Ray Subject - Sekeletons in Head (breaks/chillout)

Vaše produkce a názory na ní, české a slovenské elektronické kapely a projekty

Uživatelský avatar
IvanB
Příspěvky: 320
Registrován: 19 úno 2017 21:18

Re: Ray Subject - Sekeletons in Head (breaks/chillout)

Příspěvek od IvanB » 07 led 2019 08:32

Pjekné. Nehodí sa mi tam veľmi to cello alebo husle, alebo čo to je... Zvuk katastrofa kvôli SC, nemá to spodky.

Uživatelský avatar
dendy
Příspěvky: 13505
Registrován: 12 črc 2002 11:16
Vybavení

Re: Ray Subject - Sekeletons in Head (breaks/chillout)

Příspěvek od dendy » 07 led 2019 08:35

ja som tam tal basov menej naschval, nechcel som to mat prehucane ... dostal som prave jeden feedback ze basy su uplne super tak teraz som trochu zmateny :)

eventualne tu je link na wav
https://www.dropbox.com/s/fq4u9y2x0zeib ... d.wav?dl=0

Uživatelský avatar
Sabiani
Příspěvky: 338
Registrován: 25 dub 2013 15:18

Re: Ray Subject - Sekeletons in Head (breaks/chillout)

Příspěvek od Sabiani » 07 led 2019 08:58

Ja nevim, ale ten zvuk mi pride nejaky moc skresleny. Jak keby bol na mastri nejaky distortion efekt alebo co, pocuval som to aj na SC aj na Dropboxe, tam je ten zvuk malinko lepsi ale aj tak mi tam nieco vadi.. Nevim, mozno som sa zle vyspal :-)

Uživatelský avatar
dendy
Příspěvky: 13505
Registrován: 12 črc 2002 11:16
Vybavení

Re: Ray Subject - Sekeletons in Head (breaks/chillout)

Příspěvek od dendy » 07 led 2019 09:18

@sabiani

na masteri nieje nic (ok jemnucky velmi transparentny limiter ale ten skoro ani nezabera len cese peaky)

ten beat ma v pozadi resamplovany loop (povodny beat resamplovany ako loop, a doefektovany, a pusteny potichu na pozadi) ktory je podistortovany a vpozadi su tiez take hodne FM-kove zvuky obcas ktore tiez dodavaju pocit skreslenia .. aj na spodnych tonoch piana je mierny overdrive ..

vsetko umelecky zamer, to menit nehodlam - chcel som tam mat hodne spiny a skreslenia ako kontrast k cistym hornym tonom piana a tym arpeggiam, ako boj zla a dobra pricom zlo mierne vyhrava, ako uz to byva v zivote :)))

je tam este jedna vec co sa tyka zvuku (resp. mixu) s ktorou som si nie uplne isty ale tu zatial nikto nespomenul tak nebudem navadzat tym smerom, ak to nikto nepsomienie asi je to ok :)))


ale tie basy som stale zmateny .. aky je tvoj pocit ? Pridat ich ? Pocuvam to znova a mam dokonca pocit cze som to zo subbasmi az mierne prehnal :) Teda bud som sprosty, alebo hluchy alebo oboje - kazdopadne Ivanov koment ma velmi zneistil :)

Som otvoreny tomu pridat basy len stale ma myli ze od ineho cloveka, k torom viem ze ma dobry odposluch a sam ma paradne vyladene veci, som dostal feedback ze basy su super ... rozhodne to nechcem mat take prehucane ako to byva v EDM ...
Naposledy upravil(a) dendy dne 07 led 2019 09:32, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21825
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Re: Ray Subject - Sekeletons in Head (breaks/chillout)

Příspěvek od Pytkin » 07 led 2019 09:32

ja som to pocuval a tiez mi to prislo skreslene ..

Uživatelský avatar
IvanB
Příspěvky: 320
Registrován: 19 úno 2017 21:18

Re: Ray Subject - Sekeletons in Head (breaks/chillout)

Příspěvek od IvanB » 07 led 2019 09:34

Mňa si vôbec nevšímaj :mrgreen: Ja som ten posledný, čo by sa vedel odborne vyjadriť k spodným pásmam, bojujem s nimi celý život... Navyše som to počúval na Apple štuploch a na takej lacnej USB zvukovke + ten SC fakt strašne degraduje zvuk, takže to vôbec nie je smerodajné. Ono aj tak vždy je rozhodujúce, ako to bud znieť po mastri.

Skreslenie, špina, bordel - to ja v hudbe môžem, takže k tomu nemám výtky

Uživatelský avatar
dendy
Příspěvky: 13505
Registrován: 12 črc 2002 11:16
Vybavení

Re: Ray Subject - Sekeletons in Head (breaks/chillout)

Příspěvek od dendy » 07 led 2019 09:35

Mňa si vôbec nevšímaj
Ale vsimam ! Ja si vazim a zvazim kazdy nazor :) Ale tymi apple stuplami si ma uz uplne zabil lebo prave aj na nich pocuvam v ramci referencie a tam mi to pride uz totalne prehucane :)))) no nepomohol si mi, riadny zmatok v hlave si mi porobil :mrgreen:
. Ono aj tak vždy je rozhodujúce, ako to bud znieť po mastri.
jo samozrejme toto ziadny master nema, viem si predstavit ze taky Oxyygen by s tym porobil zazraky :-D
Skreslenie, špina, bordel - to ja v hudbe môžem, takže k tomu nemám výtky
Super to som rad. Ako som poveal tuto to nieje ziadna nahoda - beat, fx zvuky na pozadi, spodok piana - tam je spiny dost, a kontrast k tou stredo vrchny layer piana, synth arrpegia uplne ciste .. evil vs. good 1:0 :-)

Uživatelský avatar
Sabiani
Příspěvky: 338
Registrován: 25 dub 2013 15:18

Re: Ray Subject - Sekeletons in Head (breaks/chillout)

Příspěvek od Sabiani » 07 led 2019 10:44

Ja by som tie spodky pridal, od tej 1. minuty mi to dost chyba. Je to taky stredove a hodne in your face..

Uživatelský avatar
ZFarkas
Příspěvky: 289
Registrován: 21 zář 2015 16:22
Vybavení

Re: Ray Subject - Sekeletons in Head (breaks/chillout)

Příspěvek od ZFarkas » 07 led 2019 12:14

zajimave, ze ja z te prvni ukazky zde slysim zcela zretelne, ze neni zkreslena nahravka, ale evidentne zamerne zkreslene jen nektere samostatne stopy, coz taky povazuju za soucast image nahravky, ne za nejakou vadu.. nechybi mi tam spodni bas, ale roztahl bych basovou linku kompresorem tak, aby to melo koule rekneme az tak do 300-400Hz a ne jen v nejhlubsich spodkac.. trocha (nezkresleneho) duneni, tj 2. a 3. harmonicka frekvence od zakladniho basoveho tonu ve stejne hlasitosti jako zakladni ton to zahusti pocitove... jinak se nemuzu zbavit dojmu, ze to na me od zacatku pusobi prilis "digitalne" tj neprirozene mymu sluchu, trochu se z toho (celkoveho) zvuku moje usi nelibe sklibi, ale skladba je OK, asi kdyby to samy bylo provedeny na pure analogy (vcetne tech bicich), tak by se mi naopak i zjezily chlupy, pusobi to monumentalne a kdyby to umocnil prirozeny a sluchu celkove prijemny zvuk, melo by to silu emocionalne bohate hudby, ale z digitalu zvukove zazraky delat skutecne nejde..

Uživatelský avatar
dendy
Příspěvky: 13505
Registrován: 12 črc 2002 11:16
Vybavení

Re: Ray Subject - Sekeletons in Head (breaks/chillout)

Příspěvek od dendy » 07 led 2019 12:46

diky pani za rady ! (aj ZFarkas, rady okolo basy rozhodne davaju zmysel, pozriem sa na to !)

Uživatelský avatar
dendy
Příspěvky: 13505
Registrován: 12 črc 2002 11:16
Vybavení

Re: Ray Subject - Sekeletons in Head (breaks/chillout)

Příspěvek od dendy » 07 led 2019 21:58

No, co poviete na takuto verziub?

https://www.dropbox.com/s/8yp9irc1gehiv ... 2.wav?dl=0

- pridal som dalsi layer base, trosku ju poekvizoval a pridal tape saturaciu
- trosku som vylepsil transienty bicim, ubral take "sycanie" okolo 10khz koli ktoremu to mozno znelo moc "digitalne" a dal trochu menej toho skreslenia

lavender
Příspěvky: 1170
Registrován: 26 pro 2011 18:57

Re: Ray Subject - Sekeletons in Head (breaks/chillout)

Příspěvek od lavender » 08 led 2019 07:24

cau - moj fedb - zvuk je taky - ako ked sa skica vyrendruje :) na orientaciu je to ale uplne postacujuce.
vyber zvukov - to 2 layerove piano (piano+string) ma irituje a evokuje tovarenske zvuky. ked ku koncu zmizne, vtedy ma to zacalo zaujimat :)
kompozicne - taka demo tema. je pocut ze casto tvoris dema a daj si majzla - zvy(u)k je zelezna kosela. chyba mi tam gradacia, rozvijanie temy, zmena.
asi som ti nic pozitivne nenapisal, napriek tomu si myslim ze to potencial ma, akurat je potrebne vystupit zo svojej rutiny ;) drzim palec!

Uživatelský avatar
dendy
Příspěvky: 13505
Registrován: 12 črc 2002 11:16
Vybavení

Re: Ray Subject - Sekeletons in Head (breaks/chillout)

Příspěvek od dendy » 08 led 2019 07:40

mozno by som mal ostat len pri tych demach, asi na viac nemam :-D

Uživatelský avatar
IvanB
Příspěvky: 320
Registrován: 19 úno 2017 21:18

Re: Ray Subject - Sekeletons in Head (breaks/chillout)

Příspěvek od IvanB » 08 led 2019 10:22

Nestrácaj nadej :) Úprimne, ako dlho si celkovo nasedel nad tým trackom od prvotného motívu až po toto wavko? To chce čas, odstup, nekompromisné remixovanie, zmeny kompozície až kým s tým nebudeš spokojný. Si zober príklad od Jona Hopkinsa, ktorého si tu pred nejakým časom spomínal, že sa ti zapáčil - ten jeho druhý album mu trval 8 rokov! T.j. v priemere jeden track = 1 rok. A to navzdory očakávaniam fanúšikov, tlaku zmluvného vydavateľstva atď., to fakt neviem ako mohol psychicky uhrať... Na naše tracky absolútne nikto nečaká, takže máme predsa čas sa s nimi vyhrať doblba :)

Odpovědět