epitaf zapomenutých
epitaf zapomenutých
Chtěl bych pozdravit všechny zdejší muzikanty a předem poděkovat za Vaše pohledy na mou skladbu . http://soundcloud.com/blato/tracks
Naposledy upravil(a) bláto dne 19 črc 2010 19:04, celkem upraveno 1 x.
- MonkeyFighter
- Příspěvky: 733
- Registrován: 28 úno 2003 12:17
Re: epitaf zapomenutých
a nejlip nekam kde se to da rovnou pustit, soundcloud atd..dostaneš víc komentů..
Re: epitaf zapomenutých
velká omluva ,už by to mělo být o.k. viz. link výše
Re: epitaf zapomenutých
počúvaj ma, skús porozprávať ako si to nahrával, momentálne som z toho voľajaký zmätený...
Re: epitaf zapomenutých
jak to myslíš dedko?
Re: epitaf zapomenutých
take jakesi divne to je ..
Re: epitaf zapomenutých
zvukově ,nebo kompozičně? 
Re: epitaf zapomenutých
kompozicne relativne ok .. skor zvukovo a hlavne zahrate je to tak dajako krivo ..
Re: epitaf zapomenutých
bolo by to dobre, nebyt tych tragickych bicich. mozno by tam ani nemuseli byt, alebo sa ich nauc programovat, alebo to daj spravit dakomu druhemu
ma to cele taky lofi necitatelny zvuk ale nevadi, dava tomu atmosferu
ma to cele taky lofi necitatelny zvuk ale nevadi, dava tomu atmosferu
Re: epitaf zapomenutých
díky za názor, v podstatě ty zastřené bicí jsou záměr,vůbec celkově jde o náladu celku
Re: epitaf zapomenutých
tie bicie nie su zastrcene, ale maju nevyrovnanu kvalitu samplov, sample su zle a cele bicie hraju debiliny, ktore tej skladbe vylozene ublizuju
Re: epitaf zapomenutých
nad těmi bicími určitě popřemyšlím.......nenapadlo mne že uplně celé hrajou debiliny,chvílemi tam je rytmus tanga kvůli jakésik expresi,ale v podstatě z jiných pohledů je jak vidím vysledek uplně opačný než jsem zamýšlel,beru názor o bicích každopádně jako přínosný,......co se týče celkového zvuku ,není to nejlepší (no skřapnul jsem to na sluchátkách,dobře mi tak),nechám uzrát a protáhnu to znova.
Re: epitaf zapomenutých
mozno by boli aj dobre, len su mimo rytmu a posobia cudzo, ako keby boli dorobene dodatocne. Skus ich nahrat rucne cez nejaky pad, niekedy to pomoze.





