Chupacabra - Gut Reminiszenz

Vaše produkce a názory na ní, české a slovenské elektronické kapely a projekty
chupacabra

Chupacabra - Gut Reminiszenz

Příspěvek od chupacabra » 15 lis 2006 12:53

Moje nová skladba je ve stejném, či velice podobném stylu jako ta předešlá s názvem Heaven. Ovšem u podobnosti stylu to končí. U nové skladby s názvem Gut Reminiszenz jsem volil odlišnou techniku skladby. Jsou sice vypuštěny dynamické (a jediné zajímavé na té starší skladbě) pasáže, kdy se silný string střídá se slabším, ale zase má Gut Reminiszenz jiné přednosti. Nejdůležitější je, že je v tom o dost méně pokusů a pokud šplhám po nějaké stupnici, tak tentokrát o dost níže, na jiných stupnicích a jiným způsobem. Začátek je v podstatě opět docela nezáživná natahovačka. Začátek ale končí 31 sekundou stopáže. Potom se dostaví efekt slabšího zesílení zvuku a nastoupí povedenější část skladby. Za okamžik přijde klarinet a po něm to ukončí přídavek dalšího stringu - u toho posledního jsem dost dlouho šteloval hlasitost, ale i teď se mi občas výměna s klarinetem nějak nezdá. Ale třeba si takového detailu všímám jenom já, to netuším. Co se týká prostředí, do kterého je to zasazené, tak to je Scoring Stage z Wizoowerb W2, samozřejmě. Nástroje jsou opět z Atmosphere a Garritan Personal Orchestra. Skladba má také poměrně vysokou rychlost (160 BPM) a názval jsem jí Gut Reminiszenz, což by snad mělo znamenat Dobrá Vzpomínka. Budu rád za konstruktivní komentáře a hodnocení.

Gut Reminiszenz

jackies

Příspěvek od jackies » 15 lis 2006 14:32

Nevím co bych k tomu řekl abych si to moc neodskákal.

Nevšední harmonie a nevšední hra na nástroje.
Tempo skladby ?

Ale můj názor moc neber, protože tomuto stylu moc nerozumím 8)

rastis

Příspěvek od rastis » 15 lis 2006 14:55