hombrefeo píše:tech zalob a soudu praveze probehlo nekolik...
davno... v casoch ked behringer este vyrabal v nemecku...
naopak, uli ma niekolko patentov a patentovych prihlasok, cize nejde len o kopirovanie a ako tu uz dakto poznamenal, najcastejsie kopiruju dizajn a nie technicke riesenie. veci ktore od uliho mam ja, su vnutri pomerne originalne.
W.Cable píše:Je pro vas cena tak dulezita, ze podporujete firmu, ktera jinym krade napady, technologie atp.? Nejsem zadny flamer, jen mne zajima vas nazor.
Ked raz zacnes temu "kopirovanie vs. kradez", tak flamer si (aj ked mozno nevedome alebo nechtiac).
Cena je jeden z dolezitych parametrov pri rozhodovani sa pre vacsinu ludi ktori sa musia namahat aby mali peniaze - a ak ti toto treba pisat, tak si zas troll
Zrovna teď se s Behringerem soudí Peavey (ne poprvé), dřív se s ním soudili např. Mackie, Aphex, dbx, Roland... stačí dát do Googlu heslo Behringer lawsuit
Ještě je povedená zkoušečka kabelu, CT100, funguje a víceméně je to věc od Behringera co fakt nekurví zvuk. Jinak co kopírování Behringera týká, tak bych řekl, že jde spíse hlavne o design, protože zvukova úroveň je uplně někde jinde (hlavne bych rekl Mackie vs. Behringer, tady si bere asi nejvic).
Ještě jsem si vzpoměl na jednu věc, co se týká Behringera a celkem mě to pobavilo. Měl jsem u kamáráda v ruce nějakej starší mixpult s vestavěným FX a nejvíc me pobavilo natištěnej nápis na pultu, že FX pracuje ve 24bitech a 46kHz. Asi nějaka spešl nová Behringerovská norma
Viz foto: http://www.profialarm.cz/admin/_custome/images/mix.jpg
to moze byt kludne pravda... krystaly pre nasobky 48 a 44.1 su drahsie a zriedkavejsie nez ine hodnoty. a dsp chipom je jedno, aku frekvenciu maju hodiny, moze to byt hocaka frekvencia od 20 do 50kHz
Na zkušebně jsem onehdy cosi nahrával a měl jsem tak možnost srovnat mix Alesis MultiMix 6FX a Xenyx 802 - Uli šuměl jednoznačně míň a taky mi připadalo že má lepší dílenské zpracování.
Ad těch 46kHz - pokud je to vnitřní samplovací frekvence fx jednotky někde mezi A/D a D/A převodníkem, tak tam těch 46kHz klidně může být a není to "nic proti ničemu", pokud se ten digitál nevede někam do AES/EBU nebo S/PDIF apod. I když je to neobvyklé, to je fakt (edit: Kexik mě předběhl).
Tak to ja musim taky prihodit jeste neco ve smyslu "zlaty Uli".. mel jsem parkrat v ruce maly mixy Tapco a uz nikdy vice.. katastrofa.. sum more a po par mesicich uplne odvareny potenciometry, ktery nevydrely zhola nic.. co dodat.. do takovy zkusebny apod. kde clovek potrebuje neco levnyho, co chvili vydrzi a prezije to cigara, je Uli vice nez dostacujici..
taky ten Di-box, cerveny (s nepodarenou simulaciou git. boxu) a to iste v striebornom bez simulacie boxu - vidam ich na kazdom podiu, sam mam jeden taky, pouzivam ho, ked chcem nahravat suchu gitaru do line in... zabudol som ako sa volaju tie di-boxy
mic100 - jasne, Truth 2030A - jasne, midi pedal FCB1010 - skvele po kazdej stranke
tie gitarove aparaty - Bugera - to je tiez myslim vlastne Behringer. co som skusal / pocul, tak hraju velmi slusne, ktovie aka je spolahlivost...
Settler píše:Tak to ja musim taky prihodit jeste neco ve smyslu "zlaty Uli".. mel jsem parkrat v ruce maly mixy Tapco a uz nikdy vice.. katastrofa.. sum more a po par mesicich uplne odvareny potenciometry, ktery nevydrely zhola nic.. co dodat.. do takovy zkusebny apod. kde clovek potrebuje neco levnyho, co chvili vydrzi a prezije to cigara, je Uli vice nez dostacujici..
Presne opacnou zkusenost mam. Tapco MIX60, ne ze bych ho moc trapil, ale pouzivam ho uz tri roky. Mel jsem Behr DJ maly mixacek (3 kanal) a po 4 mesicich obcasneho hrani sla jedna savle vykonat velkou potrebu.
Jeste se mi do Uliho jinak libi maly plastovy komptresor COM 800, mel jsem ho zapojeny s Korgem X5D, coz je studene znejici rompler a Behr z toho vykouzlil prijemny smooth sound.
pete ness píše:Presne opacnou zkusenost mam. Tapco MIX60, ne ze bych ho moc trapil, ale pouzivam ho uz tri roky. Mel jsem Behr DJ maly mixacek (3 kanal) a po 4 mesicich obcasneho hrani sla jedna savle vykonat velkou potrebu.
Ja se takhle setkaval s MIX-100 a musim rict, ze vetsiho sumaka jsem v zivote nevidel.. co z toho lezlo za ruchy, to by si ani Uli nedovolil.. tim ti ted nejak neoponuju, ale moje zkusenost byla takova.. naopak EURORACK MX1604A mi slouzil ve zkusebne bezchybne dlouha leta a asi nekde slouzi do dneska.. pro tyhle ucely byl perfektni..
Ja jsem mel pro zive ozvuceni mensich akci UB1202 a take jsem si na nej nemohl stezovat. Par let fungoval bez problemu, nez jsem ho prodal dal (uz jsem pro nej nemel vyuziti).
Tapco obecne je low end nejlevnejsiho kalibru, to jo. Jeste mam Mackie DFX a to je uplne jina i kdyz taky target costing (kdyz uz se tocime kolem Uliho). Sveho casu tady probehla diskuse jestli je velky rozdil mezi Tapco (by Mackie) a Mackie. Rekl bych ze je - hodne velky.
Hammond píše:DSP8024: Tak toto je bombonik na zaver. V laboratoriu, kde pracujem merame okrem ineho magnetizacne a transportne straty v supravodivych materialoch. Princip je pomerne jednoduchy; prud vo vzorke je merany tzv. Rogovskeho cievkou, co sa pomocou dvojkanaloveho lock-in amplifieru, ktory je zaroven generatorom signalu pre prudovy zdroj presne “nafazuje” a na druhom kanaly je mozne potom priamo snimat X-sovu zlozku zo vzorky, alebo meracich cievok ako induktivnu cast, a Y-novu zlozku ako stratovu cast. Problem je ale v tom, ze induktivna zlozka je casto aj o pat radov vyssia ako stratova, ktoru chceme merat, preto sa musi pre zvysenie presnosti merania “kompenzovat”, co sa da spravit principialne velmi jednoducho tak, ze sa vo vhodnom pomere pripocita signal s rogovskeho cievky s obratenou fazou. Ten vhodny pomer sa nastavi pomocou zosilovaca a tu vznika problem: ani laboratorne zosilovace za pol miliona nepracuju s uplne nulovym fazovym posunom a ak si prestavite pomer kolmych zloziek 10000:1, tak si lahko zratate, aku chybu merania by sposobil fazovy posun co i len 0.001 stupna. Nastastie som tu ja “profesionalny schizofrenik”, ktory napriek tomu, ze sa zivy fyzikou, dusou som a navzdy budem hudobnik, umelec a zvukar. A tak ma napadlo jednoduche a lacne riesenie – Uli A tak sa stalo, ze medzi laboratornymi strojmi znaciek Dewetron, Agilent, Keithley, Kepco, EC&G Instruments atd. ktore su v cenovych kategoriach daleko nad tou najprofesionalnejsiu zvukovou technikou, sa usidlil bazarovy Behringer UltraCurve, ktory okrem ineho funguje ako opozdovacia linka s najmensim casovym krokom 0.1ms, co pre nase nizke frekvencie umoznuje apsolutne presne nastavenie fazy signalu, ktory sa dalej zosiluje pomocou zosilovaca Dewetron, ktory stal priblizne 200 nasobok ceny DSP8024 . Tymto sa chcem za cele oddelenie fyziky supravodicov podakovat nasmu zachrancovi ULIMU