Mind Warp - Myriad
Mind Warp - Myriad
Mind Warp - Myriad
140 BPM, 02m:18s, 5524 KB (MP3 320 kbps), CD Master
140 BPM, 02m:18s, 5524 KB (MP3 320 kbps), CD Master
Re: Mind Warp - Myriad
pride mi to ako 20% z nejakeho hotoveho songu. nezabudol si aktivovat nejake tracky pred mixdownom?Jindy2 píše:Mind Warp - Myriad
140 BPM, 02m:18s, 5524 KB (MP3 320 kbps), CD Master
co to je?
Poshook to přesně vystihl - chybí tam basa a kopák.
No nevím jako experiment mi to vůbec nepřijde - spíš jako nedodělanej vál, kdy občas se navíc autor sám ztráci ve stupnici ( jako by ji ani neznal...) a občas úlytne úplně mimo, což mi v tomto případě bohužel jako záměr nepřipadá.
Celková aranž je nějak nastavená , ale chybý tomu doříct to, co se na začátku hudbou začalo říkat.
Prostě nedodělaný
Poshook to přesně vystihl - chybí tam basa a kopák.
No nevím jako experiment mi to vůbec nepřijde - spíš jako nedodělanej vál, kdy občas se navíc autor sám ztráci ve stupnici ( jako by ji ani neznal...) a občas úlytne úplně mimo, což mi v tomto případě bohužel jako záměr nepřipadá.
Celková aranž je nějak nastavená , ale chybý tomu doříct to, co se na začátku hudbou začalo říkat.
Prostě nedodělaný

ten kopák tam postrádám tedy jako opravdu hodně nějáká bassová linka by se taky hodila jak už bylo psáno výše ale jinak bych nebyl ta přísný
melodicky se mi to zdá v poklidu nevím co v tom Magion viděl ? chce to rozvinout to je ale pravda působí to takhle hodně jednotvárně...přidat další nápad a pak by to mohl být u dle mého soudu dobré (možná i víc než to)!

Díky za komentáře. Šlo mi tu hlavně o tu atmošku co je např. při tom ride cymbálu. Dá se to prodloužit. Tahle pasáž má vzestupnou tendenci, druhá může mít sestupnou a lze to propojit něčím neutrálním, jako mezihrou. Potom by ta hudba měla spád (což je vůbec nový druh kompozice, který teď hodlám dělat), ale jak jsem psal, tady to je takový test nové atmosféry, je to něco odlišného, než co normálně hraji.
Připouštím, že tam možná pár věcí chybí, ale já jsem celkově spokojen s tím, jak to zní.
Nemusel jsem to vůbec publikovat, ale doufal jsem, že se může naznačená atmosféra pár lidem líbit, tak proč ne...
BTW, poslouchám teď Station to Station od Bowieho (je to supr, nadčasové!) a nechávám se ovlivnit jeho kompozicí, která mi příjde hodně přirozená a zvláštní. Chtěl jsem, aby tenhle song byl také přirozený, ale samozřejmě Bowie v tom slyšet není, nejsem kopírák.
Každopádně by tomuhle opět slušel vokál a protože ho nemám, kompletní to stejně v dohledné době nebude. Tedy tak absolutně kompletní, jak bych si to představoval já.
Připouštím, že tam možná pár věcí chybí, ale já jsem celkově spokojen s tím, jak to zní.
Nemusel jsem to vůbec publikovat, ale doufal jsem, že se může naznačená atmosféra pár lidem líbit, tak proč ne...
BTW, poslouchám teď Station to Station od Bowieho (je to supr, nadčasové!) a nechávám se ovlivnit jeho kompozicí, která mi příjde hodně přirozená a zvláštní. Chtěl jsem, aby tenhle song byl také přirozený, ale samozřejmě Bowie v tom slyšet není, nejsem kopírák.
Každopádně by tomuhle opět slušel vokál a protože ho nemám, kompletní to stejně v dohledné době nebude. Tedy tak absolutně kompletní, jak bych si to představoval já.
Naposledy upravil(a) Jindy2 dne 08 lis 2007 17:31, celkem upraveno 4 x.
Magion: Díky za názor, respektuji tvůj komentář. Znám stupnice (ne jednu stupnici), ale jako všude, tak ani zde nedodržuji pravidla. Ber to jako živou improvizační hudbu, kterou to bylo, je a bude.
Prozradím ti, že to, co se hudbou začalo říkat, je ta pasáž co začíná na 0:40 a potom se tam objeví ještě jednou. Mezihry s akordy můžou ulítávat, ale to hlavní by ulítávat nemělo.
Když ti tam chybí kopák, tak to docela nechápu. Tohle není track, kam by se kopák hodil. Jakýkoliv mohutnější kopák rozbije atmosféru, zkoušel jsem to. Tady je to opět stavěné na snare (bicí mají analogii v rockové hudbě, ne v elektronické), ne na kopáku, ten jsem tam zkrátka nechtěl. Bass by tam být určitě naopak mohl, jen by asi bez kopáku nešlapal a tak jsem ho tam z výše zmíněných důvodů už nedal.
Neříkám, že tenhle track byla práce, která mi zabrala půlku života, ale je mi to zvukově příjemné a tak jsem se chtěl podělit.
Jestli ti to nestačí v takové podobě, v jaké to je, je mi líto, nemám teď čas se v tom už hrabat, ikdyž snad víš, že bych byl schopen to rozvinout. Ale proč bych to dělal, nejde to zatím do rádia ani do televize a kamarádům co si to poslechnou, to takhle stačí.
Ale znovu děkuji za kritiku - tvé připomínky se příště pokusím zužitkovat. Profiluji teď svůj nový styl, takže si rád každý kritický komentář přečtu. Nikdy mi konstruktivní kritika nevadila, takže ti za ní díky.
Prozradím ti, že to, co se hudbou začalo říkat, je ta pasáž co začíná na 0:40 a potom se tam objeví ještě jednou. Mezihry s akordy můžou ulítávat, ale to hlavní by ulítávat nemělo.
Když ti tam chybí kopák, tak to docela nechápu. Tohle není track, kam by se kopák hodil. Jakýkoliv mohutnější kopák rozbije atmosféru, zkoušel jsem to. Tady je to opět stavěné na snare (bicí mají analogii v rockové hudbě, ne v elektronické), ne na kopáku, ten jsem tam zkrátka nechtěl. Bass by tam být určitě naopak mohl, jen by asi bez kopáku nešlapal a tak jsem ho tam z výše zmíněných důvodů už nedal.
Neříkám, že tenhle track byla práce, která mi zabrala půlku života, ale je mi to zvukově příjemné a tak jsem se chtěl podělit.
Jestli ti to nestačí v takové podobě, v jaké to je, je mi líto, nemám teď čas se v tom už hrabat, ikdyž snad víš, že bych byl schopen to rozvinout. Ale proč bych to dělal, nejde to zatím do rádia ani do televize a kamarádům co si to poslechnou, to takhle stačí.
Ale znovu děkuji za kritiku - tvé připomínky se příště pokusím zužitkovat. Profiluji teď svůj nový styl, takže si rád každý kritický komentář přečtu. Nikdy mi konstruktivní kritika nevadila, takže ti za ní díky.
Delay: Vrtá mi pořád hlavou to, jak jsi psal, že trubka je občas přesycená jinou trubkou. Nevím přesně, co tím bylo myšleno.
Možná, že je na té trubce občas dlouhý delay (což je), který způsobuje kolize a neplánované disonance a to je ten důvod problémů, ale to nevím jistě.
Kdybys to specifikoval, byl bych rád.
A co teď čtu znovu a znovu tvůj názor, tak se mi zdá nejpřínosnější ze všech ostatních zde publikovaných. Moc díky!
Možná, že je na té trubce občas dlouhý delay (což je), který způsobuje kolize a neplánované disonance a to je ten důvod problémů, ale to nevím jistě.
Kdybys to specifikoval, byl bych rád.
A co teď čtu znovu a znovu tvůj názor, tak se mi zdá nejpřínosnější ze všech ostatních zde publikovaných. Moc díky!
Jindy2: To jsem rád, že to tak bereš. Přiznám se, že jsem občas dost kritickej a někteří lidi to opravdu nemají rádi. Já sám s tím mám taky občas problémy
... ale nadruhou stranu tvrdá věcná kritika ( ze které jsem často chvíli celej rozladěnej) mě nakonec vždycky nejvíc posunula dopředu, takže teď jsem za ni opravdu rád.
Jinak co se mi tam líbí jsou ty breaky - a právě po nich ( tuším že to je těch 0:40) naprosto očekávám nástup basů ( v nějaké podobě - když nechceš kopák, tak to je tvoje věc....). Připojí se tam klávesy, což je super, ale ještě ta basa a je to. No tak to cítím....
Proč se v tom už nechceš hrabat? Podle mě načatý to je, tak proč to nedokončit????

Jinak co se mi tam líbí jsou ty breaky - a právě po nich ( tuším že to je těch 0:40) naprosto očekávám nástup basů ( v nějaké podobě - když nechceš kopák, tak to je tvoje věc....). Připojí se tam klávesy, což je super, ale ještě ta basa a je to. No tak to cítím....
Proč se v tom už nechceš hrabat? Podle mě načatý to je, tak proč to nedokončit????
To je dobrá myšlenkaJindy2 píše:Nemusel jsem to vůbec publikovat...



Ale vážně: zní to hrozně nedodělaně. Atmosféra je OK, ale zdráhal bych se tomu říkat KOMPOZICE. Zní mi to jako rozdělaný nápad (vcelku zajimavý), který má smysl pustit kamarádovi, nebo přítelkyni. Ale nerozumím tomu, proč jsi to sem pověsil a co čekáš za názory.
Experiment "bude posuchačům chybět basa a kopák?" se zadařil

Mně chybí!
Petr Tudy Holubář - INSANIA, RIVER
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Jindy2: Nebudu papouškovat ostatní, i když to možná bude tak vypadat, ale:
Jako nápad mi to připadá zajímavé a dobré (i ta trubka), ale to je kromě (opět) kvalitního zvuku asi tak vše.
Mám-li to hodnotit jako track, který jsi zveřejnil, přijde mi to opravdu jako koncept, na kterém je potřeba ještě zapracovat.
Jistě, v každé skladbě nutně nemusí znít kopák a basa, ale když už jsi v téhle skladbě zvolil takový styl bicích, jaký jsi zvolil, přímo to po base a kopáku volá. A jak píšeš, že by "mohutnější kopák rozbil atmosféru" - nemusí to přece být kopák, který bourá zdi - mohl tam být alespoň decentní a trošičku lehkého bassu k tomu.
Takhle jak to je bych to (ve zkrácenější podobě) viděl jako mezihru ve skladbě - v hudbě podobného stylu není ničím ojedinělým, že během skladby vysadí kopák i basa a pak to zase pokračuje "pěkně od podlahy"...
Píšeš, že se Ti to líbí tak, jak to je, OK - je to Tvoje hudba a jen Tvá volba.
Nemusíš samozřejmě s mým názorem souhlasit, ale takhle to vidím já, sorry.
Jako nápad mi to připadá zajímavé a dobré (i ta trubka), ale to je kromě (opět) kvalitního zvuku asi tak vše.
Mám-li to hodnotit jako track, který jsi zveřejnil, přijde mi to opravdu jako koncept, na kterém je potřeba ještě zapracovat.
Jistě, v každé skladbě nutně nemusí znít kopák a basa, ale když už jsi v téhle skladbě zvolil takový styl bicích, jaký jsi zvolil, přímo to po base a kopáku volá. A jak píšeš, že by "mohutnější kopák rozbil atmosféru" - nemusí to přece být kopák, který bourá zdi - mohl tam být alespoň decentní a trošičku lehkého bassu k tomu.
Takhle jak to je bych to (ve zkrácenější podobě) viděl jako mezihru ve skladbě - v hudbě podobného stylu není ničím ojedinělým, že během skladby vysadí kopák i basa a pak to zase pokračuje "pěkně od podlahy"...
Píšeš, že se Ti to líbí tak, jak to je, OK - je to Tvoje hudba a jen Tvá volba.
Nemusíš samozřejmě s mým názorem souhlasit, ale takhle to vidím já, sorry.