Zpěv a kytara ke zvukové kartě
Zpěv a kytara ke zvukové kartě
Ahoj. Poraďte co dokoupit k E-mu1212 v co nejlepším poměru cena - kvalita. Co se týká mikrofonu tak se přikláním po kladných ohlasech tady na foru k Oktavě 319 (trochu mě odrazuje, že jí nelze u nás koupit) nebo Studio Projects B1. Nevím jaký je mezi nimi kvalitativní rozdíl.
Co se týká připojení na zpěv a kytaru uvažuji o MIC200, VTB-1, DMP3 nebo mám místo toho koupit SoundCraft Compac 4? Tam mám obavy z kvality preampů oproti jmenovaným.
Díky za názory.
Co se týká připojení na zpěv a kytaru uvažuji o MIC200, VTB-1, DMP3 nebo mám místo toho koupit SoundCraft Compac 4? Tam mám obavy z kvality preampů oproti jmenovaným.
Díky za názory.
scout, nu imho ked mas 1212m tak si dokup ten audiodock M co ti z toho spravi 1820m, tam mas dalsie prevodniky aj predzosiky. v cechach audiopro.
myslim ze kvalitou to bude asi najlepsie z tychto moznosti.
http://www.emu.com/products/product.asp ... duct=10229
myslim ze kvalitou to bude asi najlepsie z tychto moznosti.
http://www.emu.com/products/product.asp ... duct=10229
Apple MacPro 2x2,66Ghz,LogicStudio 8,RME Fireface 800,Dynaudio BM6A,EMU Xboard49,Oram Sonicomp,Roland R880,Lexicon PCM91,Soundtracs CM4400, Crysonic Plugs,Effectrix,Discovery Pro,Soundtoys Native,AbbeyRoad Brillance EQs,StillwellAudio TheRocket
kexik: Máš pravdu sám jsem ještě na mikrofon nenahrával a akustiku bohužel ještě nějaký čas mít vyřešenou nebudu.
Vidíš a já jsem myslel,že směrový "studiový mic. ve stejné ceně jako jsou Oktavy,B1 apod. budou lepší na rec, než různé klony zpěvových mic. jako sm58. Je pravda, že potřebuji aby ten mic. bral co nejméně ruchů z okolí...
Vidíš a já jsem myslel,že směrový "studiový mic. ve stejné ceně jako jsou Oktavy,B1 apod. budou lepší na rec, než různé klony zpěvových mic. jako sm58. Je pravda, že potřebuji aby ten mic. bral co nejméně ruchů z okolí...
ak mas dostatocne zdroje, tak by som bral dmp3; neprehlupis ani s ostatnymi dvomi, su hodne svojej ceny. inak druhy kanal na preampe sa ti zide ani nevies kedy... napriklad pri nahravani dvomi mikrofonmi, neskor (tym nemyslim len stereo)
co sa tyka mikrofonu, medzi podiovymi zvukarmi chodia take odporucenia aj na lepsie dynamiky v cene sm58, ale nemozem sluzit (nejake e-ckove sennheisery, nejake audixy a tak, ale fakt neviem), snad sa nejaky pan zvukar ozve, chodi ich sem zopar... ale sm58 je nieco ako (nie prilis cenovo vyhodny) nakup naisto
co sa tyka mikrofonu, medzi podiovymi zvukarmi chodia take odporucenia aj na lepsie dynamiky v cene sm58, ale nemozem sluzit (nejake e-ckove sennheisery, nejake audixy a tak, ale fakt neviem), snad sa nejaky pan zvukar ozve, chodi ich sem zopar... ale sm58 je nieco ako (nie prilis cenovo vyhodny) nakup naisto
Takže s těmi preampy mám celkem jasno, uvidím podle financí každopádně mám od Vás požehnání že za svou cenu je to rozumný nákup.
kexik: Přiznám se, že mi stále nejde do hlavy to Tvé doporučení, že pro mne bude lepší vlastně live mic. místo stud. i když ve stejné cenové hladině. Neříkám, že by se mi nehodil mic. který mohu použít i na live hraní a mám tak dvě věci v jednom. V čem jsou "studiové" mic typu oktava, B1 apod. v amatérských podmínkách horší? Jsou přece také směrové takže by neměly být tolik náchylné na akustiku místnosti.
kexik: Přiznám se, že mi stále nejde do hlavy to Tvé doporučení, že pro mne bude lepší vlastně live mic. místo stud. i když ve stejné cenové hladině. Neříkám, že by se mi nehodil mic. který mohu použít i na live hraní a mám tak dvě věci v jednom. V čem jsou "studiové" mic typu oktava, B1 apod. v amatérských podmínkách horší? Jsou přece také směrové takže by neměly být tolik náchylné na akustiku místnosti.
kexik:
Jestli je výhoda mic. typu sm58 v tom, že berou méně ruchu z okolí tak to je pro mě jeden z důvodů, proč se pro něj rozhodnout.
Samozřejmě pokud existuje levnější varianta sm58 při stejné kvalitě jsem pro. Alespoň zbyde více na preamp a mic. mohu časem dokoupit další a tento mi zbyde na live.
Jestli je výhoda mic. typu sm58 v tom, že berou méně ruchu z okolí tak to je pro mě jeden z důvodů, proč se pro něj rozhodnout.
Samozřejmě pokud existuje levnější varianta sm58 při stejné kvalitě jsem pro. Alespoň zbyde více na preamp a mic. mohu časem dokoupit další a tento mi zbyde na live.
Tonysss: Dík za tip.
Tedy Audix OM5. Dalšími kandidáty jsou Sennheiser E845-E855 nebo pokud by to stálo za to tak Sennheiser E865S...ale to už je fin. strop.
Jinak zpívám spíše středy a hloubky takže příliš hlasité "ječáky" nehrozí. Píši to kvůli tomu zda jsou některé mic. vhodnější pro tu nebo jinou alternativu.
Tedy Audix OM5. Dalšími kandidáty jsou Sennheiser E845-E855 nebo pokud by to stálo za to tak Sennheiser E865S...ale to už je fin. strop.
Jinak zpívám spíše středy a hloubky takže příliš hlasité "ječáky" nehrozí. Píši to kvůli tomu zda jsou některé mic. vhodnější pro tu nebo jinou alternativu.
scout: kondasy su menej smerove, citlivejsie, a maju vyraznejsi proximity efekt (cim si blizsie k majku, tym viac basuje). + aj kardioidne kondy beru viac miestnost a tak.
a tu mas vesely testik, porovnanie sm58 so superdrahym neumannom U87 (kondas)
http://www.record-producer.com/learn.cfm?a=3062
a tu mas vesely testik, porovnanie sm58 so superdrahym neumannom U87 (kondas)
http://www.record-producer.com/learn.cfm?a=3062




