matucha píše:Diky za info... zkusim se pozeptat po ty menecinovy pajce... akorat se obavam, ze topenari a klempiri fungujou v radove mensi presnosti, tohle je fakt detail na mikropajku.
ja myslim ako material, ktorym sa spajkuje, nie nastroj
jasne ze mikropajkou. len ten kov, ktorym sa spajkuje ma ine zlozenie... ale klucova je ta pasta, bez nej nemas sancu
1) je to opravdu pomerne dlouhej dozvuk i na nejkratsim nastaveni, takze ma svoje misto v pomalejsich vecech a treba na kylech nebo delsich zvucich v pozadi.
2) ma to peknou sytost a hustotu, kdyz je pro nej misto (viz bod 1), tak je to fakt radost ho mit.
3) osvecil se mi pomerne dost na kytary, sago, fletnu a hlas. Kdyz je mozny pouzit hodne wet, tak dava kytaram specifickou lehce kovovou barvu. Pri temnejsim nastaveni (vicemene lowpass) je na hlase strasne prijemne tluste platovitej.
Stejne jako u nahravani mistnosti/koupelny/schodiste mi pride, ze kdyz to pouziju, tak se ten zvuk vic zaceli, nez kdyz pouziju ciste digitalni reverby, ze je to hladsi a zaplni/zahladi se i posledni skulinka.
Doporucuju, kdyz uvidite, budete mit pro to misto a bavej vas charakterni veci, vyzkousejte.
Tohle je trochu jinej pruzinak... taky sem ho pred casem koupil... ale dosud nezprovoznil. Docela se mi libi to zkresleni. Je to samozrejme hracka, ale zase plne diskretni .
to je muj AKG BX25 ! : ) jen ho mam bez toho digitalniho delaye. Mam k nemu jeste remote.
Je to skvelej reverb. krasnej plnej dozvuk. Nehodi se ale na vsechno. Kazdopadne i kdyz je ho hodne tak nezni blbe a clovek se musi krotit :c)
vasek píše:Moc pěknej zvuk. Já jsem si spojoval dlouho proužinovej reverb s tím, co znám na kytarových aparátech a to nemám rád. Jak jsem objevil simulaci od CSR, tak jsem změnil názor a tady tato věcička hraje fakt dobře.
Když v kytarovejch aparátech jsou většinou tak 40x8x5 cm hranolky, to se s tímhle nedá moc srovnávat. Ale jsou tam obrovské rozdíly a i do komba se dá koupit slušnej spring reverb - http://www.accutronicsreverb.com/.
matucha píše:Tak jsem dneska spojil tu pruzinu sponkou ze sesivacky (dost drbacka). Asi zkusim zjistit, jestli to nejde spojit nejakym nizkoteplotnim pajenim mikropajkou nebo tak, protoze mi velmi zlehka rezonuje ten kanal pri uplnym konecku dozvuku. Ale i tak je to skvele pouzitelny. Moc se mi to libi.
Zní to vážně skvěle - za ty peníze (Cyrile i za 500EUR je to podle mě dobrá koupě). Nejvíc se mi líbí na kytaře, to je fakt nádhera!
Pro můj účel ale zcela nevhodný - můj sen je prasácký pružinák z ARPu 2600, takže už řeším, jak ho postavit (přesvědčit Jirku, ať vymontuje a prodá mi ten ze svého ARPu se mi asi nepodaří )
Na aukru este nekdo prodava pruzinovou jednotku z hammondu. To bude urcite dobry a zapada to do DIY schematu, ktery jedes ... akorat to tam ted teda nemuzu najit. Zkus to tam casem hledat, vypada to, ze to ten clovek uz dlouho nemuze prodat.
Našel jsem nějaký Hammond pružiny na bazoši, ale už to bylo pryč. Mezitím jsem zjišťoval něco o tom ARP pružiňáku a dozvěděl jsem se, že se do 2600 ze začátku dávaly delší jednotky a pak časem kratší s kratším decayem. Teď mám rozjednanou koupi jednoho továrního pružiňáku, tak uvidím jak to dopadne
Tak Allsound je doma Fakt peklo!
- klasickej kytarovej pružiňák, ale naštěstí má odpružené uchycení pružinové vany (klasika: Accutronix "hammond" verze), takže se nechová, jak reverby v kytarových kombech, do kterých stačí klepnout a hned se to rozhrká.
Zvuk je celkem dost pod dekou, takže přecejen plánuju udělat elektroniku mixeru/reverbu z ARPa 2600 a zabudovat jí do Allsound bedny místo té otřesné tranzistorové, co tam je.
Když jsem zkoušel prohnat signál přímo skrz reverb a míchat přímo v něm, nedal se výsledek poslouchat (už toho zkreslení a ukradených výšek bylo moc),
takže jsem nakonec vyhulil oba potenciometry na MAX a efektovaný signál smíchal s originálem až v Cubase.
No to si zvolil jedinou moznou cestu (michat cistej s wet)... bavi me jak bubla perkuse, ale zbytek mi pride nezazivnej nebo ze to nestoji za to. I kdyz na ten zpev to ma neco do sebe.... ale neporovnaval jsem to ted s nicim, jen poslouchal bez reference.
Je to prostě nějaká základní koncepce ze sedmdesátých let - s mizernýma tranzistorama.
Musím se dokopat k překreslení tišťáku té ARPí elektroniky a pak se uvidí. Pružina je standard, tam bych problém neviděl (ikdyž bublat bude vždycky )
Nicméně s Tvým Rolls-Roycem bych se to ani srovnávat neopovážil..