Amorph - Sand Of Time
2 Poshook: Prave ze do nekterych her to tak musi byt. Zvlast, pokud musis u nich premyslet. U realtime akcnich her te hudba muze strhnout k akci, ale u adventur to rusi.
2 Amorph: K tem vokalum - uplne te chapu. Ja napr. svoji muziku neposloucham, protoze tam porad slysim ty chyby a premyslim, co jsem mohl udelat lepe. Ale zkus se nad to povznest. Me ty vokaly neprijdou zle a prijde mi, ze jsou tam zbytecne schovane.
2 Amorph: K tem vokalum - uplne te chapu. Ja napr. svoji muziku neposloucham, protoze tam porad slysim ty chyby a premyslim, co jsem mohl udelat lepe. Ale zkus se nad to povznest. Me ty vokaly neprijdou zle a prijde mi, ze jsou tam zbytecne schovane.
Je to do tehle hry.
Atmosfera skladby je stejna na zacatku i na konci z jednoho prosteho duvodu. Neni to totiz podmaz k hracovym akcim ve hre (od toho tam jsou zvuky), ale tvori to atmosferu prostredi. Navic to hrac uslysi fakt hodnekrat a v ruznych situacich (interaktivni hudba se neplanuje), takze ani neni zadouci aby to v sobe melo nejak moc gradace a dynamiky. Soundtracky do her delam vzdycky timhle zpusobem. Pokud se ti tenhle pristup nelibi, muzes si klidne poustet u tetrisu bojovy sceny ze Starwars:)
Atmosfera skladby je stejna na zacatku i na konci z jednoho prosteho duvodu. Neni to totiz podmaz k hracovym akcim ve hre (od toho tam jsou zvuky), ale tvori to atmosferu prostredi. Navic to hrac uslysi fakt hodnekrat a v ruznych situacich (interaktivni hudba se neplanuje), takze ani neni zadouci aby to v sobe melo nejak moc gradace a dynamiky. Soundtracky do her delam vzdycky timhle zpusobem. Pokud se ti tenhle pristup nelibi, muzes si klidne poustet u tetrisu bojovy sceny ze Starwars:)
tak sorry, ze som si dovolil povedat aj iny nazor, ako ostatni. len som myslel, ze ked si sa nechal inspirovat dead can dance, ze ta hra bude nieco akcnejsie...Amorph píše:Je to do tehle hry.
Atmosfera skladby je stejna na zacatku i na konci z jednoho prosteho duvodu. Neni to totiz podmaz k hracovym akcim ve hre (od toho tam jsou zvuky), ale tvori to atmosferu prostredi. Navic to hrac uslysi fakt hodnekrat a v ruznych situacich (interaktivni hudba se neplanuje), takze ani neni zadouci aby to v sobe melo nejak moc gradace a dynamiky. Soundtracky do her delam vzdycky timhle zpusobem. Pokud se ti tenhle pristup nelibi, muzes si klidne poustet u tetrisu bojovy sceny ze Starwars:)
IMHO ani tam nemusi byt nejaka gradacia, len keby trosku viac fitovali tie prechody, aby jednotlive useky lepsie prechadzali jeden do druheho. na tom by sa urcite dalo este popracovat
2Poshook: no je fakt, ze moje jesitnost v te posledni poznamce asi zapracovala. Jiny nazory a pripominky urcite beru a premyslim o nich, predevsim proto to sem taky davam, ale ten tetris byl na me moc:) Ale jinak si stojim za svym, ze prilis akcni hudba hre vetsinou spis uskodi. Tohle neni akcni hra, ale dost pribehove rpg, kde sice jsou boje, ale nezalezi na rychlosti klikani mysi. A ze by zrovna dead can dance byli akcni, to teda nevim, ja je vnimam predevsim jako meditacni atmosferickou zalezitost...
A kdyz uz jsme nakousli ruzne soundtracky, tak to muzem rozvest dal. Treba takovy Diablo byla klikacka a akcni masicka a pritom melo soundtrack prevazne dost klidny a monotonni. A podle me to fungovalo skvele, protoze tu atmosferu si jeste dneska pamatuju. Nedavno jsem hral Arx fatalis - RPG od byvalych tvurcu Ultimy Underworld. Zpracovanim neco mezi prave UW a treba Thiefem. Tahle hra a prave ten Thief vlastne nemely zadny klasicky soundtrack, ale veskera hudba byla pojata jako ambient. A atmosfera by se v nich dala krajet. Jasne, do nejakeho budovani zbrojnich zakladen a rychlych boju v RTS nebo do rychle bojove 3D akce funguje lip ziva promnenliva akcni hudba. Myslim, ze to ale neni tenhle pripad.
A kdyz uz jsme nakousli ruzne soundtracky, tak to muzem rozvest dal. Treba takovy Diablo byla klikacka a akcni masicka a pritom melo soundtrack prevazne dost klidny a monotonni. A podle me to fungovalo skvele, protoze tu atmosferu si jeste dneska pamatuju. Nedavno jsem hral Arx fatalis - RPG od byvalych tvurcu Ultimy Underworld. Zpracovanim neco mezi prave UW a treba Thiefem. Tahle hra a prave ten Thief vlastne nemely zadny klasicky soundtrack, ale veskera hudba byla pojata jako ambient. A atmosfera by se v nich dala krajet. Jasne, do nejakeho budovani zbrojnich zakladen a rychlych boju v RTS nebo do rychle bojove 3D akce funguje lip ziva promnenliva akcni hudba. Myslim, ze to ale neni tenhle pripad.
poshook: ani v akcnych hrach to nemoze vyvrcholit, vzdy to graduje, graduje, a ked vsetkych vyzabijas, ide to zasa do piana... zrovna som si nedavno vsimal ako je spravena hudba do call of duty a je t pekna nuda, ak sa to pusti bez hry, v hre ale funguje skvele. teraz sa amorph dufam neurazi ale robit hudbu do hry je pomerne jednoduche, staci vyrobit naladu a je to. nejake extra myslinky a hlavne vyvoj hudobneho napadu tam proste nema co hladat, inak to nejde napasovat na hru a sluckovat. podobne film, tam treba par kvalitnych, ale kratkych napadov v mnohych obmenach + par malo scen vylozene podlozit, ak sa da.
urobit kvalitny track na pocuvanie je imho najtazsie
urobit kvalitny track na pocuvanie je imho najtazsie
kexik: ano, je to pomerne jednoduche:) Pokud umis vytvorit pozadovanou naladu tak aby nerusila, ale ani uplne nenudila a pokud ji umis vytvorit treba hodinu, ktera si udrzi nejakou celkovou koncepci. No to zni ze to zvelicuju, ale je to nekdy pekna sichta, kdyz to ma clovek jeste stihnout za par tydnu, protoze hudba se samozrejme dela pokud mozno az kdyz je hotova grafika.
Poshook: myslis jako, kde primo pises anglicka slova a vety? Neco jako Larry a podobny stary adventury? Ja tyhle hry a adventury vubec, moc nehral, ale zkus to tady http://www.electrozone.cz/viewtopic.php?t=5009 nebo treba tady http://abandonia.com/genre.php?genre=adventure&page=0
Poshook: myslis jako, kde primo pises anglicka slova a vety? Neco jako Larry a podobny stary adventury? Ja tyhle hry a adventury vubec, moc nehral, ale zkus to tady http://www.electrozone.cz/viewtopic.php?t=5009 nebo treba tady http://abandonia.com/genre.php?genre=adventure&page=0
Me se to teda fakt libi, u zacatku je jasny, ze se jedna o tematicky uvod, stred je bomba, atmosfera, proste parada, pak se to klidni, ale porad to drzi pozornost a nosne tema je porad slysitelne. Trosku mi to primpomina Gladiatora, nosne tema. Klobouk dolu, az budu tam kde ses ty, tak se budu mit mnohem vic radsi;)
-
- Příspěvky: 161
- Registrován: 12 lis 2006 04:23