Clavia Nord Lead 2, Roland Juno-G, Korg TR 61

Vše co se týka MIDI (mimo keyboardů)
Uživatelský avatar
Merlin
Příspěvky: 352
Registrován: 06 pro 2002 14:45

Příspěvek od Merlin » 01 led 2008 20:22

nurus: Rozhodne se pripojuji k nazoru Pytkina - vem Korg TR-61 se sampling boardem a mas vystarano a po starostech. A az ti jednoho dne bude "malej", tak uz budes presne vedet co chces a co od jeho nastupce ocekavas. Ale garantovane te jako kytaristu uspokoji azaz.
...so many knobs, so little time... (autor neznamy)

Poshook
Příspěvky: 2477
Registrován: 06 črc 2004 10:47

Příspěvek od Poshook » 01 led 2008 22:17

TR61 alebo JunoG je cenovovo ta ista trieda. ked vezmes jeden z nich, neurobis hlupost. zvuk riesit nebudem, to je vec vkusu. funkcne je na tom podstatne lepsie JunoG:
- ma 128 hlasu polyfoniu, je rozsiritelne o SRX board (64MB WAVE ROM banku podla konkretnych poziadaviek), je jednoduchsie a lacnejsie rozsiritelny o operacnu pamat myslim az do 512MB + audio recorder vyuzitelny aj pre potreby sampleru, ovela prehladnejsi sekvencer - klasicka timeline ako ju poznas z o sw sekvencerov), audio stopy s moznostou timestetchingu atd.
Naposledy upravil(a) Poshook dne 01 led 2008 22:34, celkem upraveno 1 x.

Poshook
Příspěvky: 2477
Registrován: 06 črc 2004 10:47

Příspěvek od Poshook » 01 led 2008 22:20

a.tom.x píše:Workstation znamená, %u17ee v jedné krabici má%u161 synth, sekvencer, bicí, poslední dobou i sampler atd. tj. takovej all in one.

Rozdí, mezi K2000 a Juno G je asi takovej jako mezi BMW 5 %u159ady minulé generace a Dacia Logan. Oboje jezdí, Dacia bude v%u17edycky jenom levnej rumunskej krám a BMW u%u17e nikdy nebude nové. Já jezdím v BMW a je%u161t%u11b dlouho budu (obrazn%u11b %u159e%u10deno). Dacia je auto, které se m%u11bní ka%u17edé 3 roky kdy%u17e sko%u10dní leasing, proto%u17ee pak se rozpadne, BMW vydr%u17eí léta ;) Na druhou stranu BMW pro za%u10dáte%u10dníka, kterej práv%u11b vylezl z auto%u161koly není úpln%u11b vhodné auto:) proto%u17ee by si s ním mohl nabít hubu ...

Jinak K2 ud%u11blá v%u161echno co chce%u161, bude to levný, vydr%u17eí to léta, není to poplatný aktuální mód%u11b proto%u17ee je to velmi tvárné, hraje to o poznání lépe ne%u17e TR61 a Juno G dohromady, ale asi to nebude%u161 um%u11bt vyu%u17eíta a pou%u17eít.
nemyslim si, ze to porovnanie je na mieste. vy kurzweilacki onanisti zabudate na zasadnu vec, ze nie kazdemu buducemu soferovi sa paci BMW, hlavne ked zhana sikovne a usporne auto do mesta...

nurus
Příspěvky: 10
Registrován: 30 pro 2007 09:33

Příspěvek od nurus » 01 led 2008 22:49

diky vsem za rady.jeste pro doplneni meho klavesoveho vzdelani-k cemu je dobra a co to je ta polyfonie?128 hlasu pres sebe?

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21269
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Příspěvek od Pytkin » 01 led 2008 23:26

no polyfonia urcuje kolko tonov naraz mozes zahrat .. cim viac , tym lepsie .. pre porovnanie , analogove syntaky hrali kedysi 6 alebo 8 tonov .. digitalne hrali trebars 32 .. 128 dnes je celkom velky luxus .. nezabudaj ze vrstvenim zvukov ide polyfonia dole ..

Uživatelský avatar
demsky
Příspěvky: 2671
Registrován: 10 bře 2007 21:43

Příspěvek od demsky » 02 led 2008 00:08

Poshook: ale no, samozrejme ze Kurzweil je na prvy pohlad uz stary dedusko a sucasne "standardy" su o niecom inom, ale dneska je uz celkom lacny. K2000 sa da zohnat uz za 12 litrov co je totalne smiesna cena, pravda je ze problem je s polyfoniou v multitimbrale. Podla mna sa hodi skor na zive hranie s jednym zvukom/setupom, ktory sa da nadupat celkom solidne.

Inak 128 hlasova polyfonia uz je tu celkom dlho, bude mat uz coskoro 10 rokov ked si dobre pametam na modul Yamaha MU128. Za tie roky sa to hlavne zlepsilo v tom, ze zvuky sa omnoho lepsie znasaju v mixe, s kupou Juna G, ci TR61 clovek rozhodne neurobi chybu, latka je nasadena uz pomerne vysoko tak uz potom iba zalezi od vkusu...
http://www.soundcloud.com/martindemsky | Kurzweil Forte | Arturia MatrixBrute

Poshook
Příspěvky: 2477
Registrován: 06 črc 2004 10:47

Příspěvek od Poshook » 02 led 2008 09:01

demsky píše:Poshook: ale no, samozrejme ze Kurzweil je na prvy pohlad uz stary dedusko a sucasne "standardy" su o niecom inom, ale dneska je uz celkom lacny. K2000 sa da zohnat uz za 12 litrov co je totalne smiesna cena, pravda je ze problem je s polyfoniou v multitimbrale. Podla mna sa hodi skor na zive hranie s jednym zvukom/setupom, ktory sa da nadupat celkom solidne.

Inak 128 hlasova polyfonia uz je tu celkom dlho, bude mat uz coskoro 10 rokov ked si dobre pametam na modul Yamaha MU128. Za tie roky sa to hlavne zlepsilo v tom, ze zvuky sa omnoho lepsie znasaju v mixe, s kupou Juna G, ci TR61 clovek rozhodne neurobi chybu, latka je nasadena uz pomerne vysoko tak uz potom iba zalezi od vkusu...
ziaden problem, len som reagoval na nie celkom korektny prispevok nemenovaneho prispievatela, ktory zvolil nie celkom korektne sposoby porovnavania a s tou onaniou je to pravda :lol:

Martin
Příspěvky: 847
Registrován: 04 dub 2004 14:10

Příspěvek od Martin » 03 led 2008 20:49

Ještě mě napadla kombinace:

KORG X50 (což je v podstatě TR61, ale bez sampleru a sekvenceru) + AKAI MPC500 (na bicí, na samply a sekvencer na live vystoupení) ,
U Korgu X50 je skvělé ovládání pomocí softu a MPC500 je dobrý na bicí, s možností přehrávání midi skladeb v sekvenceru.

Uživatelský avatar
a.tom.x
Příspěvky: 2694
Registrován: 06 zář 2002 16:55

Příspěvek od a.tom.x » 04 led 2008 10:56

Poshook píše:
a.tom.x píše:Workstation znamená, %u17ee v jedné krabici má%u161 synth, sekvencer, bicí, poslední dobou i sampler atd. tj. takovej all in one.

Rozdí, mezi K2000 a Juno G je asi takovej jako mezi BMW 5 %u159ady minulé generace a Dacia Logan. Oboje jezdí, Dacia bude v%u17edycky jenom levnej rumunskej krám a BMW u%u17e nikdy nebude nové. Já jezdím v BMW a je%u161t%u11b dlouho budu (obrazn%u11b %u159e%u10deno). Dacia je auto, které se m%u11bní ka%u17edé 3 roky kdy%u17e sko%u10dní leasing, proto%u17ee pak se rozpadne, BMW vydr%u17eí léta ;) Na druhou stranu BMW pro za%u10dáte%u10dníka, kterej práv%u11b vylezl z auto%u161koly není úpln%u11b vhodné auto:) proto%u17ee by si s ním mohl nabít hubu ...

Jinak K2 ud%u11blá v%u161echno co chce%u161, bude to levný, vydr%u17eí to léta, není to poplatný aktuální mód%u11b proto%u17ee je to velmi tvárné, hraje to o poznání lépe ne%u17e TR61 a Juno G dohromady, ale asi to nebude%u161 um%u11bt vyu%u17eíta a pou%u17eít.
nemyslim si, ze to porovnanie je na mieste. vy kurzweilacki onanisti zabudate na zasadnu vec, ze nie kazdemu buducemu soferovi sa paci BMW, hlavne ked zhana sikovne a usporne auto do mesta...
Jasně ona i ta hudba poslední dobou zní dost úsporně ;)

Uživatelský avatar
synth_synth_synth_synth
Příspěvky: 261
Registrován: 07 pro 2006 15:22

Příspěvek od synth_synth_synth_synth » 11 led 2008 10:10

Souhlas s Poshookem - tz. Juno - G

vasek
Příspěvky: 1864
Registrován: 11 úno 2005 12:04

Příspěvek od vasek » 19 zář 2008 13:09

Kdopak je tady ještě šťastným majitelem Korga TR61?

Hupox
Příspěvky: 114
Registrován: 22 zář 2003 09:11

Příspěvek od Hupox » 07 lis 2008 11:33

a.tom.x píše:
Poshook píše:
a.tom.x píše:Workstation znamená, %u17ee v jedné krabici má%u161 synth, sekvencer, bicí, poslední dobou i sampler atd. tj. takovej all in one.

Rozdí, mezi K2000 a Juno G je asi takovej jako mezi BMW 5 %u159ady minulé generace a Dacia Logan. Oboje jezdí, Dacia bude v%u17edycky jenom levnej rumunskej krám a BMW u%u17e nikdy nebude nové. Já jezdím v BMW a je%u161t%u11b dlouho budu (obrazn%u11b %u159e%u10deno). Dacia je auto, které se m%u11bní ka%u17edé 3 roky kdy%u17e sko%u10dní leasing, proto%u17ee pak se rozpadne, BMW vydr%u17eí léta ;) Na druhou stranu BMW pro za%u10dáte%u10dníka, kterej práv%u11b vylezl z auto%u161koly není úpln%u11b vhodné auto:) proto%u17ee by si s ním mohl nabít hubu ...

Jinak K2 ud%u11blá v%u161echno co chce%u161, bude to levný, vydr%u17eí to léta, není to poplatný aktuální mód%u11b proto%u17ee je to velmi tvárné, hraje to o poznání lépe ne%u17e TR61 a Juno G dohromady, ale asi to nebude%u161 um%u11bt vyu%u17eíta a pou%u17eít.
nemyslim si, ze to porovnanie je na mieste. vy kurzweilacki onanisti zabudate na zasadnu vec, ze nie kazdemu buducemu soferovi sa paci BMW, hlavne ked zhana sikovne a usporne auto do mesta...
Jasně ona i ta hudba poslední dobou zní dost úsporně ;)
Aj s BMW aj s Daciou sa da prist do ciela.

Ja by som bral Juno.

Uživatelský avatar
EXCOM
Příspěvky: 5627
Registrován: 10 črc 2005 10:43

Příspěvek od EXCOM » 07 lis 2008 11:55

rozhodne Juno-G.. pomer cena vykon je skvela.. vyborne editacne moznosti, rozsiritelnost, fajn zvuk... neni co riesit..

rfs
Příspěvky: 67
Registrován: 28 pro 2005 19:11

Příspěvek od rfs » 14 lis 2008 09:41

já se připojuji k A.T.O.M.X.......K2000..(za 12000,- v klávesový verzi neznám nic lepšího.....nebo došetřit a rovnou jít do K2500 v plný výbavě(to se chystám udělat já :-)....V porovnání třeba s clavii nebo Virusem je to mnohem univerzálnější a tvárnější nástroj a VAST je opravdu super........souhlas do začátku to není jednoduchej nástroj ,ale nejdůležitější věc je,že v kapele se zvukově spolu s ostatními nástroji prosadí (jinak fendery,piana apod jsou super)...a pro experimentálnější povahy je to nádhera jaký se na něm daj naeditovat skvělý zvukový spectra........
www.myspace.com/riverforsale
[Piano Petrof r.1940,Akai MPC1000+Jomox Mbase01,Akai S5000,Kurzweil K2000,apple powerbook G4,Cubase LE,Reason3,RME FW400,Mackie CR1604+lexicon mpx500],AKG 240mkII

Uživatelský avatar
TOM-Thak
Příspěvky: 3854
Registrován: 19 čer 2004 22:38

Příspěvek od TOM-Thak » 14 lis 2008 13:44

a.tom.x: Ps. k tomu kurzweilu když to tak čtu.. tak ja ho mam od tebe doma a je to skvělej stroj, ale není moc user friendly dokud se na něm nenaučíš pořádně dělat tzn. pro něho asi moc vhodný nebude.

Odpovědět