Monitory
... je ja ti klidne deset paru monitoru pujcim kdyz si z nich pak vyberes ... (a ne ze si vyberes maly Truthy )Neural_I píše:hmmm, tak to bude tezky rozhodovani, asi si jeste chvili necham starej kombajn od alesise a budu patrat dal a hlavne to chce si to jit nekam poslechnout, sakra, grrrr, ale kde mi pucej domu deset paru monitoru at si jeden vyberu ...
Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
... to by me zajimalo co tim EW myslel. To je docela zvlastni popis zvuku . Mozna (pokud mu vykonove nestaci a prebuzuje je) by si mel pujcit spis BM15A nebo AIR20 .matucha píše:A co se dynaudii tyce, tak mi vcera psal Ecson, ze mu BM6A misto toho, aby hraly na basech sinus (jako mu hrajou FARY ale i NS10), tak mu hrajou normalne triangl,
Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
safa bm15a (to sa mi zda voci bm6a ako bedna bez stredou) mu urcite nepoziciavaj...air moze byt...
http://www.shagy.sk - zvuk nazivo aj v studiu
safa: tak to beru, nekdy koncem leta by mohlo bejt v kasicce dost bobku a prostor hotovej tak pak bude mit teprv smysl vymenit alesise za neco poradnyho, pak se rad ozvu, zatim se te jenom zeptam, ty tusim mas neco spolecnyho s audiopro zejo ? mate v nabidce baliky "studio v krabici", zajima me jestli na danej rozmer mistnosti je to nejak spocitany a finalni reseni, nebo je to proste jenom tak nak nahazeny do krabice co by se asi mohlo ve studiu hodit ? dik za jakykoliv info, resim system od PRIMACOUSTIC LONDON Z14 jako pravdepodobne vyhovujici mejm predstavam a prostoru, nerad bych se dockal za dvacet litru nejakejch prekvapeni
diky a truthy si urcite nevyberu, spis asi dyna BM5A, ale zkusil bych do 50ti litru co bude mozny
diky a truthy si urcite nevyberu, spis asi dyna BM5A, ale zkusil bych do 50ti litru co bude mozny
bm15a ma stredov az az, akurat ma hodne zvlastne basy; a obavam sa ze je hodne hakliva na miestnost, lebo som ju pocul dvakrat v roznych priestoroch a hrala zakazdym uplne inakshagy píše:safa bm15a (to sa mi zda voci bm6a ako bedna bez stredou) mu urcite nepoziciavaj...air moze byt...
miesa sa ale na nu celkom dobre, mix je fajn. no a samozrejme, vie ist strasne nahlas
Díky za odpovědi. Pojedu je koupit do Thomanna tak si je tam nejdřív všechny pořádně poslechnu i když je mi jasný, že pár minut poslechu nemůže stačit k objektivnímu srovnání. Každopádně S3A jsou bohužel momentálně mimo moje finanční možnosti i když je mi jasný, že je to to pravé...
Zase si myslim, že když porovám P22A a P33A tak by snad měli mít už ty 22jky slušný spodky ne?? Hlavně oproti P11A.
Zase si myslim, že když porovám P22A a P33A tak by snad měli mít už ty 22jky slušný spodky ne?? Hlavně oproti P11A.
1) S3A nemusej bejt nutne to pravy... muzou se ti vic libit novy 8040 genelecy, K+H O300D nebo nejaky PMC, je toho spousta a je to hodne individual + se k tomu musi pripocitat vliv mistnosti, kterej je ultra velkej
2) P22A muzou mit trochu horsi definici stredu, protoze maj malicko vetsi woofer, nez bych treba ja rad videl... P33A by mely hrat vyrovnanejc i kdyz asi nebudou mit tak "velkej" bassssssss
2) P22A muzou mit trochu horsi definici stredu, protoze maj malicko vetsi woofer, nez bych treba ja rad videl... P33A by mely hrat vyrovnanejc i kdyz asi nebudou mit tak "velkej" bassssssss
mam otazku, jak velkej vliv muze mit woofer na monitorech umistenej vepredu nebo vzadu ? priklad, mam alesis M1 pasivni, ty maj woofer vzadu, kamos ma aktivni a ty maj diru vepredu, kdyz to srovnam, ty pasivni mi prijdou ze basujou celkem malo, ale to bude u me asi taky megablbou mistnosti, ale zase mi neprijde ze by basovaly vylozene blbe, zvyk sem si hlavne, no a u kamose mi to fouka do xichtu a prijde mi to fakt moc, slysim o mnoho vic basu nez zbytek spektra, prijde mi to a) divny a b) nezvyk
co myslite ?
se tak ptam az budu zas vybirat naky bedny tak at vim co nejvic kriterii na co koukat
co myslite ?
se tak ptam az budu zas vybirat naky bedny tak at vim co nejvic kriterii na co koukat
neural: mala oprava, woofer je basovy reproduktor, ty hovoris o basreflexe... natrubok vzadu ma vyhodu, ze sa trocha maskuju turbulencie okolo ustia natrubku pri vyssich hlasitostiach (je to take funenie, sustenie, ked je to vzadu, tak sa to strati). nevyhoda je hodne blba umiesnitelnost bedne s vyfukom vzadu, musi byt okolo nej plac, nejde ju zabudovat, dat do regalu, atd... idealne je mat otvor vpredu a s vyriesenou aerodynamikou aby nefunel (klasicka finta su strbinove basreflexy alebo kadejake prespekulovane ustia)
sakra jojojo sem po ranu byl nakej vymastenej, dik za opravu a vysvetleni, takze turbulence delaj to funeni, rikal sem si jak to ze ty moje alesisy s rourou v zadu nefunej, ale taky zas tak dobre nebasujou.
jinak zabudovavat je asi nebudu, budou na stojanech, takze by to melo bejt asi v pohode ne ? nebo to ma jeste naky jiny vyhody/nevyhody ?
jinak zabudovavat je asi nebudu, budou na stojanech, takze by to melo bejt asi v pohode ne ? nebo to ma jeste naky jiny vyhody/nevyhody ?
... tady je to OT, hod mi to mailem nebo do PM prosim ... !Neural_I píše:tusim mas neco spolecnyho s audiopro zejo ? mate v nabidce baliky "studio v krabici", zajima me jestli na danej rozmer mistnosti je to nejak spocitany a finalni reseni, nebo je to proste jenom tak nak
Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
Tak jsem byl navštítit Thomanna abych si vše poslech. Bohužel tam neměli na skladě ani k poslechu Dyn. BM6A, což mě mrzelo, jelikož to byly horký kandidáti. Měl jsem s sebou CD s kouskami různých tracků od funky přes ambient až po elektro, takže jsem mohl relativně objektivně hodnotit zvuk jednotlivých beden. V jedné místnosti jsem měl možnost si v klidu poslechnout (mimo některých levných modelů o kterých nemělo smysl uvažovat) Adamy P11A, P33A a S2A. Musím říct, že na první dojem se mi nejvíce "zalíbily" P33jky. Celkově Péčková řada měla takovej "měkej příjemnej" zvuk. První bezprostřední pocit z S2A byl rozpačitej, zněly tak jako ostře, výrazně a hondě "otevřeně". Nejdřív sem se toho trochu zalek, ale po delším a pozornějším poslechu se nabyl dojmu, že jsou poměrně o dost čitelnější a jasnější, jak ve středech, tak i v basech (hlavně v nízkých frekvencích). Kdy u Péček slyšíte nízkostředovou složku basu a pod ní takové to "dunění a hučení" tak u eSek je to prostě ucelený zvuk, který dává smysl a vnímáte ho jednotě a nezkresleně. Je to pro mě úplně jiný pohled na zvuk. S3A musí znít geniálně. Čím delší dobu jsem poslouchal, tím více jsem si uvědomoval rozdíl (jak zvukový, tak finanční... , ale prostě když už tak už.... jdu do S2A. Jinak P33A zněli velice podobně jako P11A, jenom byly hutnější a čitelnější v basech, ale rozdíl mezi P33A a S2A je obrovský.
Takže můj subjetivní dojem:
P11A - za ty peníze dobrý, příjemný na poslech, blíží se víc klasickému "konzumnímu zvuku", špatně čitelné nízké frekvence (dunění)
P33A - jako P11A, ale lepší výkon a čitelnost v basech díky dalšímu wooferu, ale o 20t dražší než P11A - no nevim
S2A - jasný, neutrální, výborně čitelný (zřetelný) ve všech frekvencích a více prostorový zvuk. Prostě je to někde jinde. Ale ta cena!!! ..... jdu do nich ... kdybych měl víc cash tak určitě S3A
Díky za názory... Michal M.
Takže můj subjetivní dojem:
P11A - za ty peníze dobrý, příjemný na poslech, blíží se víc klasickému "konzumnímu zvuku", špatně čitelné nízké frekvence (dunění)
P33A - jako P11A, ale lepší výkon a čitelnost v basech díky dalšímu wooferu, ale o 20t dražší než P11A - no nevim
S2A - jasný, neutrální, výborně čitelný (zřetelný) ve všech frekvencích a více prostorový zvuk. Prostě je to někde jinde. Ale ta cena!!! ..... jdu do nich ... kdybych měl víc cash tak určitě S3A
Díky za názory... Michal M.