Casio PX300 vs M-AUDIO Keystation 88 pro

Diskuse ohledně nákupů audiotechniky (mám si koupit X nebo Y)
=SALAY=

Casio PX300 vs M-AUDIO Keystation 88 pro

Příspěvek od =SALAY= »

Zdravim Vas.Ludkovia potreboval by som poradit,ma niekto skusenosti s klaviaturov PX300 a Keystation 88 pro?Mam PX300 a uvazujem o 88 pro ,nemam moznost vyskusat klaviaturu preto sa pytam ak niekto hral na oboch ci je 88 pro meksia ako PX300 abo ci su podobne ?Dakujem:-)

fova

Příspěvek od fova »

Na tvem miste bych si nechal to Casio. Keystation je podle me fakt desiva mechanika. Hral jsem na obe mechaniky a Casio je lepsi.

Proc vlastne o te vymene uvazujes?

=SALAY=

Příspěvek od =SALAY= »

No uvazujem koli tomu lebo Casio nieje master a mam na nom obmedzene moznosti,M AUDIO ma mnoho moznosti kopec potenciometrov sliderov pitchbend a modulacne kolecko...neviem dost mi vsak zalezi na tej klaviature lebo Casio mi vyhovuje je tazka ale to je asi jedine pozitivum na Casiu.to M.audio nemam moznost vyskusat...je este nejaka ina alternativa v tej cenovej relacii?

fova

Příspěvek od fova »

Potrebujes nutne na tom masteru kladivka (mohl by sis napr. nechat na kladivka to Casio)?
Potrebujes master s 88 klavesami?

Pokud chces kladivka, tak v te cenove jako je M-Audio je jeste CME UF8 a Studiologic (neboli Fatar) SL 990PRO. Ani na jeden z nich jsem osobne nehral, ale obavam se, ze to Casio na tom stale bude s tou mechanikou nejlepe. Mozna, ze nekdo jiny se tady k tem ostatnim produktum vyjadri.

=SALAY=

Příspěvek od =SALAY= »

Dik.No...nemam na to peniaze ...musim predat casio aby som mohol kupit nieco ine...ale ak mam kupit daku blbost tak to nema zmysel...kludne by som aj dolozil nejake peniaze kupil nieco lepsie co ja viem nieco okolo 20000Sk.Neviem.

elektri

Příspěvek od elektri »

jestli máš možnost, tak si někde vyzkoušej ty CME UF8

=SALAY=

Příspěvek od =SALAY= »

Presne tak akurat som to nasiel na nete za pohodovu cenu,mas s nim skusenot?

=SALAY=

Příspěvek od =SALAY= »