Amorph - Sand Of Time

Vaše produkce a názory na ní, české a slovenské elektronické kapely a projekty
Poshook
Příspěvky: 2477
Registrován: 06 črc 2004 10:47

Příspěvek od Poshook » 12 pro 2006 12:32

skus si pocuvnut podmaz v hre Rise of Nations, su tam tiez taketo ethno motivy, ale pribeh v tej muzike napriek tomu je.
do akej hry to ma byt?
tipoval by som nejaku hru o rybarceni alebo tetris

Uživatelský avatar
fova
Příspěvky: 3941
Registrován: 21 říj 2004 14:52

Příspěvek od fova » 12 pro 2006 12:44

2 Poshook: Prave ze do nekterych her to tak musi byt. Zvlast, pokud musis u nich premyslet. U realtime akcnich her te hudba muze strhnout k akci, ale u adventur to rusi.

2 Amorph: K tem vokalum - uplne te chapu. Ja napr. svoji muziku neposloucham, protoze tam porad slysim ty chyby a premyslim, co jsem mohl udelat lepe. Ale zkus se nad to povznest. Me ty vokaly neprijdou zle a prijde mi, ze jsou tam zbytecne schovane.

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 4612
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Příspěvek od Amorph » 12 pro 2006 13:01

Je to do tehle hry.

Atmosfera skladby je stejna na zacatku i na konci z jednoho prosteho duvodu. Neni to totiz podmaz k hracovym akcim ve hre (od toho tam jsou zvuky), ale tvori to atmosferu prostredi. Navic to hrac uslysi fakt hodnekrat a v ruznych situacich (interaktivni hudba se neplanuje), takze ani neni zadouci aby to v sobe melo nejak moc gradace a dynamiky. Soundtracky do her delam vzdycky timhle zpusobem. Pokud se ti tenhle pristup nelibi, muzes si klidne poustet u tetrisu bojovy sceny ze Starwars:)

Poshook
Příspěvky: 2477
Registrován: 06 črc 2004 10:47

Příspěvek od Poshook » 12 pro 2006 13:18

Amorph píše:Je to do tehle hry.

Atmosfera skladby je stejna na zacatku i na konci z jednoho prosteho duvodu. Neni to totiz podmaz k hracovym akcim ve hre (od toho tam jsou zvuky), ale tvori to atmosferu prostredi. Navic to hrac uslysi fakt hodnekrat a v ruznych situacich (interaktivni hudba se neplanuje), takze ani neni zadouci aby to v sobe melo nejak moc gradace a dynamiky. Soundtracky do her delam vzdycky timhle zpusobem. Pokud se ti tenhle pristup nelibi, muzes si klidne poustet u tetrisu bojovy sceny ze Starwars:)
tak sorry, ze som si dovolil povedat aj iny nazor, ako ostatni. len som myslel, ze ked si sa nechal inspirovat dead can dance, ze ta hra bude nieco akcnejsie...

IMHO ani tam nemusi byt nejaka gradacia, len keby trosku viac fitovali tie prechody, aby jednotlive useky lepsie prechadzali jeden do druheho. na tom by sa urcite dalo este popracovat

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 4612
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Příspěvek od Amorph » 12 pro 2006 13:35

2Poshook: no je fakt, ze moje jesitnost v te posledni poznamce asi zapracovala. Jiny nazory a pripominky urcite beru a premyslim o nich, predevsim proto to sem taky davam, ale ten tetris byl na me moc:) Ale jinak si stojim za svym, ze prilis akcni hudba hre vetsinou spis uskodi. Tohle neni akcni hra, ale dost pribehove rpg, kde sice jsou boje, ale nezalezi na rychlosti klikani mysi. A ze by zrovna dead can dance byli akcni, to teda nevim, ja je vnimam predevsim jako meditacni atmosferickou zalezitost...

A kdyz uz jsme nakousli ruzne soundtracky, tak to muzem rozvest dal. Treba takovy Diablo byla klikacka a akcni masicka a pritom melo soundtrack prevazne dost klidny a monotonni. A podle me to fungovalo skvele, protoze tu atmosferu si jeste dneska pamatuju. Nedavno jsem hral Arx fatalis - RPG od byvalych tvurcu Ultimy Underworld. Zpracovanim neco mezi prave UW a treba Thiefem. Tahle hra a prave ten Thief vlastne nemely zadny klasicky soundtrack, ale veskera hudba byla pojata jako ambient. A atmosfera by se v nich dala krajet. Jasne, do nejakeho budovani zbrojnich zakladen a rychlych boju v RTS nebo do rychle bojove 3D akce funguje lip ziva promnenliva akcni hudba. Myslim, ze to ale neni tenhle pripad.

Poshook
Příspěvky: 2477
Registrován: 06 črc 2004 10:47

Příspěvek od Poshook » 12 pro 2006 13:41

trosku OT: nepoznas nejaku dobru hru, kde musi hlavny hrdina komunikovat v anglictine, proste kopec dialogov..... tento typ hier ma velmi bavil kedysi

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 12 pro 2006 13:44

poshook: ani v akcnych hrach to nemoze vyvrcholit, vzdy to graduje, graduje, a ked vsetkych vyzabijas, ide to zasa do piana... zrovna som si nedavno vsimal ako je spravena hudba do call of duty a je t pekna nuda, ak sa to pusti bez hry, v hre ale funguje skvele. teraz sa amorph dufam neurazi ale robit hudbu do hry je pomerne jednoduche, staci vyrobit naladu a je to. nejake extra myslinky a hlavne vyvoj hudobneho napadu tam proste nema co hladat, inak to nejde napasovat na hru a sluckovat. podobne film, tam treba par kvalitnych, ale kratkych napadov v mnohych obmenach + par malo scen vylozene podlozit, ak sa da.
urobit kvalitny track na pocuvanie je imho najtazsie

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 4612
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Příspěvek od Amorph » 12 pro 2006 14:14

kexik: ano, je to pomerne jednoduche:) Pokud umis vytvorit pozadovanou naladu tak aby nerusila, ale ani uplne nenudila a pokud ji umis vytvorit treba hodinu, ktera si udrzi nejakou celkovou koncepci. No to zni ze to zvelicuju, ale je to nekdy pekna sichta, kdyz to ma clovek jeste stihnout za par tydnu, protoze hudba se samozrejme dela pokud mozno az kdyz je hotova grafika.

Poshook: myslis jako, kde primo pises anglicka slova a vety? Neco jako Larry a podobny stary adventury? Ja tyhle hry a adventury vubec, moc nehral, ale zkus to tady http://www.electrozone.cz/viewtopic.php?t=5009 nebo treba tady http://abandonia.com/genre.php?genre=adventure&page=0

Uživatelský avatar
upman
Příspěvky: 1587
Registrován: 08 zář 2004 16:29
Vybavení

Příspěvek od upman » 12 pro 2006 16:07

Me se to teda fakt libi, u zacatku je jasny, ze se jedna o tematicky uvod, stred je bomba, atmosfera, proste parada, pak se to klidni, ale porad to drzi pozornost a nosne tema je porad slysitelne. Trosku mi to primpomina Gladiatora, nosne tema. Klobouk dolu, az budu tam kde ses ty, tak se budu mit mnohem vic radsi;)
Mac mini, Logic 9, MOTU Ultralite, PadKontrol, Novation SL37, IK VSTs
http://bandzone.cz/lifelies

Keitaro333
Příspěvky: 161
Registrován: 12 lis 2006 04:23

Příspěvek od Keitaro333 » 17 pro 2006 17:45

som bol nadseny aky je ten duduk dobry tak som sosol origins ze to bude kvalitka a vidim ze to znie tak dobre preto ze su to uz predom nahrane frazy... tak nic :(

Uživatelský avatar
Cyril
Příspěvky: 5626
Registrován: 26 říj 2004 12:55

Příspěvek od Cyril » 23 pro 2006 13:20

Moc pekny...
Grafický design – http://www.cyrilkriz.cz (velmi rád navrhnu tiskoviny pro kapely, producenty a studia)

Odpovědět