich bedynkach.

ta trumpeta v korgu OK, beriem.nunu píše:Sorry,ale jako vtip to nebylo spatne -))))Ta K2000 se s tim fakt nemuze rovnat.A ta trubka,malem jsem si poprskal monitor...Jednoznacne,nema to stavu,drive...Je to takove mrtve a upistene.Pokud muzu soudit co mi leze z malych repracku.Ovsem nepredpokladam ze by se muj nazor nejak moc zmenil kdyby to hralo na vetsich bedynkach.
imho, co takto kurzweilaci vynechat tento thread, aj tak sa od vas nic nove nedozvieme, len to, ze K2xxx je najlepsi....
jasne, to mame Kurzweil, oberheim, Yamahu atd atd..... skusme sa bavit o jednom konkretnom klavesy...a.tom.x píše:No nevím, tohle mě na zadek rozhodně neposadí?! Podle mě ty samply nejsou nic moc, celé je to postavené na tom jak je to zahrané - simulace kytarové hry resp. hry na konkrétní nástroj, třeba sax a akordeon jsou uplně normální PCM zvuky nic zvláštního. Smyčce jsou dokonce velmi slabé (Korg), trumpeta Smooth Jazz je téměř trapná (doporučuji pro porovnání Kurzweil K2000 Muted Trumpet z roku 1990 !!!).
Tyros flétna je úsměvná, smyčce slabé, bicí dtto. Elektrické piano v Tyros 2 je statické a nežije, totéž Hammondy stojí na efektu ale základní zvuk nestojí za nic. Je to klasika komprimovaný AWM Yamaha zvuk, harmonicky odrbaný.
Pro případné zájemce o kytarovu hru na klávesy doporučuji Oberheim Strummer nebo MIDI Guitar. Na veškeré dechy pak jednoznačně dechový kontroler Xamaha BC2 nebo něco takového. A na zbytek hru rukama!
Používat jako benchmark samohrajky mi připadá jako blbost. Sorry
Roland JV? robis si srandu....Ctirad píše:Musím naprosto souhlasit s a.tom.x. Ono to z ní na první poslech dobře, protože jsou tam vhodně použité efekty a vyhráli si tam tím, aby to neznělo jako smaply hrané na keyboard. Nicméně totéž by šlo udělat na jakémkoliv slušnějším synthu jako roland JV apod..
pocul si vobec niekedy Roland JV (80,90, 1000, 880, 1080, 2080)?
mam dojem, ze tu stracam cas

Co sa tyka diskusie, mam zopar poznamociek:
- JV1010 nikdy nepredam, ako univerzalny rozsireny HW modul je pre mna uplne peckovy, multi rezim uz nepouzivam, no ani v nom to nebolo zle a v porovnani s multi u Yamaha priam idealne. Viem, ze dnes je uz JV1010 stara zalezitost, no obsahuje vsetky tie uzasne rolandacke zvuky pokope a ked potrebujes rychlo nieco spravit (navyse ak to ma byt ansambel) je to idealne (cim nepopieram, ze nie som objektivny, nakolko mam na Roland uplne najvacsiu slabost).
- Hypersonic je pecka, v ramci mojej legalizacie softu je to pre mna najblizsia investicia (mimochodom podla mna je to roland v softovom vydani)
- Co sa tyka Poshookovych ukazok: suhlasim s nazormi, ktore tu uz padli, teda ze v ansambli ani tak nerozhoduje kvalita zvuku, ako sposob hry. A pri vypocuti ukazok je hned jasne, ze typci co tie dema robili to proste vedia (ktovie ci pri tych solach nepouzili aj gitarove a dychove midi prevodnikmi a vtedy nie je co riesit). Kedysi som mal SY77, nastroj, ktory v multi rezime hra horsie ako CASIO z 1995 a pritom tie dema, ktore v nej boli spravene boli uzasne. No v praxi som nepocul liezt z toho stroja nic dobre, pokial hral len on. A tiez si myslim, ze u tych samohrajok to tym perfektnym demom konci a akonahle na tom clovek robi vlastne veci, je to ploche a strojove.
- JV1010 nikdy nepredam, ako univerzalny rozsireny HW modul je pre mna uplne peckovy, multi rezim uz nepouzivam, no ani v nom to nebolo zle a v porovnani s multi u Yamaha priam idealne. Viem, ze dnes je uz JV1010 stara zalezitost, no obsahuje vsetky tie uzasne rolandacke zvuky pokope a ked potrebujes rychlo nieco spravit (navyse ak to ma byt ansambel) je to idealne (cim nepopieram, ze nie som objektivny, nakolko mam na Roland uplne najvacsiu slabost).
- Hypersonic je pecka, v ramci mojej legalizacie softu je to pre mna najblizsia investicia (mimochodom podla mna je to roland v softovom vydani)
- Co sa tyka Poshookovych ukazok: suhlasim s nazormi, ktore tu uz padli, teda ze v ansambli ani tak nerozhoduje kvalita zvuku, ako sposob hry. A pri vypocuti ukazok je hned jasne, ze typci co tie dema robili to proste vedia (ktovie ci pri tych solach nepouzili aj gitarove a dychove midi prevodnikmi a vtedy nie je co riesit). Kedysi som mal SY77, nastroj, ktory v multi rezime hra horsie ako CASIO z 1995 a pritom tie dema, ktore v nej boli spravene boli uzasne. No v praxi som nepocul liezt z toho stroja nic dobre, pokial hral len on. A tiez si myslim, ze u tych samohrajok to tym perfektnym demom konci a akonahle na tom clovek robi vlastne veci, je to ploche a strojove.