Roland FA-06 vs. Kurzweil PC3 LE6

MIDI Master keyboardy, syntezátory, digitální piána, varhany... a příslušenství
Red

Roland FA-06 vs. Kurzweil PC3 LE6

Příspěvek od Red »

Dobrý den,

jsem začátečník a chtěl bych Vás poprosit o radu, zda pořídit ROLAND FA-06 nebo KURZWEIL PC3 LE6.

Doma mám už nějaký pátek Roland SH 201, s dynamickou klaviaturou a velocity, bohužel bez aftertouch, a taky Virus TI Desktop (typ bez klaviatury s podporou channel aftertouch). SH 201 bych rád časem vyměnil za jeden z výše uvedených nástrojů.

Osobně se mi více líbí FA-06, ale má horší klaviaturu (bude to asi něco podobného jako u SH 201) a hlavně nemá aftertouch, kterých bych velice rád využil ve spojení s Matrix modem ve Virusu TI :-/ Zase mi ale u FA06 přijde přehlednější ovládání a čitelnější display, než u PC3 LE6. Krátce jsem kouknul na youtube a soundcloude a zdálo se mi, že Roland má mnohem plnější zvuk, než Kurzweil. Navíc u některých vzorků mi přišel zvuk Kurzweilu trochu kovový a to na taneční hudbu není asi to nejlepší, ale možná se pletu. Problém je ale v tom, že původně jsem chtěl nějaký jiný synth, který právě aftertouch má, což Kurzweil splňuje a navíc má i polovyváženou klaviaturu. Jenže, když jsem slyšel ten pěkný kick a piana apod. u video dema FA-06, tak mi to dost nahlodalo... možná bych i ten aftertouch obětoval... Prosím o Váš názor, zda je zvuk u Rolandu opravdu o tolik lepší nebo je to jen můj subjektivní pocit. Díky

PS: Nejlepší asi bude si to někde osahat, poslechnout a vyzkoušet v reálu? (nějaké doporučení?) Mám to jen jako koníček, tak mi prosím nebijte :-)

m4x

Re: Roland FA-06 vs. Kurzweil PC3 LE6

Příspěvek od m4x »

Hraješ někde na živo nebo jen doma? Proč chceš nástroj typu workstation?

Red

Příspěvek od Red »