
SadLuck - The Other End
Re: SadLuck - The Other End
Mne sa to paci, aj ked retro, ma to caro ale ten skurveny (sorry za vyraz) snare mi vadi
)))

Re: SadLuck - The Other End
fegyo: Pod "nareverbovánim" si představim umístění do prostoru (byť třeba nepřirozeně gigantickýho). Ve skutečnym světě bude přece v každym normálnim prostoru taky nějakej reverb. A když mi bude řvát motorovka 10m od hlavy v hypotetický místnosti bez odrazů, která ale má nějakej normální background noise,aby tam nebylo 100% ticho, představvoal bych si, že to bude míň nepříjemný, než třeba v kostele, kde se mi ten zvuk do uší odrazí od všech možnejch i nemožnejch povrchů. Ale je naprosto možný, že mi uniká nějakej zásadní psychoakustickej jev - doporučíš k tomuhle nějakou literaturu?
Jinak po párty mi možná někdy zvonilo, ale zatim jsem asi neabsolvoval žádnej hlasitejší koncert/párty bez ucpanejch uší, protože mě hluk dost silně fyzicky bolí.. Snad do dvaadvaceti jsem si ucpával uši když brzdilo metro
. Každopádně tim jsi chtěl říct, že po párty má člověk odrovnaný uši proto, protože reverb místnosti činí hlasitost zdánlivě snesitelnou? Interesting..
Jinak po párty mi možná někdy zvonilo, ale zatim jsem asi neabsolvoval žádnej hlasitejší koncert/párty bez ucpanejch uší, protože mě hluk dost silně fyzicky bolí.. Snad do dvaadvaceti jsem si ucpával uši když brzdilo metro

Re: SadLuck - The Other End
biscuit: Jo až takhle pop dubstepový! Je ještě dubstep vůbec relevantní?
Začínám mít podezření, že z něj už zas zustávaj akorát woby a screamy který se přesouvaj přesouvaj do housu, popu a vůbec všude, ale dubstepová vlna jako taková bude retro z let 2011/2012 
tomy: ten clap-oidní co jede pořád, nebo ten přechodovej punchy?


tomy: ten clap-oidní co jede pořád, nebo ten přechodovej punchy?
Re: SadLuck - The Other End
sad, ale ved predsa v kostole nebudes mat tym padom tu istu uroven hlasitosti vdaka tym odrazom, za predpokladu ze pouzijes tu istu motorovu pilu a bude v tej istej vzdialenosti ako vo volnej prirode. ak by mala mat tu istu hladinu, tak by ta motorovka musela ist v kostole tichsie a ty jej zvuk budes vnimat ako prijemnejsi. nechapem, aku literaturu k tomuto potrebujes, ved je to elementarna logika
ART - umelecka stranka ako melodie, harmonie, rytmus, farba nastrojov , pocity. je to len cisto subjektivna zalezitost
TECH - objektivnejsia zalezitost suvisiaca so zvukom ako jeho celkova vyvazenost, jasnost jednotlivych nastrojov, ich mixovanie a pod.
TECH - objektivnejsia zalezitost suvisiaca so zvukom ako jeho celkova vyvazenost, jasnost jednotlivych nastrojov, ich mixovanie a pod.
Re: SadLuck - The Other End
prechodovy... inak sa mi to paci.SadLuck píše:biscuit: Jo až takhle pop dubstepový! Je ještě dubstep vůbec relevantní?Začínám mít podezření, že z něj už zas zustávaj akorát woby a screamy který se přesouvaj přesouvaj do housu, popu a vůbec všude, ale dubstepová vlna jako taková bude retro z let 2011/2012
tomy: ten clap-oidní co jede pořád, nebo ten přechodovej punchy?
Re: SadLuck - The Other End
sadluck: nerek bych, ted prave dubstep oslovuje ty pravy zabrzdence, kteri tvori mainstream publikum 
ne vazne, dubstep je porad jeste trend, mozna doznivajici, ale myslim, ze toho jeste vznika hodne a stale se to dost hraje imho

ne vazne, dubstep je porad jeste trend, mozna doznivajici, ale myslim, ze toho jeste vznika hodne a stale se to dost hraje imho
Re: SadLuck - The Other End
fegyo: Takhle jsem pochopil co píšeš:
- 90dB zdroj + 10dB reverb vnímáme jako 90dB, ačkoli do hlavy dostáváme 100dB.
100dB zdroj budu v kostele vnímat jako 100dB, ale do hlavy dostanu 110dB. Takže reverb nevnímám jako hlasitost.
pochopil jako stejnou úroveň hlasitosti pily, ne celkovou hlasitost s reverbemkeby si ten zvuk nareverboval, tak pri tej istej urovni hlasitosti by si zvuk motorovej pily nevnimal ako neprijemny.
Re: SadLuck - The Other End
jasne, sorry ze som sa nepresne vyjadril predtym, pisem to vsetko v rychlosti, je to len forum a nie odborne sympozium
ART - umelecka stranka ako melodie, harmonie, rytmus, farba nastrojov , pocity. je to len cisto subjektivna zalezitost
TECH - objektivnejsia zalezitost suvisiaca so zvukom ako jeho celkova vyvazenost, jasnost jednotlivych nastrojov, ich mixovanie a pod.
TECH - objektivnejsia zalezitost suvisiaca so zvukom ako jeho celkova vyvazenost, jasnost jednotlivych nastrojov, ich mixovanie a pod.
Re: SadLuck - The Other End
Vždycky se zdráhám, zda mám tady psát ke stylům hudby, které jsou mi tak vzdálený, jinými slovy, stylům, kterým nerozumím.. Ale pozorně to poslouchám. Mě to přijde, podívám-li se na to očima nenáročnýho teenegera, jako velmi dobře udělaná písnička, která by v kombinaci s nápaditým klipem mohla být klidně hitovkou. Zvuk se mi líbí. Jen by mě zajímalo, jakou akustickou kytaru si použil na na ten doporovod? Moc se mi líbí zvuk.
Re: SadLuck - The Other End
me ta doprovodka pripada jako Akustik guitar z Kontaktu... tak schvalne:)
hudba http://www.martinlinda.cz, práce http://www.cinemax.cz
Re: SadLuck - The Other End
Je to takovej povedenější kousek obyčejný Cort Earth 100. Mam její zvuk moc rád, musim jí zas po letech vyměnit struny, tohle je ještě nahrávka z dob, kdy docela zněly.. A děkuju!
Re: SadLuck - The Other End
Tak to je super.. i levná kytara může znít příjemně.. já prodal kytaru Furch, za kterou jsem dal zhruba 25 tisíc a vyměnil jí za doma vyráběnou kytaru za 3.500 kč a ta hraje mnohem lépe než ten drahej Furch