MIC100 x MIC200

Mikrofony a předzesilovače
Uživatelský avatar
Cyril
Příspěvky: 5626
Registrován: 26 říj 2004 12:55

Příspěvek od Cyril » 29 led 2007 14:57

kexik: ten simulanalog musim konecne zkusit... Hral jsem si s guitarrigem a nic moc peknyho se mi nepovedlo... Ale uplne nejvetsi sracka je "speaker simulator" v Digitech DeathMetal (asi bude i v ostatnich krabickach od nich stejnej)- to sem vazne nepochopil, leze z toho furt stejnej mekkej hnusnej stredovej vyblitej zvuk, nechapu, jak to muze nekdo nekdy pouzit. Uplne to znici to zkresleni, je to spis jak nakej divnej filtr

Nechapu, ze si nejaka softwerova firma neda praci a nevyvine samostatnej produkt, simulujici bednu, kterej bude konecne fungovat. Je potreba jak sul a konzumenti by jim utrhli ruce.
Grafický design – http://www.cyrilkriz.cz (velmi rád navrhnu tiskoviny pro kapely, producenty a studia)

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 29 led 2007 14:59

simulanalogom treba zacat... ludia co zacnu ospevovat guitar rig, by mali zacat tam ;)
nehovorim ze GR je nanic, len by malo byt jasne, co vie freeware, a teda, GR by som si po tejto skusenosti nekupil

Acid Punk
Příspěvky: 2444
Registrován: 23 srp 2006 19:55

Příspěvek od Acid Punk » 29 led 2007 15:21

Jsem pomerne skepticky k tomu ze by mohla simulace reprobedny a snimaciho mikrofonu se byt jen vzdalene priblizit zvuku poradne vyhulene reprobedny a k tomu mikrofonu :)))

Bude to porad jen digiznejici studeny digishit at se to uz bude jmenovat jakkoliv :)

Uživatelský avatar
Cyril
Příspěvky: 5626
Registrován: 26 říj 2004 12:55

Příspěvek od Cyril » 29 led 2007 15:35

Acid: nesouhlasim, nejsem tak skeptickej. Spousta pluginu uz zni alespon pro moje ucho hodne hrejive. A mimochodem, ja treba hrejivou kytaru nechci, co kdyz chci chladnou industrialni? :)
Grafický design – http://www.cyrilkriz.cz (velmi rád navrhnu tiskoviny pro kapely, producenty a studia)

vasek
Příspěvky: 1864
Registrován: 11 úno 2005 12:04

Příspěvek od vasek » 29 led 2007 16:32

Cyril: užívej si to. Nahraješ ze dva projekty a pak povalíš do kšeftu pro lampáč :D

lottewerther
Příspěvky: 124
Registrován: 31 led 2003 03:20

Příspěvek od lottewerther » 29 led 2007 17:01

Cyril píše:Acid: nesouhlasim, nejsem tak skeptickej. Spousta pluginu uz zni alespon pro moje ucho hodne hrejive. A mimochodem, ja treba hrejivou kytaru nechci, co kdyz chci chladnou industrialni? :)
Jenže tady nejde o hřejivost nebo chladnost, prostě teplotu zvuku, ale o jeho výslednou plochost a syčivost. GuitarRig, Amplitube i Simulanalog znám dobře. Když hraješ sám, přijde ti, žes našel docela dobrou barvu a že to má i nějaký tlak, ale v mixu ten zvuk prostě úplně seschne. Z kytar se stanou placatý divadelní kulisy. Simulace (ať už SW nebo HW) ocení spíš lidi, co kytaru použijí jen občas, jako barvu do nějaké větší nekytarové koláže.
Měl jsem pár let na doma starý, malý celolampový kombo od Rozdalla (koupil jsem ho za 3000). Nahrával jsem ho do svýho domácího skicáku po nocích přes SM58 - a vždycky to dopadlo líp než veškeré simulace

Souhlasím s pozitivní kritikou Simulanalog - úplně to stačí.

Uživatelský avatar
pateson
Příspěvky: 335
Registrován: 26 lis 2006 18:06

Příspěvek od pateson » 29 led 2007 18:23

jaj, vy mi dáváte. To budu muset asi Digitech Screaming blues vyhodit :-) Mě se zatím zdá, že to není špatné (po připojení do Behringer K900fx).

No byl jsem vyzkoušet MIC100, VTB-1, ADI21 (GDI21 katastrofálně šumí). Lampové předzesíky ve spojení s ekvalizérem použitelné.

Ale možná si opravdu počkám a koupím Rocktron Utopia G100. V současné době dokážu žít se simulacema :-)
Ale jináč su Moravák

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 29 led 2007 18:28

gdi21 si asi vyfasoval vadny kus, to sa ulimu stava... bezne nesumi nijak extra

Uživatelský avatar
pateson
Příspěvky: 335
Registrován: 26 lis 2006 18:06

GDI

Příspěvek od pateson » 29 led 2007 18:40

kexik píše:gdi21 si asi vyfasoval vadny kus, to sa ulimu stava... bezne nesumi nijak extra
No to by mohla být pravda, ADI21 šuměl podstatně méně
Ale jináč su Moravák

Acid Punk
Příspěvky: 2444
Registrován: 23 srp 2006 19:55

Příspěvek od Acid Punk » 31 led 2007 20:57

Cyril píše:Acid: nesouhlasim, nejsem tak skeptickej. Spousta pluginu uz zni alespon pro moje ucho hodne hrejive. A mimochodem, ja treba hrejivou kytaru nechci, co kdyz chci chladnou industrialni? :)
Ale tak jo.. ja si jen porad melu svou ze me nikdo nepresvedci ze treba synteticky vitamin C je vlastne to same co v ovoci, a proto jsou umele vitaminy zdrave :)

Nejsou, je to jen zjednoduseni nejakeho obecneho jevu na jednu jedinou vec, ktera se da levne nahradit a profitovat na ni (ta prace se firme bohate zaplati protoze zaplacne misto na trhu) :)

Jasne ze se ti digitalni efekty libi, jsou super, "zadarmo", se zvukem se da krasne vyblbnout a pokud nejsi milovnik kabelaze zvukovych ztrat a sumu jsou pluginy kde se pracuje s cistym jednou nahranym digitalnim tokem doslova raj, zaroven ale hw lampy maji krom slysitelneho vlivu na zvuk take velice prijemny hrejivy pocit, a podobne veskery hw ma nejakou tu emocni vlastnost navic, treba normalni tranzistoraky pri prehuleni doslova boli generuji neprijemne vysoke frekvence husti do hlavy, takove lampy samy o sobe krasne hrejou, ale zase kazi zvuk, mizi vysky ale jsou zase super na basy protoze je tak melodicky zhutnuji, digitalni technika zase umoznila nevidane kouzla a cistotu zvuku za cenu chladneho uzavreneho analytickeho pristupu kdy zcela mizi okolni vlivy a cipy samy o sobe produkuji dost neprijemne studene vysoke frekvence, uz jen tim ze jsou zaple (samozrejme se musi zvuk opet prehulit a radne zesilit aby ta vlastnost dominovala) a celkove mam z digy neprijemny pocit, a at si myslite cokoliv produkuji pro me nezvykle ostre neprijemne chrchlave vysky, je to tim ze je cely ten system od zacatku linearni, takhle vzit od dolniho stropu po horni, popsat 0,1 systemem a pak slozit zpet to co zbylo + se primicha zvuk nahustene vyrobenych cipu ktere jsou v provozu :) Proto se ted snazim zase rozjet gramofon kde mi do signalu lezou i moje vlastni prispevky, vlastnosti okoli atd, neni to jen uzavreny system kde nahravka presne zni tak jak je ulozena, neni to takova izolace :)

Cetl jsem tu argument, ze stare hw pristroje, jejich obliba prameni hlavne z toho ze ne zeby znely lip ale ze si je lidi oblibili a je to tak, digitalni efekty jsou ted proste nove a casem si je lidi take oblibi, nicmene kdo jednou zazil kdyz se mu v domove zacina sirit prijemne lampove teplo a modifikovat jeho vytvor, ktery si hraje pres svuj archaicky samy kabel analogovy syntak ktery zni neciste nema ciste basy ani vysky ale je to neuzavreny system ktery zesiluje samotneho sebe hrace a clovek se citi soucasti toho vseho je to paradni :)
A i kdyz si poustim hudbu ktera z supa kvalitnich digi kopii pokud to nejsou nahravky puvodne analogove (ktere defakto jedine posloucham :))) tak takova lampa v retezci sice zvukove kvalite ubere ale prida to to paradni libive horko a takovou mmm atmosferu :)))

Snazim se ted zase rozjet kazety, ale zjistuju ze v bazarech je tema paskovych nahravacu/prehravacu davno mrtve, nic moc se sehnat neda a kdyz uz tak je vyjebany motorek, kazety jsou proste moc kazive a mp3 je uz zcela vytlacily :) Ale stejne se mi nejak styska po tom unavenem zvuku, zas jina atmosfera, a kdyz se takova kazeta zrychli... parada :)))))
Produkuje to hooodne vysmaty zvuk :) podobne jako desky Beatles hrane na 45 rpm :) do kolen :)

Ale to je asi tak kdo nezazil, nepochopi, neoblibi si :)

Fakt je ze me dost stve ze kazdy digi efekt v ceste analogove signalu dost ubere a prida chlad, zatimco naopak udrzuje zvukovou frekvencni kvalitu, coz u hw zarizeni nehrozi, ty degeneruji signal s kazdym kablikem a upravou, ale treba u digitalnich zdroju zvuku tomu chladu zase dokazi pridat nejakou tu hrejivost navic, sice za cenu nizsi kvality frekvenci :)
ale jako hudebnikovi mi to dela jen :) na tvari :)

At se kazdemu libi co si oblibil, ale o svych emulacnich kvalitach me nic nepresvedci vzdycky to bude neco jineho s jinymi vlastnostmi, ktere modifikuje to co si mysli ze vsichni chteji, zvukove zabarveni ktere ale nema moc co docineni s primou emocionalni kvalitou pristroju, spis se vyuziva figlu ze si clovek spoji urcitou znejici hudbu se svymi emocemi, zazitkami vzpominkami a vyvola to u nej pozadovany placebo efekt :)

A v hudbe jde o emoce vetsinou, to jen je neustale snaha ji technicky zjednodusit na zmet midi not, rytmu popsanych vedci, a frekvencni charakteristikou ktera se meni podle pouzitych pristroju/emulaci/pluginu :)

Jestli mate nejaky vlastni nazor ziskany vlastni praxi a postrehy, rad uvitam pokud mi nejake moje tvrzeni vyvratite, treba jeste nemam moc vyzkoumane jak bedna u kytar ovlivnuje celkovy zvuk ale je fakt ze se mi zda ze bedna dela hodne, malo vykone kombo sice zni jako kytara, ale poradny alespon 100 w i hrany potichu prida tu spravnou silu zvuku a kdyz se to pak nahraje zni to proste jinak, tak silne ackoliv zkresleni by mozna plugin nahradil :) Podle me se pridava prirodni akustika, taky prirodni reverb, bedny hrane v mistnosti nahlas a poslouchane z dalky prijemne "protepluje" zvuk jak se zareni prodira skrz fyzickou masu vzduchu :) nesrovnatelne s digi reverby, takova vazna hudba nahrana na syntaky v umelem digitalne navozenem prostoru zcela ztraci sve kouzlo,
vypocenych emoci jednoho ochromneho lidskeho telesa v prijemne znejicim prostoru :)

Odpovědět