Dělám už dlouho na Adamech A7, přijdou mi dost ostré a myslím, že podvědomě díky tomu dělám mixy tupé (ve vyšších středech) a tak nějak už mi lezou na nervy...
Půjčil jsem si Yamahy NS044, hrají dost hnusně, středy mají dobré a mixy se rozjasnily, ale jen na ně bych dělat nechtěl. Uvažuji kromě LSR305 ješlě o Sonodyne SM 100AK. Místnost je 4x5m. Co byste poradili?
Sonodyne je 25tis. za pár, JBL305 je 8800,- za pár ,začal bych u JBL pokud ti nesednou prodáš je za 7tis. Pokud ti nesednou Sonodyne prodáš je za 18tis.... čím dražší výrobek tím dražší zkušenosti
Jo to video je najvacsia kravina ohladom porovnavania monitorov co som videl a pocul....ten priepastny rozdiel medzi JBL LSR 305 a KRK RP5 G3 sa v reale nekona ani nahodou.....taketo pociny ludi zbytocne pletu...leda ze by to bol niekoho zamer
no v tom videu to vyzera, akoby RP3 nemali vysky .. v reale to tak vobec nebolo .. RP3 ma bassreflex do predu , co malo za nasledok akobny mohutnejsie basy , i ked JBL ma vacsi basak .. JBL vyzera , ze ma lepsiu lokalizaciu .. Co ale po dlhsom skusani a prepinani viedlo k opacnemu zisteniu .. na RP3 hralo vsetko akoby medzi reprakmi .. na JBL hralo akoby vsetko v ksichte .. proste mi to fakt prislo divne .. a po prepnuti na mono bolo hned pocut , ze JBL ma velmi podivnu lokalizaciu .. Moj osobny pocit je , ze by som si nekupil ani jedny , ani druhe .. ale keby som uz mal hlboko do kapsy a vyberal v tychto vodach , tak by som si z tychto dvoch vybral ten KRK .. Basreflex dopredu naznacuje mensie problemy s umiestnenim v malej cimre .. A priestor , ktory produkuje JBL sa mi zda velmi podivny , az zly a nechcel by som na nich pracovat ..
pozor ... nehovorim ze su zle .. hovorim , ze by som si radsej dosetril a kupil dake drahsie .. resp. radsej by som si vybral RP3 z tychto dvoch .. ale nie ze by boli lepsie .. ale prislo mi , ze v "detskej" izbe s nimi bude mensi problem .. musim povedat , ze som ich striedal asi hodinu .. skusal rozne nahravky (hlavne Jazz sampler) .. Niekedy boli rozdiely velke .. Niekedy ziadne .. Zakladny vysledok bol , ze som nedokazal povedat , ktore sa mi zdaju lepsie ..
Je potřeba ještě podotknout že na 305tkách mám stále zapnutý útlum -2db na výškách. A stále jsem nenašel něco co by mi na nich vadilo. I kdybych si někdy v budoucnu pořizoval v záchvatu utrácení jiné monitory. Tak tyhle si určitě nechám..
Stejně si myslím že je JBL vyrobilo omylem
Pytkin: Možná to bude jen o zvyku a to co ti vadí je nezvykle širokej sweet spot a diametrálně odlišnej rozptyl oproti stejně levným bednám. Osobně mám Focal CMS50, který nejsou zrovna extra levný a někdy se v nich dost topím (myšleno, že ta přísná směrovost), proto mě LSR305 docela lákaj...
Já s tím nemám problém, někde na začátku proběhla diskuze na téma prostor a předozadní informace.Já v nich slyším všechny informace. Dobře se v nich také usazuje vocal do nahrávky. S tím jsem měl velký problém na jakých koliv Adamech.
Občas mám pocit že Pytkin poslouchá jíné 305tky. Máš nějakou konkrétní nahrávku kde bych měl něco slyšet nebo neslyšet ? Docela mně to zajímá. Možná už jsem nahluchlý rocker. A ty slyšíš daleko více naž já. To je taky možné...
delay : no .. to neni zvyk .. ked si pustis sum , mal by hrat v strede .. skoro na kazdych bednach to hra v strede .. na tych JBL to hralo priestorovo .. proste siroko .. to iste nam kedysi robili v studiu Genelec 1032 ..
tonnys : normalne si pusti ruzovy , alebo biely sum .. inak ja som uz tiez uplne hluchy rocker