Amorph - Sand Of Time

Vaše produkce a názory na ní, české a slovenské elektronické kapely a projekty
Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 4612
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Amorph - Sand Of Time

Příspěvek od Amorph » 11 pro 2006 18:08

Dávná Persie a karavana v poušťi. Je to do stejné hry jako předchozí Olympos. Inspiraci jsem hledal i v pár albech Dead Can Dance:)

Sand Of Time

Uživatelský avatar
Vey
Příspěvky: 475
Registrován: 19 čer 2003 12:44

Příspěvek od Vey » 11 pro 2006 18:58

Příjemná věc .. moc se mi líbí jak je to udělany .. fakt slušny.
Co je to za nástroj, kterej nastupuje v 1:26?

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 4612
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Příspěvek od Amorph » 11 pro 2006 19:14

dik. Ten nastroj se jmenuje Duduk. Ten a i vetsina ostatnich nastroju je z tehle kompilace http://www.ilio.com/ilio/origins/index.html

Uživatelský avatar
Symphonic
Příspěvky: 402
Registrován: 05 lis 2006 21:15

Příspěvek od Symphonic » 11 pro 2006 23:35

Moc pekne...

Uživatelský avatar
fova
Příspěvky: 3941
Registrován: 21 říj 2004 14:52

Příspěvek od fova » 12 pro 2006 00:35

Pouze muj nazor:
Ty harmonie mi tam prijdou ze zacatku trochu prekombinovane. Ztracim se v tom a nemohu najit hlavni motiv. Vice by mi tam sedela jednodussi melodie. Po chvili uz je to dobre.

Co mi tam na zacatku dal nesedi je to cello nebo co to je. Zni hodne umele. Zkus ho nahradit necim prirozenejsim. V Orientu nemaji syntezatorova cella. Vubec bych dbal na cistotu nastroju, aby to cele znelo orientalne.

Ten Voice Aaah v polovine a na konci by mel mit vyssi hlasitost, mel by znit vice jako lidsky hlas a ne jako meceni kozy. Pridal bych mu na basech a asi i na vyskach, aby silne evokoval orientalni atmosferu. Takhle je nevyrazny, rozmazany a neozvlastni prilis nahravku. Dovedu si predstavit jak by tu hudbu jakoby rozrizl, kdyz se tam nahle objevi.
Ale tracky do hry asi nesmi byt prilis vyrazne, aby neodvadely pozornost, ze? V tom pripade je me doporuceni asi mimo misu.

Ten Duduk je zvukove dobry, dokonce to zni, jako foukane a ne hrane na klavesy. Docela si zmaknul nasimulovat techniku hry.

Jinak ale celkove dost dobre, aby to nevypadalo, ze jsem to zdrbal. Chtel jsem ti jen pomoci vylepsit uz tak dobre dilko.
Naposledy upravil(a) fova dne 12 pro 2006 00:47, celkem upraveno 2 x.

nunu
Příspěvky: 1559
Registrován: 23 úno 2003 18:56

Příspěvek od nunu » 12 pro 2006 00:43

Super....A ten Duduk je taky brutalni,sakra docela by se mi hodil.Nevis zdali to jde prekonvertovat do jinych formatu,ono asi jde,ale zalezi na samplech,pokud jsou ve 24 bitech tak to mam utrum,to moje hracka nezvladne...

Keitaro333
Příspěvky: 161
Registrován: 12 lis 2006 04:23

Příspěvek od Keitaro333 » 12 pro 2006 06:21

tiez sa mi to paci... ten sample duduku je vazne super

Uživatelský avatar
delay
Příspěvky: 5828
Registrován: 20 říj 2005 09:29

Příspěvek od delay » 12 pro 2006 07:31

Opravdu jen škoda těch harmonií na začátku, přižnám se, že neovlivněn Fovovým názorem jsem se v tom taky ztrácel, ale spíš mě to rušilo a vadilo mi to.

Uživatelský avatar
fova
Příspěvky: 3941
Registrován: 21 říj 2004 14:52

Příspěvek od fova » 12 pro 2006 10:35

jj, take me to spis rusilo

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 4612
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Příspěvek od Amorph » 12 pro 2006 11:08

Dik za nazory. K tem pripominkam:
V harmoniich zadny zmatek necitim, mozna az se k tomu vratim po delsi pauze, tak to uslysim jinak. Je fakt, ze jsem v tom byl ponoreny cely vikend v kuse. Co se tyce toho cella, tak asi souhlas, zni umele a ne dobove. No me to nejak nevadilo, mel jsem v hlave ty Dead can dance, ti pouzivaj syntaky timhle zpusobem bezne a nikdy mi to nevadilo. Problem asi bude, ze se to cello tvari jako neco na pul cesty mezi syntakem a celem. Zkusim napravit. No a vokaly jsou moje a me zeny, takze jsou hrozne filtrovane a zasunute, protoze se hrozne stydime a zpivame falesne:)

2Nunu: ta knihovna je nasamplovana 44.1, 24bit, prodava se v Giga nebo EXS24 formatu. Ale rek bych, ze CDExtract nebo neco podobnyho, ti to hodi do libovolnyho formatu a konvert samplu by taky problem byt nemel. Jeste se asi slusi dodat, ze ten duduk neni hrany na klavesy, ale sestrihany z kratkych zive hranych performanci. Z multisamplu bych tu techniku simuloval sto let:) Vubec se mi tohle strihani a skladani kratkych utrzku zacalo zase libit. Vzpomnel jsem si, ze jsem to pouzival kdysi davno u modulu a kdyz jsem si ty veci ted poslech, tak to zni krasne zive oproti mymu dnesnimu klavesovymu MIDI.

Uživatelský avatar
Kermitak
Moderátor
Příspěvky: 6446
Registrován: 12 led 2005 22:43

Příspěvek od Kermitak » 12 pro 2006 11:10

Pekny, moc se mi to libi, do hry jak delany.

Poshook
Příspěvky: 2477
Registrován: 06 črc 2004 10:47

Příspěvek od Poshook » 12 pro 2006 11:51

na moj vkus je tam velmi malo muziky

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 4612
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Příspěvek od Amorph » 12 pro 2006 11:55

Poshook: hm, tomu nerozumim. Myslis malo melodicke, prilis jednoduche harmonie, neni to pisnickam, nebo ti to prijde moc umele?

Poshook
Příspěvky: 2477
Registrován: 06 črc 2004 10:47

Příspěvek od Poshook » 12 pro 2006 11:59

myslim tym, ze je to riedke, vela prazdneho miesta. pri pocuvani som pouzil niekolko krat forward, aby sa to posunulo dalej.
mozno to bolo aj tym, ze je to cele nejake vodorovne, chyba mi tam gradacia, vela krat to akoby zacinalo, ale ani raz sa to poriadne nerozbehne. proste nema to gule...
ked pocuvam dead can dance, je tam ovela viac dramatickosti, striedania emocii, skladba sa vyvija urcitym smerom. toto je rovnake v 50 sekunde aj v 5 minute

zvukovo je to v pohode

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 4612
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Příspěvek od Amorph » 12 pro 2006 12:26

Poshook: aha, tak pak je to v poradku, je to podmaz do hry:)

Odpovědět