Ahojte,
kedze som laik co sa tyka zvukoviek tak sa na vas obraciam s prosbou o radu pri vybere. Doteraz som bezal na Native Instruments Audio 8 DJ ale postupne zistujem, uz by som potreboval aspon nieco poloprofi, kedze narocnejsie projekty mi uz takmer nezvlada a chcel by som pracovat aj viac ako 44100 khz
Takze hladam externu FW zvukovku znasajucu sa s Macbook Pro, cenovo medzi 12k-16k KC. Ine poziadavky nemam, kedze pracujem len s MIDI klavesami a kontrolermi a jednym mikrofonom.
Dakujem za vsetky rady
to ze ti to zvukovka nezvlada je spise zalezitost vykonu pocitace. Pokud jses na Macu, tak se poohlidni po Motu. Podle toho kolik chces In/Out, treba Ultralite MK3, nebo 828MK3.
kedze mi o mnozstvo In/Out nejde, su tieto 2 karty kvalitou podobne?
Ultralite Mk3 je v este aj vo variante hybrid za podobnu cenu, je nejaky rozdiel vo vykone keby som ju mal zapojenu cez FW a cez USB?
mark.s píše:kedze mi o mnozstvo In/Out nejde, su tieto 2 karty kvalitou podobne?
Ultralite Mk3 je v este aj vo variante hybrid za podobnu cenu, je nejaky rozdiel vo vykone keby som ju mal zapojenu cez FW a cez USB?
mark.s píše:Nejake velke rozdiely medzi Ultralite MK3, TC konnekt live a TC impact twin? pozdavaju sa mi vsetky 3
Ultralite se ted uz da dodat jen ve verzi Hybrid, Motu vic sumi a docela se reklamujou encodery ktere to ma(stejne tak u Traveleru, 828Mk3) TC ma lepsi mic predzesilovace, DSP("powercore" efekty, ktere maji i plugin mod(au/vst), lze je pouzit v DAW, to plati jen pro Konnekt Live). TC je zas o dost tezssi ale jinak je super...u Motu je vyborny balik SW pro analyzu audio signalu(soucast instalacniho baliku),ale interni channel strip a reverb je nic moc...
Naposledy upravil(a) monoque dne 22 črc 2010 17:03, celkem upraveno 2 x.
mark.s píše:Nejake velke rozdiely medzi Ultralite MK3, TC konnekt live a TC impact twin? pozdavaju sa mi vsetky 3