MIC100 x MIC200
kexik: ten simulanalog musim konecne zkusit... Hral jsem si s guitarrigem a nic moc peknyho se mi nepovedlo... Ale uplne nejvetsi sracka je "speaker simulator" v Digitech DeathMetal (asi bude i v ostatnich krabickach od nich stejnej)- to sem vazne nepochopil, leze z toho furt stejnej mekkej hnusnej stredovej vyblitej zvuk, nechapu, jak to muze nekdo nekdy pouzit. Uplne to znici to zkresleni, je to spis jak nakej divnej filtr
Nechapu, ze si nejaka softwerova firma neda praci a nevyvine samostatnej produkt, simulujici bednu, kterej bude konecne fungovat. Je potreba jak sul a konzumenti by jim utrhli ruce.
Nechapu, ze si nejaka softwerova firma neda praci a nevyvine samostatnej produkt, simulujici bednu, kterej bude konecne fungovat. Je potreba jak sul a konzumenti by jim utrhli ruce.
-
lottewerther
- Příspěvky: 125
- Registrován: 31 led 2003 03:20
Jenže tady nejde o hřejivost nebo chladnost, prostě teplotu zvuku, ale o jeho výslednou plochost a syčivost. GuitarRig, Amplitube i Simulanalog znám dobře. Když hraješ sám, přijde ti, žes našel docela dobrou barvu a že to má i nějaký tlak, ale v mixu ten zvuk prostě úplně seschne. Z kytar se stanou placatý divadelní kulisy. Simulace (ať už SW nebo HW) ocení spíš lidi, co kytaru použijí jen občas, jako barvu do nějaké větší nekytarové koláže.Cyril píše:Acid: nesouhlasim, nejsem tak skeptickej. Spousta pluginu uz zni alespon pro moje ucho hodne hrejive. A mimochodem, ja treba hrejivou kytaru nechci, co kdyz chci chladnou industrialni?
Měl jsem pár let na doma starý, malý celolampový kombo od Rozdalla (koupil jsem ho za 3000). Nahrával jsem ho do svýho domácího skicáku po nocích přes SM58 - a vždycky to dopadlo líp než veškeré simulace
Souhlasím s pozitivní kritikou Simulanalog - úplně to stačí.
jaj, vy mi dáváte. To budu muset asi Digitech Screaming blues vyhodit
Mě se zatím zdá, že to není špatné (po připojení do Behringer K900fx).
No byl jsem vyzkoušet MIC100, VTB-1, ADI21 (GDI21 katastrofálně šumí). Lampové předzesíky ve spojení s ekvalizérem použitelné.
Ale možná si opravdu počkám a koupím Rocktron Utopia G100. V současné době dokážu žít se simulacema
No byl jsem vyzkoušet MIC100, VTB-1, ADI21 (GDI21 katastrofálně šumí). Lampové předzesíky ve spojení s ekvalizérem použitelné.
Ale možná si opravdu počkám a koupím Rocktron Utopia G100. V současné době dokážu žít se simulacema
Ale jináč su Moravák
Ale tak jo.. ja si jen porad melu svou ze me nikdo nepresvedci ze treba synteticky vitamin C je vlastne to same co v ovoci, a proto jsou umele vitaminy zdraveCyril píše:Acid: nesouhlasim, nejsem tak skeptickej. Spousta pluginu uz zni alespon pro moje ucho hodne hrejive. A mimochodem, ja treba hrejivou kytaru nechci, co kdyz chci chladnou industrialni?
Nejsou, je to jen zjednoduseni nejakeho obecneho jevu na jednu jedinou vec, ktera se da levne nahradit a profitovat na ni (ta prace se firme bohate zaplati protoze zaplacne misto na trhu)
Jasne ze se ti digitalni efekty libi, jsou super, "zadarmo", se zvukem se da krasne vyblbnout a pokud nejsi milovnik kabelaze zvukovych ztrat a sumu jsou pluginy kde se pracuje s cistym jednou nahranym digitalnim tokem doslova raj, zaroven ale hw lampy maji krom slysitelneho vlivu na zvuk take velice prijemny hrejivy pocit, a podobne veskery hw ma nejakou tu emocni vlastnost navic, treba normalni tranzistoraky pri prehuleni doslova boli generuji neprijemne vysoke frekvence husti do hlavy, takove lampy samy o sobe krasne hrejou, ale zase kazi zvuk, mizi vysky ale jsou zase super na basy protoze je tak melodicky zhutnuji, digitalni technika zase umoznila nevidane kouzla a cistotu zvuku za cenu chladneho uzavreneho analytickeho pristupu kdy zcela mizi okolni vlivy a cipy samy o sobe produkuji dost neprijemne studene vysoke frekvence, uz jen tim ze jsou zaple (samozrejme se musi zvuk opet prehulit a radne zesilit aby ta vlastnost dominovala) a celkove mam z digy neprijemny pocit, a at si myslite cokoliv produkuji pro me nezvykle ostre neprijemne chrchlave vysky, je to tim ze je cely ten system od zacatku linearni, takhle vzit od dolniho stropu po horni, popsat 0,1 systemem a pak slozit zpet to co zbylo + se primicha zvuk nahustene vyrobenych cipu ktere jsou v provozu
Cetl jsem tu argument, ze stare hw pristroje, jejich obliba prameni hlavne z toho ze ne zeby znely lip ale ze si je lidi oblibili a je to tak, digitalni efekty jsou ted proste nove a casem si je lidi take oblibi, nicmene kdo jednou zazil kdyz se mu v domove zacina sirit prijemne lampove teplo a modifikovat jeho vytvor, ktery si hraje pres svuj archaicky samy kabel analogovy syntak ktery zni neciste nema ciste basy ani vysky ale je to neuzavreny system ktery zesiluje samotneho sebe hrace a clovek se citi soucasti toho vseho je to paradni
A i kdyz si poustim hudbu ktera z supa kvalitnich digi kopii pokud to nejsou nahravky puvodne analogove (ktere defakto jedine posloucham
Snazim se ted zase rozjet kazety, ale zjistuju ze v bazarech je tema paskovych nahravacu/prehravacu davno mrtve, nic moc se sehnat neda a kdyz uz tak je vyjebany motorek, kazety jsou proste moc kazive a mp3 je uz zcela vytlacily
Produkuje to hooodne vysmaty zvuk
Ale to je asi tak kdo nezazil, nepochopi, neoblibi si
Fakt je ze me dost stve ze kazdy digi efekt v ceste analogove signalu dost ubere a prida chlad, zatimco naopak udrzuje zvukovou frekvencni kvalitu, coz u hw zarizeni nehrozi, ty degeneruji signal s kazdym kablikem a upravou, ale treba u digitalnich zdroju zvuku tomu chladu zase dokazi pridat nejakou tu hrejivost navic, sice za cenu nizsi kvality frekvenci
ale jako hudebnikovi mi to dela jen
At se kazdemu libi co si oblibil, ale o svych emulacnich kvalitach me nic nepresvedci vzdycky to bude neco jineho s jinymi vlastnostmi, ktere modifikuje to co si mysli ze vsichni chteji, zvukove zabarveni ktere ale nema moc co docineni s primou emocionalni kvalitou pristroju, spis se vyuziva figlu ze si clovek spoji urcitou znejici hudbu se svymi emocemi, zazitkami vzpominkami a vyvola to u nej pozadovany placebo efekt
A v hudbe jde o emoce vetsinou, to jen je neustale snaha ji technicky zjednodusit na zmet midi not, rytmu popsanych vedci, a frekvencni charakteristikou ktera se meni podle pouzitych pristroju/emulaci/pluginu
Jestli mate nejaky vlastni nazor ziskany vlastni praxi a postrehy, rad uvitam pokud mi nejake moje tvrzeni vyvratite, treba jeste nemam moc vyzkoumane jak bedna u kytar ovlivnuje celkovy zvuk ale je fakt ze se mi zda ze bedna dela hodne, malo vykone kombo sice zni jako kytara, ale poradny alespon 100 w i hrany potichu prida tu spravnou silu zvuku a kdyz se to pak nahraje zni to proste jinak, tak silne ackoliv zkresleni by mozna plugin nahradil
vypocenych emoci jednoho ochromneho lidskeho telesa v prijemne znejicim prostoru





